تورهای کوش آداسی

تورهای کوش آداسی

درباره کوش آداسی

کوش آداسی یکی از بهترین مقاصدی است که بسیار مورد توجه گردشگران و مسافران ایرانی است. این شهر در استان آیدین ترکیه و در قسمت جنوب غربی ترکیه قرار گرفته.
درآمد اصلی کوش آداسی همانطور که میدانید از گردشگری است بطوریکه در سال 2022 از این شهر حدود 2 میلیون نفر بازدید داشته و اوقات فراغت خود را در این شهر گذرانده اند.
همانطور که میدانید کوش آداسی از جمله شهرهایی است که در دنیا با چند شهر دیگر عقد خواهرخواندگی بسته اند، شهرهایی مانند باتومی گرجستان، واتی یونان، سینایا رومانی، مارل آلمان.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد کوش آداسی داشتن ساحل شنی و سفید می باشد که منظره فوق العاده ای را برای شما فراهم میکند و همینطور میتوانید در هوای آفتابی و آزاد کوش آداسی، آفتاب بگیرید.
اگر علاقه دارید که بیشتر درباره کوش آداسی، آب و هوای آن، تاریخچه آن و … اطلاعات کسب کنید به مطلب کوش آداسی گردی مراجعه کنید.

تور ارزان کوش آداسی

عوامل مختلفی در میزان هزینه تور کوش آداسی تاثیر‌گذار هستند که به افزایش یا کاهش قیمت نهایی آن منجر می‌شود.
عواملی که روی قیمت تور کوش آداسی تاثیر دارند عبارتند از:
نوع پرواز و شرکت هواپیمایی : یعنی شما با کدام ایرلاین به کوش آداسی (البته ازمیر) پرواز داشته باشید و چه کلاس پروازی را خریداری کرده باشید.
هتل : اینکه شما چه هتلی را با چه خدمات (All و Uall) و سرویس‌هایی انتخاب میکنید نیز در قیمت نهایی تور کوش آداسی موثر است.
زمان : از دیگر عواملی که میتواند روی قیمت تور تاثیرگذار باشد، زمانی است که شما برای سفرتان انتخاب میکنید، آیا در پیک سفر است و یا در لو سیزن یا فصل کم سفر.
نتیجه اینطور می‌شود که اگر میخواهید تور ارزان کوش آداسی خریداری کنید، بنابراین باید به این عوامل توجه داشته باشید تا بتوانید تور کوش آداسی را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.
همه این اطلاعات و توضیحات را به صورت کامل‌تر میتوانید از کارشناسان خبره آژانس مسافراتی یگانه گشت دریافت کنید، مشاوره‌ای که برای شما هزینه‌ای نداشته و کاملا رایگان است.

نکاتی که قبل از سفر به کوش آداسی باید بدانید

نکته ای که ما به شما پیشنهاد میکنیم این است که قبل از خریداری تور کوش آداسی و هنگام سفر به این شهر دیدنی و ساحلی، برخی از مواردی که در زیر برایتان می آوریم را رعایت کنید تا سفر لذت بخش تری داشته باشید.
این موارد به شرح زیر می‌باشد:
  • شرایط آب و هوایی یکی از مهمترین مواردی است که قبل از از سفر به کوش آداسی باید بدانید، اینکه شرایط جوی و اقلیمی کوش آداسی در زمان سفر شما چطور می باشد که بتوانید بسته به این شرایط تجهیزات و پوشاک مناسب را با خود ببرید.
  • اگر داروی خاصی مصرف میکنید، حتما قبل از سفر از پزشک خود نسخه انگلیسی تهیه کنید تا در کوش آداسی مشکلی برایتان ایجاد نشود.
  • امکان دارد فرودگاه ازمیر که مقصد ابتدایی سفر از ایران به کوش آداسی می باشد، دارای وسایل ممنوعه ای باشد، بنابراین لازم است قبل از سفر از این وسایدل و ادوات اطلاع کسب کنید.
  • اقامتگاه از اصلی ترین مواردی است که باید قبل از سفر به آن توجه داشته باشید، این که چه هتلی دارای چه امکاناتی و چه نوع اتاق هایی وچه خدماتی است بسیار حائز اهمیت بوده و تاثیر زیادی در مفرح بودن سفر شما دارد.
  • قبل از خریداری تور کوش آداسی حتما به مقدار بار مجاز پروازتان نیز دقت داشته باشید.

