مرکز خرید جواهر در استانبول

مرکز خرید جواهر در استانبول

_
مرکز خرید جواهر در استانبول که در بین مردم محلی ترکیه به جواهیر ترکیه نیز شهرت دارد در خیابان بویوک دیر در منطقه  شیشلی (Şişli) واقع در قسمت اروپایی استانبول قرار گرفته و از بهترین مراکز خرید استانبول به شمار می‌رود.
نمای بیرونی مرکز خرید جواهر
دسترسی به مرکز خرید جواهر به واسطه پررونق و پر رفت‌وآمد بودن منطقه شیشیلی بسیار آسان است به طوری که با وسایل حمل‌ونقل عمومی به راحتی قادر خواهید بود خود را به این مرکز خرید برسانید حتی اگر با این منطقه ناآشنا باشید.

[lwptoc]

ویژگی‌های مرکز خرید جواهیر ترکیه

_
  • مرکز خرید جواهر استانبول با مساحت 58000 متر، یکی از بهترین مراکز خرید ترکیه و از بزرگترین مراکز خرید در دنیا محسوب می‌شود.
  • مرکز خرید جواهر یا جواهیر مال توسط سقفی شیشه‌ای به مساحت 2500 متر مربع احاطه شده است.
  • این مرکز خرید با 6 طبقه شامل 34 رستوران، فست فود و بیش از 14 رستوران اختصاصی می‌باشد.
  • در داخل مرکز خرید جواهر زمین‌های بازی و فضاهای مناسب‌سازی شده برای بازی کودکان و همچنین شعبه‌ای از مرکز تفریحی آتلانتیس که اولین مرکز تفریحی سرپوشیده در ترکیه است، وجود دارد.
طراحی داخلی مرکز خرید جواهر در استانبول

قسمت‌های مهم مرکز خرید جواهر

_
مرکز خرید جواهر دارای 6 طبقه و بیش از 280 فروشگاه در زمینه‌های کالاهای دیجیتال و فناوری مانند تلفن همراه و ملزومات آن، فروشگاه‌های عرضه کننده پوشاک، کیف و کفش، فروشگاه‌های عرضه کننده محصولات سرگرمی کودکان و بزرگسالان و … است.
  • 1
    شهربازی فان لبFunLab Club
این سالن بازی که مناسب جمع‌های خانوادگی است امکانات متنوع و بی‌نظیری را در اختیار بزرگسالان و کودکان قرار داده است از جمله این امکانات می‌توان به بازی‌های مدرن و مناسب بزرگسالان و کودکان مانند ماشین‌های برقی، شهربازی و سالن‌های تنیس روی میز و استخر و … اشاره کرد. شهر بازی فان لب از این نظر جواهر مال ترکیه را به یکی از بهترین مراکز خرید در استانبول مبدل کرده است.
شهربازی فان لب
  • 2
    فروشگاه Opal OptiOpal Opti Store

این فروشگاه بهترین عینک‌های طبی و عینک‌های آفتابی مدرن اروپایی و ترک را با بهترین قیمت ممکن به مشتریان عرضه می‌کند.

  • 3
    فروشگاه ویلا دوویز Villa döviz Store
در فروشگاه ویلا فروش جواهرات و تغییر ارز صورت می‌گیرد.
  • 4
    قهوه کاهوه‌دارKahvedar Coffee

اگر می‌خواهید در بین خریدها و گشت‌و‌گذار خود در این مرکز خرید با خوردن کمی قهوه خستگی در کنید ما این کافه را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این کافه یکی از بهترین کافه‌های جواهر مال برای صرف یک فنجان قهوه ترک اصیل است علاوه بر این می‌توانید انواع شیرینی، شکلات، آب‌نبات و … را از کافه کاوه‌دار تهیه کنید. کافه کاوه‌دار به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند بنابراین می‌توانید در هر زمانی از شبانه‌روز از خدمات آن برخوردار شوید.

  • 5
    فروشگاه فین اسپور Finspor Store

فین اسپور یک فروشگاه عرضه کننده محصولات ورزشی است که محصولاتی مانند وسایل ورزشی در سطوح حرفه‌ای مانند توپ فوتبال، راکت تنیس، کفش اسکی، کلاه ایمنی دوچرخه و …را به مشتریان عرضه می‌کند.

