مرکز خرید پاراگون

مرکز خرید پاراگون

مرکز خرید پاراگون


مرکز خرید پاراگون یکی دیگر از لوکس های سنگاپور استکه توجهات زیادی رو به خود جلب کرده، با توجه به بودن برندهای برتر دنیا در این مرکز خرید و همینطور داشتن دپارتمان های مختلف برای همه سلیقه ها مانند دپارتمان یا فروشگاه های ورزشی ، دپارتمان طراحی ، فودکورت و… ، پاراگون توانسته خود را به عنوان یک مرکز خرید منتخب و جذاب از نظر خریداران و مشتریان، معرفی کند. یکی دیگر از بخش های دوس داشتنی این مرکز خرید، بودن فروشگاه هایی برای کودکان و نوجوانان می باشد
پاراگون ترکیبی است از اجناس، کالاها و برندهای لوکس و کلاسیک یعنی زمان بازدید از این مرکز خرید، شما هم باکالاها و برندهای لوکس مواجه میشوید هم با مدل کلاسیک آنها و در این بازه و حجم انتخاب های بسیار، انواع سلیقه ها را میتوان راضی نگه داشت. هم برندهای مختلف برای کودکان وجود دارد هم جذاب ترین برندها متنوع برای افراد بزرگسال .
حال به برخی از این برند ها اشاره میکنیم :
در دنیای مد میتوانید از برندهایی چون بربری، امپریو آرمانی، مارک جیکوبز، پردا و … بازدید کرده و خرید خود را انجام دهید.
در دنیای کفش ها، برندهایی مانند بیرکن استاک، کول هان، فورلا و … را مشاهده میکنید
در دنیای جواهرات و ساعت نیز به همین شکل می باشد یعنی با برندهای متفاوتی روبرو خواهید شد از جمله کورتینا، موناکو و انواع ساعتهای ساخت سوئیس.
و دیگر بخش هایی که باید به چشم خود دیده و لذت ببرید. برای خرید تورهای سنگاپور اینجا کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.
خیالتان از بابت خورد و خوراک و در کل صرف هر گونه خوردنی راحت باشد چون بهترین ها جلوی روی شما قرار دارند و ممکن از اگر رعایت نکنید از شدت خوردن دل درد بگیرید. به عنوان مثال رستورانی در مرکز خرید پاراگون وجود دارد که اردک سرو میکند ، شما باید قبل از حضور در این رستوران حتما رزرو کنید چون به حدی اردک های آن خوشمزست و طرفداران زیادی دارد که ممکن اگر فراموش کنید که رزرو کنید ، متاسفانه به شما نرسد و نتوانید یک غذای لذیذ را تیست کنید و حتما بایستی صبر کنید تا وعده غذایی بعدی. این را نیز باید گفت که موضوع زمانی هیجان انگیز تر می شود که بدانید اردک را سر میز شما تهیه کرده و بعد برایتان سرو میکنند.
انواع سوپ های خوش طعم و رنگارنگ را نیز حتما یادتان باشد که استفاده کنید. توصیه می شود که اگر باکس یا کسانی وراد یکی از این رستوران ها شدید تعداد غذای بیشتری سفارش دهید تا بتوانید غذاهای مختلف را تیست کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید تا همه از خوردن چندین طعم لذت کافی را ببرند.
رستوران های تا ساعت 11 شب باز هستند و نگرانی از بات غذا نخواهید داشت اما فروشگاه ها، مغازه ها و بوتیک های مرکز خرید پارگون تا ساعت 9 شب بیشتر باز نیستند .
مورد ویژه دیگری که پاراگون دارد، اجرای موسیقی زنده می باشد که همه روزه به جز سه شنبه ها اجرا می شود که لحظات شاد و مفرحی را برای شما و همسفرانتان فراهم میکندو اغلب در این روزها کوپن های رایگان خرید نیز بین مشتریان تقسیم و پخش می شود.
خلاصه یک مرکز خرید پاراگون هست و یک سنگاپور
آدرس:  290Orchard Road, Singapore 238859
ساعت کاری مرکز خرید: 10 صبح تا 9 شب

برای دیدن سایر مراکز خرید سنگاپور اینجا به صفحه بهترین مراکز خرید سنگاپور مراجعه کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383