بهترین پارک های آبی دبی

بهترین پارک های آبی دبی 1

بهترین پارک های آبی دبی


اگر قصد سفر به دبی را داشته باشید حتما قسمتی از وقت خود را به تفریح و بازدید از جاذبه های دبی اختصاص خواهید داد. با توجه به آب و هوای گرم و شرجی دبی پارک های آبی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تفریح همه اعضای خانواده از کودکان تا افراد میانسال هستند.
در مطلب زیر بهترین پارک های آبی دبی را به مسافران محترم و کاربران معرفی کرده‌ایم. از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
توجه داشته باشید که بیشتر پارک‌های آبی در حدود ژانویه/فوریه هر سال تعمیر و نگهداری می‌شوند و به همین‌منظور در این بازه‌های زمانی موقتا تعطیل هستند. پیشنهاد می‌کنیم قبل از برنامه ریزیِ سفرِ خود به دبی این مورد را در نظر داشته باشید.
1

پارک آبی آتلانتیس دبی

Aquaventure Atlantis the Palm


پارک آبی آتلانتیس دبی شناخته‌شده‌ترین و بزرگترین پارک آبی دنیا و از بهترین پارک های آبی دبی به شمار می‌رود. این پارک آبی بخشی از مجموعه هتل آتلانتیس دبی است که درجزیره نخل جمیرا (Jumeirah Palm) واقع شده است.
مسافران این هتل می‌توانند به صورت رایگان وارد پارک آبی آتلانتیس دبی شوند و از تمامی امکانات بدون پرداخت هزینه بلیت استفاده کنند. جالب است بدانید در این پارک آبی بالغ بر 70 سرسره آبی از جمله سرسره آکوا کوندا، سرسره انتقام پوسایدن، سرسره رقابتی یا اسلیترین و سایر امکانات آبی و تفریحی مانند بازدید از کوسه‌ها زیر آب با نام شارک اَتَک (Shark Attack) و همچنین قسمتی به نام دِ لیپ آو فیث وجود دارد.
سرسره آکوآ کُندا در پارک آبی آتلانتیس دبی 1
سرسره آکوآ کُندا در پارک آبی آتلانتیس دبی 2
قسمت شارک اتک در برج نپتون پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی

قیمت بلیت پارک آبی آتلانتیس دبی


  • قیمت بلیت پارک آبی آتلانتیس دبی برای بزرگسالان 299 درهم و برای کودکان زیر یک متر و بیست سانتیمتر 249 درهم است. برای کودکان زیر 2 سال مبلغی دریافت نمی‌شود.
  • همچنین اگر حوله با خود همراه نداشته باشید هزینه برای هر حوله 30 درهم خواهد بود.
  • برای مهمانان هتل آتلانتیس پالم ورود به پارک آبی آتلانتیس دبی رایگان است.
  • برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌توانید بلیت‌های ترکیبی برای ورود به چندین مجموعه تحت مدیریت پالم آنتالانتیس دریافت کنید مثلا بلیت‌های ترکیبی مجموعه‌های لاست چمبِرز یا دلفین کاو (Dolphin Cove) را اگر همراه با بلیت ورود به پارک آبی آتلانتیس خریداری کنید مشمول تخفیف خواهید بود.
  • اگر تولدتان باشد می‌توانید به صورت رایگان وارد پارک آبی آتلانتیس آکواونچرز دبی شوید.

لوکیشن، ساعات کاری و آدرس وبسایت پارک آبی آتلانتیس دبی


  • نشانی: امارات متحده عربی، دبی، خیابان کرسنت، آتلانتیس پالم
  • ساعات کاری: 9:30 صبح تا 5:30 عصر
  • آدرس وبسایت: www.atlantis.com
2

پارک آبی وایلد وادی دبی

Wild Wadi Waterpark


پارک آبی وایلد وادی دبی که از بهترین پارک های آبی دبی به شمار می‌رود با تم عربی در محوطه هتل ساحلی جمیرا واقع شده است. جالب است بدانید برج منحصربه‌فرد برج العرب به‌نوعی در پس زمینه این پارک قرار دارد.
پارک آبی وایلد وادی دبی
از نکات جالب توجه در این پارک توجه به قد افراد است و در واقع قیمت بلیت‌های هر کدام از سرسره‌ها و امکانات بر اساس قد افراد محاسبه می‌شود. به‌طوری‌که برای قدهای کوتاهتر از یک متر و ده سانتیمتر مبلغ 260 درهم و برای قدهای بالاتر از این مقدار ملزم به پرداخت 310 درهم هستید.

