مرکز خرید فار ایست پلازا

مرکز خرید فار ایست پلازا


فار ایست پلازا یکی از قدیمیترین و پرجنب و جوش ترین مراکز خرید سنگاپور به حساب می آید که تقریبا هر کسی که به سنگاپور سفر میکند حداقل یک بار پایش به این مرکز خرید رسیده و به خرید نیز منجر شده. حدود 800 فروشگاه و مغازه در 6 طبقه در مرکز خرید فار ایست پلازا مشغول به فعالیت هستند. این مرکز نسبت به سایر مراکز خرید طراحی ساده ای چه در نمای بیرونی و چه در فضاهای داخلی دارد. اما یک نکته ویژه ای که این مرکز دارد وجود تخفیفات بسیار است، تخفیفات فوق العاده و اغواکننده
رسیدیم به یکی از مراکز خریدی که با توجه به فرهنگ ما ایرانی ها، میتواند بسیار جذاب باشد، میتوانید به ما بگویید منظور ما کدام فرهنگ ایرانی هاست؟ بله درست متوجه شدید ، فرهنگ چانه زنی. اصولا مردم ایران در داخل ایران برای هر خریدی ، تفاوتی نمیکند چه کالا یا خدمتی باشد، درخواست تخفیف میکنند و برای خرید ارزان تر آن، چانه زنی پیشه میکنند. مرکز خرید فار ایست پلازا مرکز خریدی با تخفیفات بسیار است. این مرکز بیشتر به همین دلیل جز محبوبترین مراکز خرید سنگاپور در بین مردم و گردشگران می باشد.
ممکن است برندهای بزرگ زیادی در این مرکز نبینید اما قطعا با تخفیفات زیادی روبرو خواهید شد که چشم شما را هر چه بیشتر برای خرید ترغیب میکند. فار ایست پلازا دارای فروشگاهی بسیاری در زمینه آرایشی و بهداشتی می باشد، حتی مراکزی برای خالکوبی، مانیکور و انواع ماساژ را به شما پیشنهاد میدهد که برای خانم ها نوعی نعمت بهشتی به حساب می آید.
تورهای سنگاپور اینجا کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.
همانطور که در سطرهای بالا گفته شد با وجود تخفیفات بسیار که تقریبا در همه اجناس این مرکز وجود دارد تعداد کسانی که از اینجا بازدید و خرید میکنند بسیار بالاست، درست است که کمتر میتوانید برندهای بزرگ دنیا را در فار ایست پلازا پیدا کنید اما آنقدر طرح های جذاب و خلاقانه ای در این مرکز یافت می شود که نه تنها به یاد برندهای بزرگ نمی افتید بلکه در انتخاب خود شک نکرده و حتما از این برند های جزئی تر و کوچک تر خرید های بهتری انجام میدهید.
خلاصه مکانی جذاب و پر رونق برای خرید سوغاتی و محصولات هنری و فرهنگی و صنایع دستی مردم سنگاپور به شما میرود.
فروشگاه های لوازم و کالاهای الکترونیکی هم که بخش جدایی ناپذیر این نوع مراکز خرید می باشد و تقریبا هر نوع کالایی دیجیتال و الکترونیکی که شما نیاز داشته باشید برای شما فراهم است ، البته فقط در این قسمت است که میتوانید برندهایی چون اپل و سامسونگ و ال جی را در این مرکز مشاهده کنید.
وجود برندهایی چون فیوچر استیت، ایزو، رد 2 و … در قسمت مد و فشن ، و همینطور برندهایی چون جم بای جم، گلدمن لاکچری، جاست جوئلز، مینگ جوئلری و … در قسمت جواهرات و ساعت و برندهایی چون فروچون ویگز، دیزایر هیر و … در قسمت آرایشی و بهداشتی، مرکز خرید فار ایست پلازا را جز بهترین مراکز خرید سنگاپور کرده است.

متاسفانه فودکورتی نمیتوانید در این مرکز پیدا کنید یعنی طبقه خاصی اختصاص به فودکورت یا سالن ها و رستوران های غذا خوری ندارد، در سراسر مرکز خرید رستوران ها و فست فودهایی وجود دارند که میتوانید از آنها استفاده کنید. غذاها بیشتر آسیایی و چینی هستند و تمرکز اصلی خود را روی این دو بخش گذاشته اند نه اینکه غذاهای دیگری نتوانید پیدا کنید اما این دو شاخصه اصلی رستوران ها می باشند. البته ارزان بودن و مقرون به صرفه بودن نیز یکی دیگر از ویژگی های رستوران ها و فست فودهای فار ایست پلازا می باشد.
همانطور که در سطرهای پیشین نیز گفته شد، سالن های خالکوبی و پرسینگ طرفداران زیادی دارد، حتی برای خردیاران و مشتریان سالن ماساژ نیست در نظر گرفته اند که خستگی بعد از خرید از تنشان خارج شود.
برای مردم ایران مرکز خرید فار ایست پلازا بسیار جذاب است چون قدرت چانه زنیشان در این مرکز نسبت به رقبای آن بیشتر است و تخفیفات زیادی نصیبشان میشود.

اگر تخفیفات شما را جذب به خرید میکند، فار ایست پلازا بهترین گزینه برای شماست.
آدرس:  14Scotts Road, #05-134, Singapore 228213, Singapore
ساعت کاری مرکز خرید: 10 صبح تا 10 شب

برای دیدن سایر مراکز خرید سنگاپور اینجا به صفحه بهترین مراکز خرید سنگاپور مراجعه کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383