تور کوش آداسی از سایر شهرها

برخی از مسافران تصور میکنند که تور کوش آداسی را فقط از تهران باید خریداری کنند و یا اینکه باید از تهران و فرودگاه بین المللی پرواز خود را به کوش آداسی انجام دهند، اما این تصور درستی نیست.
نه از تمام شهرهایی که فرودگاه بین المللی دارند بلکه از برخی از آنها که دارای فرودگاه بین المللی هستند مانند تبریز، اصفهان و یا شیراز پرواز مستقیم به کوش آداسی وجود دارد، پس اگر در این شهرها هستید نیز میتوانید تور کوش آداسی خریداری کرده و سفر خود را آغاز کنید.
اگر سوالی در این زمینه داشتید نیز میتوانید با یگانه گشت تماس گرفته و پاسخ سوال خود را بگیرید.

تور کوش آداسی چند روزه است؟

اصولا تورهای کوش آداسی در قالب تور کوش آداسی 6 شب و 7 روز و یا تور کوش آداسی 7 شب و 8 روز برنامه ریزی و ارائه می شود اما ممکن است شما بخواهید تعداد روز بیشتری را در این شهر اقامت داشته و از لحظات شاد خود بیشتر لذت ببرید، این موضوع نیز امکان پذیر است چرا که یگانه گشت بر اساس خواسته شما تور را برنامه ریزی میکند.
کافی است برای اینکه تور های اختصاصی خود را سفارش دهید، با کارشناسان یگانه گشت تماس گرفته تا کامل ترین اطلاعات را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار دهند.

مدارک مورد نیاز برای تور کوش آداسی

همانطور که میدانید از سالیان پیش تفهم نامه ای بین ایران و ترکیه امضا شد که برای سفر به این کشور نیازی به اخذ ویزا نباشد و به همین دلیل است که شما فقط برای سفر به هر شهری از ترکیه فقط کافی است پاسپورتی داشته باشید که دارای 7 ماه اعتبار باشد.
بنابراین سفر به کوش آداسی مانند استانبول، آنتالیا، ازمیر و … نیازی به دریافت ویزا از ترکیه نداشته و به راحتی میتوانید تور کوش آداسی خود را خریداری کرده و به این شهر دیدنی سفر کنید.

بهترین زمان سفر به کوش آداسی

اما یک سوال مهم و همیشگی اینجا مطرح می‌شود که چه زمانی بهترین تایم سفر به کوش آداسی و خریداری تور کوش آداسی است؟
کوش آداسی به دلیل قرارگیری در کنار ساحل، دارای آب و هوایی مدیترانه ای و گرمسیری می باشد و به همین دلیل بیشتر روزهای سال آب و هوایی معتدل در شهر جریان دارد.
اما اگر به دنبال آن هستید که بهترین زمان سفر به کوش آداسی را بدانید، باید بگوئیم بین ماه های می تا اکتبر، زمانی است که میتوانید در بهترین شرایط آب و هوایی کوش آداسی به این شهر دیدنی و ساحلی سفر کنید و از گذران اوقات فراغت خود به بهترین شکل استفاده کنید.

بهترین جاذبه های کوش آداسی

اما برسیم به یکی از اصلی ترین بخش های کوش آداسی یعنی جاذبه های آن.
کوش آداسی دنیایی است از جاذبه ها، البته نباید آن را با شهری مثل تهران یا پاریس از حیس تعداد جاذبه ها مقایسه کنید، اما به خودی خود کوش آداسی جاذبه های منحصر به فرد خود را دارد.
در لیست زیر به چند مورد از آنها اشاره ای خواهیم داشت اما اگر میخواهید به تعداد بیشتری از جاذبه ها دسترسی داشته باشید پیشنهاد میکنیم حتما سری به مطلب بهترین جاذبه های کوش آداسی بزنید.
افسوس که بزرگترین و مهمترین جاذبه کوش آداسی و ازمیر شناخته می شود که تاریخچه آن به دوران روم باستان برمیگردد
ساحل بانوان که ساحلی شنی است که در دوران عثمانی تنها بانوان اجازه استفاده از آن را داشتند
جزیره کبوتر که محلی است برای کوچ کبوترها و به همین دلیل نیز نام آن را جزیره کبوتر گذاشتند
و پاموکاله که حوضچه های نمکی است که خاصیت درمانی نیز داشته و در میان گردشگران بسیار پرطرفدار است.

