مرکز خرید اِن جی اَن سیتی

مرکز خرید اِن جی اَن سیتی


مرکز خرید اِن جی اَن سیتی یکی از قدیمی ترین مراکز خرید و مجتمع های تجاری سنگاپور به شمار می رود که دارای کتاب فروشی، رستوران و فودکورت و انواع فروشگاه ها با برندهای مختلف می باشد که چندین دهه است که در حال فعالیت می باشد.یکی از جاذبه های این مرکز خرید، داشتن بخش هنر و خلاقیت می باشد که باعث هر چه بیشتر شدن بازدید از این مرکز می شود. برند های بزرگی مثل هوگو، دیور، گوچی و کارتیه و … در مرکز خرید اِن جی اَن سیتی وجود دارند که به اعتبار آن اضافه میکنند.
یکی از بزرگترین بخش های این مرکز خرید، دپارتمان استور تاکاشیما می باشد که از طبقه همکف تا طبقه چهارم ادامه دارد و انواع برندهای لوکس دنیا را میتوانید در این دپارتمان پیدا کنید، برندهای مثل بولگاری، رالف لورن، هرمس و ….  برای خرید تورهای سنگاپور اینجا کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.
در دیگر بخش ها نیز ان جی ان سیتی حرف های زیادی برای گفتن دارد مثلا در بخش چمدان ها و لوازم جانبی برندهایی مثل فندی و هرمس، بخش مد و فشن برندهایی مثل شنل، دیور، لوئی ویتون و … برند مک که یکی از بزرگترین کمپانی های لوازم آرایش و بهداشتی می باشد را میتوانید در این مرکز خرید دیده و خریداری کنید.
این فقط بخش کوچکی از برندهای نام آشنایی است که در ان جی ان سیتی حضور دارند.
یکی از مواردی که هر مجتمع تجاری یا مرکز خریدی باید داشته باشد بخش مربوط به خورد و خوراک است. از کافه های کوچک گرفته تا فست فود های زنجیره ای و بزرگ که میتواند خستگی خرید را ببین ببرد و ان جی ان سیتی از قاعده مستثنی نیست. غذاهای آسیایی خوشمزه، پیتزاهای درجه یک و همبرگرهایی که در انواع سایزها و طعم ها سرو می شوند.
به عنوان مثال رستورانی وجود دارد به نام تونکیچی که نه تنها در بین مردم محلی سنگاپور محبوب است بلکه در میان گردشگران نیز اسمی برای خود پیدا کرده و بسیار شلوغ است، این رستوران دارای دو غذای معروف است که یکی گوشت خوک و دیگری صدف سرخ شده می باشد.
کنسرت ها و نمایش های مد و کارناوال های مختلف در بیرون از مرکز خرید تقریبا در بیشتر روزهای سال انجام می شود و خود جاذبه ای خاص و منحصر به فرد برای گردشگران به حساب می آید و دور میدان جمع شده و به فیلمبرداری و عکاسی مشغول میشوند. این رویدادها اغلب رایگان و در دسترس مردم هستند.
ان جی ان سیتی دارای یک باشگاه بدنسازی بزرگ و کاملا مجهز می باشد که هم مردم بومی میتوانند از آن استفاده کنند هم گردشگرانی که تاز از راه رسیده و قصد ماندن در سنگاپور را به مدت طولانی دارند
مورد دیگری که باید به مزیت های ان جی ان سیتی اضافه کرد 2 برج اداری در طرفین مرکز خرید و همینطور یک مرکز پزشکی کامل و مجهز می باشد.
اگر هم قصد خرید دارید و هم میخواهید از کارناوال ها و برنامه های جالب و دیدنی لذت ببرید ان جی ان سیتی بهترین گزینه است.
آدرس: 391A Orchard Road, Singapore 238872, Singapore
ساعت کاری مرکز خرید: 10 صبح تا 9:30 شب

برای دیدن سایر مراکز خرید سنگاپور اینجا به صفحه بهترین مراکز خرید سنگاپور مراجعه کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383