بهترین فعالیت ها در زمستان پاریس

بهترین فعالیت ها در زمستان پاریس

بهترین فعالیت ها در زمستان پاریس


پاریس مقصدی است که هر فصل آن جاذبه ای خاص برای گردشگران می باشد که میتواند به تنهایی میتواند نرخ بالایی از گردشگران را جذب خود کن و بالطبع درآمد گردشگری را بالا ببرد. زمستان‌ها یکی از همین فصل هاست که با وجود سرمای زیاد اما گرمای بی‌نظیری به سفر شما میدهد. در این مطلب که قرار است بهترین فعالیت ها در زمستان پاریس را به شما نشان دهیم، سعی شده است که کارهایی نامبرده شوند که از هر لحاظ احساس خوبی به شما بدهند تا بتوانید هر چه بیشتر از سفر خود در این شهر دوس داشتنی لذت ببرید .
  • 1
    مارکت‌های کریسمس
یکی از بهترین فعالیت‌هایی که میتوانید در زمستان در شهر پاریس به آن بپردازید گشت و گذار و پرسه زدن در مارکت‌هایی است که در این فصل برپا می‌شوند. به این مارکت‌ها، مارکت‌های کریسمس می‌گویند، مارکت‌هایی که محصولات متفاوت و متنوعی را برای عموم عرضه میکنند. که از جمله محصولات میتوان به انواع صنایع دستی، سوغاتی و خوراکی‌های خوشمزه مثل شکلات و قهوه اشاره کرد.
اصولا این نوع مارکت‌ها در چند روز منتهی به کریسمس و سال نو برپا می‌شوند، پس اگر در این زمان در شهر پاریس بودید حتما از این مارکت‌ها دیدن کنید.
  • 2
    پرسه در خیابان شانزلیزه
فعالیت دیگری که میتوانید در زمستان در شهر پر جنب و جوش پاریس انجام دهید، پیاده‌روی و قدم زدن در خیابان شانزلیزه می‌باشد جایی که سرمای زمستان با گرمای فروشگاه‌ها و مغازه‌های کنار خیابان، تلفیقی بی نظیر و خاطره‌انگیز را برای شما خلق میکند.
شب هنگام با گرفتن یک تاکسی خود را به این خیابان برسانید و هم از پیاده‌روی میان انبوهی از چراغ‌ها و روشنایی‌ها لذت ببرید هم خود را مهمان کنید در یکی از رستوران‌ها و یا کافه‌های این خیابان محبوب یعنی شانزلیزه.
  • 3
    منوی کریسمس
ممکن است بعد از پیاده روی طولانی مدت در خیابان شانزلیزه یا هر خیابان دیگری در شهر پاریس خسته شده باشید و بخواهید خستگی خود را با رفتن به یک کافه یا رستوران در کنید، بهترین انتخاب را کرده‌اید.
در رزوهای منتهی به سال نو و کریسمس، برخی از رستورانهای پاریس در منوی غذایی خود ، بخشی را میگنجانند به نام منوی کریسمس که غذاهایی را برای شما سرو میکنند که یا با تزئینات کریسمسی می‌باشد و یا ادویه خاصی به آن اضافه شده که آن غذا را از بقیه متمایز کرده و مخصوص کریسمس میکند.
اما ممکن است این بخش از منوی رستوران کمی گران‌تر از سایر بخش‌ها باشد .
  • 4
    آتش‌بازی‌های جشن سال نو
جشن سال نو یکی از بهترین جاذبه‌هایی است که اگر در پاریس باشید می‌توانید آن را تجربه کرده و از آن لذت ببرید. شرکت در مراسم جشن سال نو یکی از بهترین فعالیت‌ها در زمستان پاریس می‌باشد که هر کس که خوش‌شانس باشد و برنامه سفر خود را طوری تعیین کند که در آن شب آنجا باشد، می‌تواند شبی را برای خود رقم بزند که هیچ گاه فراموشش نشود.
در این شب آنقد آتش‌بازی‌های زیبایی انجام میشود که انسان را محو تماشای خود میکند. یادتان باشد از آتش‌بازی‌های دیدنی این شب عکس و فیلم تهیه کنید.
البته میتوانید در برخی از رستوران‌هایی که منظره خوبی را به شما میدهند نیز حضور داشته و با یک تیر دو نشان بزنید . هم غذای خود را میل کنید و هم از آتش بازی‌های بی نظیر پاریس لذت ببرید
  • 5
    چرخ و فلک‌های کودکانه
چرخ و فلک‌هایی در شهر پاریس وجود دارند که با ویژگی‌های منحصر به فرد خود یعنی نورانی بودن، داشتن چراغ‌های چشمک زن و موسیقی که برای کودکان پخش میکند میتواند جاذبه‌ای بی‌بدیل برای کودکان و حتی بزرگسالان باشد.
این چرخ و فلک‌ها در زمستان بسیار شلوغ هستند با اینکه تعداد آنها زیاد است اما به دلیل تعداد زیاد گردشگران در شهر پاریس در روزهای منتهی به سال نو ، در برخی اوقات صف‌هایی تشکیل می‌شوند که باید منتظر بمانید تا نوبت شما و کودکانتان برسد، اما این انتظار بسیار ارزش دارد.
سعی کنید از این چرخ و فلک‌ها در شب استفاده کنید به دلیل اینکه جلوه بیشتری دارند.
  • 6
    خرید در کریسمس
قطعا یکی از مهمترین ارکان سفر خرید کردن است، حالا فرض کنید این خرید هم در شب سال نو و در زمستان باشد و هم در شهر منحصر به فرد پاریس. در اواخر زمستان و در روزهای پایانی سال فروشگاه‌های بزرگ و کوچک تخفیفاتی را برای خریداران در نظر میگیرند که خریداران را هر چه بیشتر سوق دهند به این که بتوانند برای سال نو لباس‌های جدید تهیه کرده و به استقبال سال نو بروند.
مراکز خرید در پاریس آنقد تنوع دارند و تعدادشان زیاد است که شما برای خرید انتخاب‌های زیادی دارید و نکته‌ای هم که اینجا بسیار مهم است بودن تمام برندهای مطرح دنیا در مراکز خرید پاریس است.
البته از خرده‌فروشی‌هایی که صنایع دستی و اقلام کوچک و سوغاتی می‌فروشند نیز غافل نشوید. یکی از مهمترین سوغاتی‌های پاریس ماکرون است، شیرینی‌هایی به شکل لطیفه ایرانی اما در رنگ‌های مختلف .
  • 7
    شب های نورانی پاریس
یکی دیگر از بهترین فعالیت‌ها در زمستان پاریس ، دیدن نورانی‌ها و چراغانی‌هایی است که شهرداری پاریس در شب‌های زمستان انجام میدهد. هر چه به پایان سال نزدیک می شویم این چراغانی‌ها بیشتر می‌شود و میتوانید در تمام سطح شهر از این زیبایی مدرن لذت ببرید.
پاریس در شب بسیار دیدنی تر از روزهای آن است، این تضاد تاریکی و روشنایی در بسیاری از مقاصد دیده می‌شود اما در پاریس جلوه‌ای دیگر دارد.
فقط کافی است یک لباس گرم به تن کرده و از هتل خارج شده و به سطح خیابان آمده، همراه با موسیقی که در هندزفری پخش می‌شود، غرق در چراغانی‌ها و وارد دنیای نورها شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383