مرکز خرید کنیون در استانبول

مرکز خرید کانیون در استانبول 

_
مرکز خرید کانیون در استانبول که در زبان ترکی به معنای دره است در می 2006 میلادی در خیابان بویوک دره Büyükdere در منطقه levent افتتاح شد. این مرکز خرید به اندازه 400 هزار فوت مربع وسعت داشته و 26 طبقه اداری دارد و از بهترین، مجهزترین و پربازدیدترین مراکز خرید در استانبول به شمار می‌رود.
مرکز خرید کنیون
  • مشخصات مرکز خرید کنیون در استانبول
  • 160 فروشگاه به مساحت 37500 متر مربع
  • یک برج اداری 30 طبقه که 26 طبقه از آن بالاتر از سطح خیابان است
  • یک بلوک مسکونی 22 طبقه با 179 واحد مسکونی
  • پارکینگ طبقاتی برای 2300 وسیله نقلیه

[lwptoc]

امکانات مرکز خرید کانیون در استانبول

_
امکانات مرکز خرید کنیون
در مرکز خرید کانیون در استانبول رویکردی منحصربه‌فرد برای خرید، سرگرمی و رستوران‌گردی را در پوسته‌ای از معماری خارق‌العاده خواهید دید. کانیون دارای 160 فروشگاه، 9 صفحه سینما، مرکز تناسب اندام است. برترین برندهای ترک و برندهای جهانی در فروشگاه‌های متعدد آن به فروش می‌رسد، کافه‌ها و رستوران‌های آن هر روزه میزبان خیل عظیمی از مردم محلی و گردشگران هستند و در فضای باز (out door) آن تئاترهای و نمایش‌ نمایش‌های متنوع اجرا می‌شود که برای دوستداران هنر و نمایش بسیار مفرح و لذت‌بخش خواهد بود. جالب است بدانید محصولات برند مطرح هاروی نیکولز در فروشگاه‌های این مرکز خرید عرضه می‌شوند همچنین مرکز خرید کانیون در استانبول اولین مرکز خریدی است که میزبان فروشگاه اختصاصی برند اپل در کل قاره اروپا بوده است.
فودکورت مرکز خرید کانیون
مرکز خرید کانیون Kanyon که در ژوئن 2006 افتتاح شد، یک پروژه ترکیبی است که در مرکز شهر استانبول ساخته شده است که 179 آپارتمان مسکونی، یک بلوک اداری 26 طبقه و 37500 متر مربع فضای برای کسب و کار را گرد هم می آورد.

سوالات متداول درباره مرکز خرید کانیون در استانبول

_
چگونه می‌توانیم به مرکز خرید کانیون در استانبول دسترسی داشته باشیم؟
یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های مرکز خرید کانیون در استانبول، قرار گیری‌ این مرکز خرید در کنار ایستگاه متروی لونت است و به همین جهت تردد به آن به سادگی صورت می‌گیرد.
آدرس مرکز خرید کانیون کجاست؟

محله شیشلی، خیابان بیوک دره، مرکز خرید کانیون در استانبول

چه غذاهایی در فودکورت این مرکز خرید سرو می‌شود؟

طیف گسترده‌ای از غذاهای ترکی و بین‌المللی در این مرکز خرید وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383