قیمت بلیت پارک آبی وایلد وادی دبی


  • به تمامی مهمانانی که در هر یک از هتل‌های جزیره جمیرا نزدیک این پارک آبی (از جمله هتل ساحلی جمیرا ، یا سایر هتل‌های این منطقه شامل جمیرا النسیم ، جمیرا منا السلام و جمیرا القصر) اقامت دارند، بلیط ورودی به وایلد وادی اهدا می‌شود و در واقع به صورت رایگان می‌توانند از امکانات این پارک آبی استفاده کنند.
  • قیمت‌های این پارک آبی به صورت آنلاین برای بزرگسالان از 259 درهم شروع می‌شوند / هزینه بلیت پارک آبی وایلد وادی دبی برای کودکان نیز کودکان 199 درهم است.
  • قیمت بلیت های ورودی وایلد وادی دبی بر اساس قد کودک شما صورت می‌گیرد، نه بر اساس سن. در صورتی که قد کودک شما کمتر از یک متر و ده سانت باشد مبلغ کمتری برای بلیت و در صورتی که بیش‌تر از این مقدار باشد ملزم به پرداخت مبلغ بیشتری هستید. لازم به ذکر است که قیمت بلیت برای کودکان زیر 3 سال رایگان است.
  • به ساکنان امارات متحده عربی (با کارت شناسایی معتبر امارات) تخفیف‌های بیشتری تعلق می‌گیرد ( بعضی بلیت‌ها 169 درهم و برخی دیگر به 129 درهم کاهش پیدا می‌کنند). همچنین بلیت‌های روزهای وسط هفته ارزان‌تر از بلیت‌های آخر هفته‌ها هستند.
  • اجاره حوله نیز 39 درهم است و کمدها از 39 درهم در سوق الوادی شروع میشوند.
پارک آبی وایلد وادی دبی 2
پارک آبی وایلد وادی دبی 1

لوکیشن، ساعات کاری و آدرس وبسایت پارک آبی وایلد وادی دبی


  • نشانی: امارات متحده عربی، دبی، خیابان جمیرا
  • آدرس وبسایت: www.jumeirah.com
3

پارک آبی لاگونا

Laguna Water Park


پارک آبی لاگونا که در منطقه‌ ساحلی جدید شهر دبی معروف به لامر واقع شده، به اندازه سایر پارک‌ های آبی دبی بزرگ نیست، اما با در نظر گرفتن امکاناتی که این پارک آبی دارد باید گفت قیمت‌های آن به نسبت سایر پارک‌های آبی مقرون‌به‌صرفه‌تر است که از این جهت می‌توان آن را جزو بهترین پارک های آبی دبی به شمار آورد.
پارک آبی لاگونا

قیمت بلیت پارک آبی لاگونا در دبی


  • قیمت آنلاین پیش خرید بلیت پارک آبی لاگونا 295 درهم است (برای تمامی افراد از جمله کودکان بالای 3 سال)
  • مهمانانی که در ریزورت لاپیتا یا هتل لگولند دبی اقامت دارند می‌توانند به صورت رایگان وارد این پارک شوند.
  • این پارک از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است.
پارک آبی لاگونا در دبی 3
پارک آبی لاگونا در دبی 2
پارک آبی لاگونا در دبی 1

لوکیشن، ساعات کاری و آدرس وبسایت پارک آبی لاگونا در دبی


  • نشانی: امارات متحده عربی، دبی، جمیرا
  • ساعات کاری: از ساعات 10 صبح تا 6 بعد از ظهر
  • آدرس وبسایت: lagunawaterpark.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383