  • 6
    فروشگاه کالزدونیا استانبول Calzedonia istanbul Store

کالزدونیا یکی از بهترین فروشگاه‌های عرضه‌کننده پوشاک زنانه مانند شلوار جین، شلوار، پیراهن مدرن و کفش پاشنه بلند است. اگر از علاقه‌مندان به خرید لباس‌های برند هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از فروشگاه کالزدونیا Calzedonia دیدن کنید.

  • 7
    بانک گارانتیGaranti Bankası bank
  • 8
    فروشگاه آرچلیکArçelik Store

یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌ها در مرکز خرید جواهر در استانبول، فروشگاه آرچلیک است که به دلیل عرضه لوازم خانگی مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی و اجاق گاز در منطقه شیشلی بسیار معروف است، بنابراین اگر قصد خرید لوازم خانگی را دارید ما این فروشگاه را به شما معرفی می‌کنیم.

دسترسی به مرکز خرید جواهر از میدان تکسیم

_
این مرکز خرید که در منطقه شیشلی قرار دارد از میدان تکسیم (تقسیم)  3.7 کیلومتر فاصله دارد اگر تاکسی بگیرید، در عرض 12 دقیقه به مرکز خرید جواهر در استانبول خواهید رسید اما این زمان در ساعات پیک ترافیک کمی متفاوت خواهد بود.
اما اگر ترجیح می دهید با اتوبوس به مرکز خرید جواهر یا جواهیر بروید باید در حدود سه دقیقه از میدان تقسیم تا ایستگاه اتوبوس پیاده‌روی کرده و سوار اتوبوس‌های DT2  شوید و در ایستگاه شیشلی از اتوبوس پیاده شده و تا بازار در حدود دو الی سه دقیقه پیاده روی کنید

دسترسی به مرکز خرید جواهر از مسجد سلطان احمد

_
مرکز خرید جواهر در استانبول در حدود 12.1 کیلومتر از مسجد سلطان احمد فاصله دارد و اگر می‌خواهید از طریق اتوبوس‌های شهری به منطقه موسوم به سلطان احمد بروید باید در حدود 5 دقیقه پیاده‌روی کنید تا به ایستگاه سلطان احمد برسید.

سوالات متداول درباره مرکز خرید جواهر استانبول

_
مسیرهای دسترسی به مرکز خرید جواهیر استانبول کدامند؟

همان‌طور که پیش از این در ابتدای مطلب اشاره کردیم مرکز خرید جواهر در استانبول به واسطه موقعیت مکانی خوبی که دارد به راحتی توسط وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس و تاکسی و … قابل دسترسی است.

مرکز خرید جواهیر در استانبول در چه تاریخی افتتاح شده است؟

در پانزدهم اکتبر سال 2005

مرکز خرید جواهر نسبت به سایر مراکز خرید چه مزیتی دارد؟
  • این مرکز خرید دارای تعداد زیادی بانک در طبقه اول و دوم است.
  • جواهر مال با دارا بودن شهر بازی فان لب (Fun Lab) برای کودکان بسیار مفرح و سرگرم کننده است و همچنین با دارا بودن 3 سینمای سه بعدی محیطی شاد و سرگرم کننده را برای بزرگسالان و خانواده‌ها به ارمغان می‌آورد.
  • نزدیک مترو شیشلی است که دسترسی به آن را بسیار آسان می‌کند.
  • پارکینگ اختصاصی آن گنجایش نزدیک به 2500 خودرو را دارد.
چه جاذبه های دیدنی و گردشگری اطراف جواهر مال وجود دارد؟

از جمله این جاذبه‌های گردشگری – توریستی می‌توان به

  • ماچکا پارک (Maçka Park)
  • مسجد تاریخی تشویقیه (Teşvikiye Camii)
  • قصر ایحلامور (Ihlamur Kasırları)

اشاره کرد.

ساعات کاری این مرکز خرید به چه صورت است؟

مرکز خرید جواهر در استانبول هر روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای بازدیدکنندگان و گردشگران است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383