برقراری مسیر پروازی کیش به دبی


کیش به دبی

برقراری مسیر پروازی کیش به دبی

اطلاعیه روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران«هما» در خصوص ابرقراری مسیر پروازی جدید از کیش به دبی

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران«هما» از برقراری مسیر پروازی جدید از کیش به دبی خبر داد که روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌شود.
با توجه به ظرفیت‌های بالقوه استان هرمزگان در زمینه‌های اقتصادی، تجاری، گردشگری و نیز در راستای تحقق خواسته‌های تجار و ساکنین جزیره کیش، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در برنامه زمستانی خود در مسیر کیش –دبی و بالعکس پرواز می‌کند.

این پرواز در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته با استفاده از هواپیماهای ATR انجام می‌شود.

  • پروازِ روزهای یکشنبه با شماره پرواز ۳۵۱۸ راس ساعت ۱۶و ۴۰ دقیقه فرودگاه کیش را ترک و در ساعت ۱۸ و۵۰ دقیقه به وقت محلی در فرودگاه دبی به زمین می نشیند.
    پروازِ برگشت در همان روز با شماره ۳۵۱۹ در ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه فرودگاه دبی را ترک و طبق برنامه در ساعت ۲۱و ۵ دقیقه در فرودگاه کیش فرود می آید.
  • پروازهای روزهای چهارشنبه نیز با شماره ۳۵۱۸ در ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه فرودگاه کیش را ترک و در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی در فرودگاه دبی فرود خواهد آمد.
    پرواز برگشت نیز با شماره ۳۵۱۹ در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه فرودگاه دبی را به مقصد جزیره کیش ترک و درساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه در فرودگاه کیش به زمین خواهد نشست.

هواپیمایی هما دارای بیش از ۱۰ فروند هواپیمای ای. تی. آر است که با هدف گسترش پروازهای منطقه ای و بین استانی در دوران برجام خریداری شد..

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383