بهترین مراکز خرید کوش آداسی

قطعا از مهمترین بخش های سفر مربوط می شود به خرید و سر زدن به مراکز خرید و بازارهای محلی و خیابانی. کوش آداسی نیز پر است از بازارهای محلی و خیابانی و چند مرکز خرید که گشت و گذار در این اماکن، مطمئنا لذت بخش خواهد بود.
در زیر به چند نمونه از باراهای محلی و مراکز خرید کوش آداسی اشاراتی خواهیم کرد:
بازار بزرگ یا به عبارت دیگر بویوک پاساژ که در قلب کوش آداسی وجود داشته و پر است از مغازه ها و فروشگاه های گوناگون
مارینا کوش آداسی که از دیگر بازارهای پر رفت و آمد و پر جنب و جوش این شهر به شمار می آید
و مرکز خرید کوش آداسی که پر است از برندهای مطرح ترکی و بین المللی
اینها نمونه هایی از بازارهای خیابانی و مراکز خرید کوش آداسی بود که برای شما ذکر کردیم، البته کار به اینجا ختم نمیشود چرا که تعداد دیگری از این مراکز وجود دارد که در مطلبی جداگانه به آنها خواهیم پرداخت.

شماره های ضروری کوش آداسی

ممکن است در تور کوش آداسی و در زمانی که مشغول استراحت و گذران اوقات فراغت خود در کوش آداسی هستید، مشکلاتی برایتان رقم خورده و نیاز به شمماره ضروری این شهر پیدا کنید، البته باید بگوئیم که به دلیل وجود راهنما در سفر شما، قاعدتا به این شماره ها نیاز نخواهید داشت).

ددر زیر لیست کوتاهی از برخی شماره های ضروری کوش آداسی را میتوانید مشاهده کنید.

پلیس : 155

گارد ساحلی : 158

آتش نشانی و آمبولانس : 112 (البته برای تماس با پلیس نیز میتوانید از این شماره استفاده کنید)

اطلاعات گردشگری : 902566141103+

بیمارستان مرکزی : 902566182414+

پکیج تور تفلیس شامل چه چیزهایی است؟
  • پرواز رفت و برگشت: مبنی بر درخواست مسافر و با توجه به روز و ساعت مشخص از بین پروازهای موجود خریداری می شوند.
  • اقامت در هتل ( از 4 ستاره تا 5 ستاره، بر اساس بودجه و سلیقه مسافر ) با خدمات All و Uall
  • ترنسفر فرودگاهی ( از فرودگاه مقصد به هتل و بالعکس )
  • راهنمای فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی
برای خرید تور کوش آداسی چه مدارکی لازم است؟

پاسپورت با 7 ماه اعتبار

فاصله تهران تا کوش آداسی چقدر است؟
با توجه به اینکه کوش آداسی فرودگاه نداره بنابراین باید ابتدا به ازمیر پرواز کنید و بعد از طریق زمینی به کوش آداسی حرکت کنید. پرواز از تهران تا ازمیر حدود 3:30 تا 4 ساعت می باشد و فاصله ازمیر تا کوش آداسی به صورت زمینی حدود 45 دقیقه تا 1 ساعت می باشد.
بنابراین روی هم رفته حدود 5 الی 6 ساعت زمان میبرد تا شما به هتل محل اقامتتان در کوش آداسی برسید.
سفر به کوش آداسی نیاز به ویزا دارد؟
همانطور که پیشتر ذکر کرده بودیم، برای سفر به کشور ترکیه و شهرهای آن نیاز به دریافت ویزا نمی باشد و تنها مدرکی که شما برای خرید تور کو آداسی و سفر به این شهر ساحلی نیاز دارید پاسپورت با اعتبار 7 ماه می باشد.
آیا در تور کوش آداسی، راهنمای فارسی زبان وجود دارد؟
در تمام پکیج های مسافرتی تور کوش آداسی یگانه گشت، یک راهنمای فارسی زبان در کنار شما تا پایان سفر خواهد بود که بتوانید اطلاعات مورد نیاز خود را از او بخواهید.
آیا برای ورود به کشور ترکیه، گواهی واکسن نیاز داریم؟
خیر، برای اینکه به کوش آداسی سفر کنید نیاز به دریافت واکسن دیجیتال ندارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383