مرکز خرید نایتس بریج

مرکز خرید نایتس بریج


مرکز خرید نایتس بریج بخشی از هتل پرطرفدار گرند پارک اورچارد است که مسافران با اقامت در هتل دو نشان می زنند، هم اقامت میکنند هم دسترسی بسیار آسان و راحتی به مرکز خرید دارند . این مرکز بسیار پیشرفته طراحی شده است طوری که به خرده فروشان اجازه میدهد تا بتوانند به صورت شخصی سازی دسترسی مستقیم به خیابان را برای خود فراهم کنند. 4 طبقه از مرکز خرید نایتس بریج اختصاص دارد به مد و جواهرات بنابراین بانوان قدرت انتخاب بیشتری برای خرید طلا و جواهرات دارند. برای صرف غذا نیز باید به هتل برگردید و از منو و رستوران های هتل استفاده کنید.
یک مرکز خرید جذاب، شیک و دارای تنوع برندی بالا و فراوان . نایتس بریج اولین مرکز خریدی در سنگاپور است که برند Abercrombie & Fitch را در کنار خود دارد یا میشود به برند دیگری اشاره کرد به نام Hour Glass که به عنوان برگزیده ترین برند ساعت های لوکس آسیایی با داشتن نام هایی مانند Hublot and Philip Stein خود را در معرض دید قرار داده است. تورهای سنگاپور اینجا کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.
یک مرکز خرید باید برای ارتقای هر چه بیشتر خود و جذاب کردن امکانات خود در چشم مشتریان و بازدید کنندگان اقدامات اساسی را انجام دهد که مرکز خرید نایتس بریج با توجه به لوکیشن و محدوده ای که در آن قرار دارد خود به خود مشتری های زیادی را جذب خود میکند. این را نیز باید اضافه کرد که فضای داخلی مرکز خرید دارای فروشگاه های بسیار در همه زمینه ها و با تمام برند های مطرح دنیاست که خود باز هم دلیلی برای افزایش هر چه بیشتر مشتری می باشد.
ویژگی خاص دیگری که نایست بریج دارد مجاورتیست که با هتل گرند پارک اورچارد دارد، به عنوان مثال مشتریان می توانند قبل از خرید و یا بعد از خرید کالاهای خود، به رستورانی که در هتل می باشد، به نام اوپن هاوس و یا از کافه های هتل استفاده کند و به گشت و گذار در خیابان شلوغ و هیجان انگیز اورچارد ادامه دهد.
اوپن هاوس که در پاراگراف گذشته از آن نام بردیم ، یک رستوران درجه یک و در عین حال گران از نظر اقتصادی میباشد که بیشتر افرادی که جلب میکند دنبال بهترین ها هستند. از تمام غذاهای با ترکیباتی از گوشت گرفته تا سبزیجات و مدل های متنوع پیتزا . بنابراین سلایق متفاوتی را راضی میکند ولی فقط اقشار سطح درآمدی بالا.
یک کافه و باری هم آنجا وجود دارد به نام بار قناری (که فعلا به دلیل کرونا بسته می باشد) که در طبقه 4 هتل گرند پارک اورچارد واقع دشه است و منظره بسیار جذابی را برای شما زمانی که در حال استفاده از بار هستید فراهم میکند. مکانی است برای رفع خستگی های روزانه کاری و طرفداران بسیاری نیز دارد.
ویژگی مثبت دیگری که میتوانیم به عنوان یک نقطه جذاب در مورد مرکز خرید نایتس بریج اشاره کنیم دیوار رسانه ای 450 متر مربعی مرکز خرید است که به دلیل داشتن موقعیت عالی در خیابان اورچارد ، تقریبا تمام عابرین به آن دسترسی داشته و از اخبار مهم و رویدادهای روزانه اطلاع پیدا میکنند.
مرکز خرید نایتس بریج در کنار مرکز خرید پاراگون واقع شده است که برای شما فرصتی را فراهم میکند که با یک تیر دو نشان زده و از هر دو مرکز خرید بازدید کنید.
تجربه بی نظیری در مرکز خرید نایتس بریج انتظار شما را میکشد
آدرس: 270Orchard Road, Singapore 238857, Singapore
ساعت کاری مرکز خرید: 10 صبح تا 10 شب

برای دیدن سایر مراکز خرید سنگاپور اینجا به صفحه بهترین مراکز خرید سنگاپور مراجعه کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383