بهترین مراکز خرید آنکارا

بهترین مراکز خرید آنکارا

بهترین مراکز خرید آنکارا


ممکن است در سفر به آنکارا (پایتخت سیاسی کشور ترکیه) تنها به انجام امور اداری، کاری و تجاری خود بپردازید و وقت زیادی برای گشت‌وگذار در سطح شهر را نداشته باشید، اما معمولا در روزهای انتهایی سفر به فکر خرید سوغاتی از آنکارا، یادگاری و … خواهید افتاد؛ به همین منظور در این مطلب که به کوشش دفتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری یگانه گشت تهیه و تنظیم شده است بهترین مراکز خرید آنکارا، اعم از بازار و بازارچه‌های محلی آن را که همه نوع خوراکی اعم از شیرینی‌های سنتی ترکیه، محصولات دست‌ساز و صنایع دستی محلی و … را عرضه می‌کنند معرفی کرده‌ایم.

[lwptoc title=”آنچه در این مطلب می‌خوانید”]

خرید در آنکارا – محبوب‌ترین محصولات و کالاها، بهترین فروشگاه‌ها، مراکز خرید و بوتیک‌ها


بسیاری از محبوبترین فروشگاه‌های آنکارا در اطراف میدان کیزیلای قرار دارند. در این میدان طیف گسترده‌ای از فروشگاه‌های لباس، محصولات آرایشی و بهداشتی و عطریات از مشهورترین برندهای دنیا وجود دارد. دوستداران لباس‌های برند می‌توانند از فروشگاه بزرگ مانگو دیدن کنند. همچنین در کنار میدان کیزیلای، فروشگاهی از برند معروف باتیک ترکیه نیز قرار گرفته است.
بهترین مراکز خرید آنکارا 1
بهترین مراکز خرید آنکارا 2
برای خرید لباس‌ و لوازم آرایشی با بهترین قیمت، خانم‌ها می‌توانند از فروشگاه‌های خیابان تونالیTunalı  نیز دیدن کنند. یک فروشگاه بسیار مطرح از برند مشهور سفورا (Sephora) با طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها در این خیابان وجود دارد. همچنین علاقه‌مندان به تهیه بهترین لوازم آرایشی می‌توانند به فروشگاه تکین آکار (Tekin (Acar مراجعه کنند.
1

مرکز خرید آنکامال


آنکامال یکی از محبوب‌ترین و بهترین مراکز خرید آنکارا است. ده‌ها فروشگاه لباس از برندهای معروف در این مرکز خرید وجود دارد که قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای را به مشتریان ارائه می‌دهند. از جمله فروشگاه‌های مطرح این مرکز خرید می‌توان به فروشگاه برشکا و فروشگاه کوتون (Koton) اشاره کرد.
در طبقه چهارم این مجموعه نیز رستوران‌ها، کافه‌ها و غرفه‌هایی با سبک غذاهای متفاوت قرار دارد که می‌توانید پس از خرید در آن‌ها استراحت کنید.
مرکز خرید آنکامال 1
آنکامال از بهترین مراکز خرید آنکارا

لوکیشن، ساعات کاری و آدرس وبسایت مرکز خرید آنکامال


  • نشانی: ترکیه، آنکارا،خیابان دولتی قونیه بلوار مولانا، مرکز خرید آنکامال
  • شماره تماس: 12 12 541 312 90+
  • آدرس وبسایت: www.ankamall.com.tr
2

مرکز خرید پانورا


مرکز خرید پانورا
مرکز خرید پانورا در آنکارا به اندازه مرکز خرید آنکامال زیبا و جذاب است. قیمت‌ها در این مرکز خرید غالبا یکدست و در رنج قیمت متوسط هستند و از این رو می‌توان پانورا را به عنوان یکی از محبوبترین و بهترین مراکز خرید آنکارا به شمار آورد.
در پانورا طیف وسیعی از محصولات اعم از پوشاک (بچگانه، زنانه، مردانه)، محصولات دیجیتال نظیر گوشی‌های موبایل و اکسسوری‌های آن‌ها همچنین در طبقات انتهایی فودکورت، کافه و رستوران، زمین بازی کودکان و … وجود دارد.
در این مرکز خرید بیش از 50 فروشگاه وجود دارد. که از جمله مطرح‌ترین فروشگاه‌های آن می‌توان به فروشگاه بزرگ هوگو باس و همچنین غرفه‌ی محصولات میان قیمت باربری (Burberry) اشاره کرد. بنابراین مسافران مقتصد از گشت‌وگذار در مرکز خرید پانورا خسته نخواهند شد چرا که این مرکز خرید مملو از فروشگاه‌هایی با اجناس ارزان قیمت و میان قیمت است.
مرکز خرید پانورا 1

لوکیشن، ساعات کاری و آدرس وبسایت مرکز خرید پانورا


3

بازار چیکریکچیلار یوکوشو


اگر به دنبال یک نقطه عطف در میان تمامی بازارها و مراکز خرید آنکارا می‌گردید بازار چیکریکچیلار یوکوشو بزرگترین بازار در منطقه آنکارا با اجناس مقرون‌به‌صرفه و طیف وسیعی از کالاها از جمله مواد غذایی، پوشاک و … است .
این بازار که در منطقه اولوس شهر آنکارا واقع شده است یکی از بهترین مناطق برای خرید سوغاتی از جمله صنایع دستی، شیرینی‌های ملی و حتی ادویه‌هاست.
بازار چیکریکچیلار یوکوشو از بهترین مراکز خرید آنکارا
عموما خانم‌ها برای خرید لباس‌های زیبا به سبک ملی، اکسسوری‌های ساحلی و جواهرات شیک به این بازار می‌روند و از همین رو می‌توان این بازار را به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید آنکارا نام برد.
جواهرات منحصربه‌فرد، بدلیجات مزین به سنگ‌های نیمه قیمتی و همچنین زیورآلات ساخته شده از طلا و نقره از جمله مواردی است که در این بازار به فروش می‌رسد. مسافران و گردشگران اغلب ظروف زیبای نقاشی شده با دست، کیسه‌های شیرینی و چای را به عنوان سوغاتی از آنکارا انتخاب می‌کنند.
بازار چیکریکچیلار یوکوشو از بهترین مراکز خرید آنکارا
مغازه‎‌‌های زیادی در آنکارا وجود دارد که لوازم آرایشی ارگانیک فوق العاده و محلی را تولید و ارائه می‌دهند. برخی از بهترین‌ها مغازه‌ها و خرده‌فروشی‌‌ها در همین سبک یعنی کوچک، مقرون‌به‌صرفه و دست‌ساز و ارگانیک را در بازار چیکریکچیلار یوکوشو آنکارا خواهید یافت که از جمله آن می‌تواند مغازه لقمان حکیم را نام برد که در نوع خود در راسته‌ی این بازار بسیار مشهور است. در مغازه لقمان حکیم به مشتریان لوازم آرایشی مبتنی بر روغن زیتون طبیعی، ماسک گل، گلاب و محصولات دیگر ارگانیک ارائه داده می‌شود.
  • نشانی: ترکیه، آنکارا، بازار چیکریکچیلار یوکوشو
  • آدرس وبسایت: ندارد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383