مرکز خرید پروفیلو در استانبول

مرکز خرید پروفیلو در استانبول

_
مرکز خرید پروفیلو در قسمت اروپایی شهر استانبول و در محله شیشلی واقع شده است. این مرکز خرید بسیار کوچک بوده و امروزه به دلیل رونق مرکز خرید جواهر و مرکز خرید کنیون که در همگی در فاصله‌ی کمی از هم واقع شده‌اند، جایگاه، مشتریان و رونق روزگاران گذشته خود را از دست داده هر چند که وجود اماکن تفریحی – رفاهی آن نظیر فودکورت و کافه رستوران‌های متعدد و با کیفیت و سالن‌های نمایش تئاتر آن هنوز باعث جذب بازدیدکنندگان و گردشگران می‌شود و شاید به همین دلیل هنوز هم جزو بهترین مراکز خرید در استانبول طبقه‌بندی می‌شود.
مرکز خرید پروفیلو در 9 می 1997 در منطقه تجاری مجیدیه کوی Mecidiyekoy بازگشایی شد. این مرکز خرید در 6 طبقه ساخته شده و وسعتی بالغ بر 110 هزار مترمربع دارد. حدود 238 فروشگاه در پروفیلو مال آماده ارائه خدمات و عرصه محصولات در زمینه‌های گوناگون مانند پوشاک مردانه، زنانه، بچه‌گانه، کیف و کفش، محصولات دیچیتال و فناوری و … به مشتریان هستند.

[lwptoc]

امکانات مرکز خرید پروفیلو در استانبول

_
همانند سایر مراکز خرید، مرکز خرید پروفیلو در استانبول در بخش‌های متنوعی آماده خدمات رسانی به بازدید‌کنندگان است. از جمله این امکانات تفریحی – رفاهی می‌توانیم به  حدود 43 کافی شاپ و رستوران آن و 7 سالن سینما و سالن تئاتر آن اشاره کنیم به طوری‌که حتی اگر شما قصد خرید نداشته باشید باز هم این مکان به دلیل امکانات مفرح و سرگرم کننده‌ای که دارد برای شما جزو اولویت‌ها برای گذراندن تعطیلات آخر هفته و یا اوقات فراغتتان خواهد بود.
  • سایر امکانات مرکز خرید پروفیلو در استانبول
  • باشگاه و سالن ورزشی سرپوشیده اِنجوی
  • سه سالن تئاتر
  • 16 سالن بیلیارد
  • پارکینگ رایگان با ظرفیت 1500 وسیله نقلیه
  • پارک بازی پی آی ام
  • سالن بولینگ با 20 خط
  • آتلیه‌های متعدد و حرفه‌ای

سوالات متداول درباره مرکز خرید پروفیلو در استانبول

_
ساعات کاری مرکز خرید پروفیلو به چه صورت است؟

این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای بازدیدکنندگان و گردشگران است.

چه سبک غذاهایی در فودکورت و رستوران‌های مرکز خرید پروفیلو سرو می‌شود؟

مجموعه‌ای از غذاهای ترکی و بین‌المللی در رستوران‌های این مرکز خرید سرو می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383