مرکز خرید بوگیس جانکشن

مرکز خرید بوگیس جانکشن


مرکز خرید بوگیس جانکشن یک مرکز خرید بزرگ و در عین حال پرطرفدار در بین بازدیدکنندگان و توریست ها می باشد. هم دارای فضای باز است و هم فضای سرپوشیده . دسترسی به این بوگیس جانکشن بسیار راحت و آسان می باشد.. این مرکز ویژگی دیگری نیز دارد که خود را از دیگران متمایز می کند و آن سقف شیشه ای مرکز خرید می باشد که برای خریداران بسیار جذاب می باشد که نور طبیعی همراه با اشکال مختلفی از سایه آنها را همراهی میکند.
بوگیس جانکشن مثل بقیه مراکز خرید سنگاپور سر پوشیده نیست و با محیطی سر باز از گردشگران و خریداران پذیرایی میکند . تعداد  خورده فروشی هایی که در بوگیس جانکشن وجود دارد زیاد است و قطعا با حضور در این مرکز خرید دست خالی برنخواهید گشت. برای خرید تورهای سنگاپور اینجا کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.
محیط مجتمع دارای تهویه مطبوع می باشد که شما را از هوای گرم بیرون محافظت کرده تا بتوانید در کمال آرامش خرید را انجام دهید
زمانی که در حال قدم زدن در خیابان اصلی مرکز خرید هستید ممکن است با علائمی روبرو شوید که نشان از تخفیفات گسترده در خورده فروشی های داخل مرکز دارد و اصولا این تخفیفات در طبقه همکف مرکز خرید یا همان خیابان اصلی بوگیس جانکشن می باشد. حتما برای اینکه خرید ارزان تری داشته باشید  به این فروشگاه ها مراجعه کنید.
اگر خسته شدید و تمایل داشتید که چیزی برای خوردن پیدا کنید پیشنهاد ما فودکورت عالی است که در طبقه بالا بوگیس جانکشن وجود دارد و اگر بخواهیم از لحاظ قیمتی آن را مورد بررسی قرار دهیم می بینیم که از فروشگاه های خارج از محدوده مرکز خرید ارزان تر می باشد و بالطبع گزینه های بیشتری برای انتخاب غذای خود دارید.
این مجتمع مانند دیگر مجتمع های تجاری سنگاپور، برندهای متنوع و بعضا مهمی در همه بخش ها در خود دارد مثل آدیداس، هرمس، گوچی، بولگاری و یا حتی KFC و مکدونالد در فودکورت بوگیس جانکشن.
این برندها و خورده فروشی ها و امکانات داخل مجتمع تجاری برای به حداکثر رساندن رضایت شما و نتیجتا خرید شما تمام سعی خود را میکنند.
یک بازار سرباز شیک و خنک در قلب سنگاپور
آدرس: 200Victoria St, Singapore 188021, Singapore
ساعت کاری مرکز خرید: 10 صبح تا 10 شب

برای دیدن سایر مراکز خرید سنگاپور اینجا به صفحه بهترین مراکز خرید سنگاپور مراجعه کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383