مرکز خرید سانتک سیتی

مرکز خرید سانتک سیتی


سانتک سیتی مجموعه ایست از مرکز خرید، سالن نمایشگاه، سالن کنفرانس و برج بلوک های بلند اداری که به دلیل همین ویژگی هایی که بیان شد هم طرفداران و بازدیدکنندگان زیادی دارد و هم از نظر اقتصادی درآمد بهتری نسبت به سایر رقبای خود دارا می باشد. برگزاری نمایشگاه های متنوع و کنفرانس های بین المللی یکی از موارد درآمد بهتر این مجموعه نسبت به بقیه می باشد. امکان ندارد شما وارد این مجموعه بشوید و نمایشگاهی در اینجا دایر نباشد. همینطور باید به برگزاری مسابقات ورزشی در این مجموعه و سالن سینمای آن اشاره کرد.
مرکز خرید سانتک سیتی دارای بیش از 600 فروشگاه، بوتیک و یا مغازه در 4 طبقه مجزا می باشد که حضور برندهای بزرگ و مهم دنیا در این مرکز به ارزش آن اضافه کرده است. روبروی مرکز خرید یک فواره بزرگ وجود دارد که هم به لحاظ زیبایی جذابیت دارد و هم نکته جالبتر آن این است که در سال 1998 به عنوان بزرگترین فواره جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است پس خود این فوراه نیز میتواند به عنوان یک جاذبه دیدنی مورد استقبال قرار گیرد. تورهای سنگاپور اینجا کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.
هر آنچه یک خریدار از یک مرکز خرید انتظار دارد، میتواند اینجا به راحتی به آن دست یابد، چون تقریبا تمام اقلام مورد نیاز در زمینه لباس، اکسسوری های مختلف، کتاب و کالاهای برقیه و وسایل ورزشی را یکجا در این مگامال میتوانید پیدا کنید.
در زمینه ورزشی برندهایی چون آدیداس، نایکی و ریباک و …
در زمینه فشن و مد برندهای اسپریت، اچ اند ام، لیوایز، پیر کاردین و …
در زمینه جواهرات و ساعت نیز برند هایی مثل دنیل ولینگتون، سواروفسکی، سواچ و تیسوت و … حضور پر رنگی دارند و به حدی گزینه های مشتریان زیاد است که به راحتی میتوانند بهترین انتخاب را از بین همه این برند ها داشته باشند.
در زمینه خورد و خوراک نیز تقریبا فست فودهای زیادی وجود دارند که کیفیت معمولی دارند و تقریبا مقرون به صرفه و میتوانید در عین حالی که از خرید لذت می بریداز غذاهای لذیذ آن جا نیز استفاده کنید . رستورانهای خوبی هم برای صرف صبحانه، نهار و شام وجود دارد، خلاصه خیالتان از بابت شکم راحت باشد چون گزینه های زیادی برای سیر کردن آن وجود دارد.
یکی از ویژگی های مثبت مرکز خرید سانتک سیتی محیط سرگرم کننده آن می باشد. انواع و اقسام بازی ها را میتوانید در این مرکز خرید پیدا کنید. از بازی های رایانه ای گرفته برای نوجوانان و جوانان تا سرگرمی های مختص به بزرگسالان و حتی مرکز تناسب اندام. برای کودکان نیز پارکی وجود دارد به نام Super Park که در طبقه سوم قرار گرفته و میتوانند ساعت ها به بازی مشغول شوند و سرگرم شوند. سالن همایش و نمایشگاه سانتک سیتی نیز به طور منظم برنامه هایی را اجرا میکند.
بر خلاف مرکز خرید مصطفی که توصیه شده در آخر هفته حتی الامکان از حضور در آنجا خودداری کنید، اما آخر هفته های سانتک سیتی بسیار هم شلوغ و پرهیاهو می باشد و به دلیل فضای بزرگتر آن حتما در آخر هفته ها آنجا را تجربه کنید.
مرکزی با فواره ای بزرگ و ثبت شده در گینس، قطعا جذابیت خواهد داشت
آدرس:  3Temasek Boulevard, Singapore 038983
ساعت کاری مرکز خرید: 10 صبح تا 10 شب

برای دیدن سایر مراکز خرید سنگاپور اینجا به صفحه بهترین مراکز خرید سنگاپور مراجعه کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383