سرزمین افسانه ها در آنتالیا

سرزمین افسانه ها در آنتالیا

آیا قصد سفر به آنتالیا را دارید؟ آیا پیدا کردن مناطق تفریحی آنتالیا برای شما مشکل و چالش برانگیز است؟ در این مطلب که به کوشش شرکت گردشگری یگانه گشت فراهم شده قصد معرفی یکی از بهترین جاذبه های دیدنی آنتالیا ؛ یعنی تم پارک سرزمین افسانه‌ ها را داریم. این مطلب فارغ از حاشیه نویسی و گزاف‌گویی و تنها به قصد کمک به مسافران عزیز نگاشته شده است؛ از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای مطلب با ما باشید.
تم پارک سرزمین افسانه‌ها-1
کودکی در تم پارک سرزمین افسانه ها
قایقی در تم پارک سرزمین افسانه ها در آنتالیا
ماشینِ بالون دار در سرزمین رویاها
شهر بازی دنیای رویاها
دیزنی لند آنتالیا
گیم نت سرزمین رویاها
شهر بازی دنیای رویاها-1

[lwptoc]

حقایقی درباره سرزمین افسانه ها در آنتالیا

سرزمین افسانه‌ ها نام تم پارکی مشهور در نزدیکی منطقه بلک در شهر آنتالیای ترکیه است که در حدود یک ساعت با ساحل فاصله زمانی دارد. سرزمین افسانه ها در آنتالیا محبوب‌ترین تم پارک در کل منطقه آنتالیا بوده که سالانه نزدیک به 2 میلیون گردشگر را از سراسر جهان جذب می‌کند. از ویژگی‌های مثبت تم‌پارک‌ها می‌توان به خانوادگی بودن محیط آنها اشاره کرد به طوری‌که علاوه بر کودکان، والدین آنها نیز می‌توانند از محیط خانوادگی آن لذت برده و دورادور مراقب کودکان خود باشند.
جالب است بدانید تم پارک سرزمین افسانه ها به دیزنی لند آنتالیا شهره است.
تم پارک سرزمین افسانه ها امکانات مفرحی برای کودکان فراهم آورده که از جمله این امکانات بی‌نظیر می‌توان به قلعه‌ی افسانه‌ای، پارکِ آبیِ بزرگ و پارکِ ماجراجوییِ هیجان انگیز اشاره کرد.
سرزمین افسانه ها توسط گروه هتل‌های ریکسوس اداره می‌شود، بنابراین تمام مهمانانی که در هر یک از هتل‌های ریکسوس اقامت می‌کنند اجازه دسترسی رایگان به تم پارک سرزمین افسانه‌ها را دارند. از جمله سایر خدمات می‌توان به اینترنت رایگان در تمامی مجموعه هتل‌‌های ریکسوس اشاره کرد.
برخی از هتل های لوکس در بلک و همچنین بسیاری از استراحتگاه های دیگر در استان آنتالیا، ورودی رایگان را برای مهمانان و مشتریان خود در نظر  گرفته‌اند و سفرهای یک روزه به سرزمین افسانه‌ها را برای کل خانواده ارائه می‌دهند.
پارکینگ اختصاصی این مجموعه گنجایشی بالغ بر 1300 خودرو را دارد.

امکانات سرزمین افسانه ها در آنتالیا

  • مچ‌بند شارژری؛ تنها وسیله‌ی پرداختِ هزینه‌ی تفریحات
در تم‌پارک سرزمین رویاها برای ارائه خدمات پول نقد یا کارت از شما قبول نمی‌کنند و تنها راه پرداخت استفاده از مچ‌بندی است که قابلیت شارژ دارد. از مزایای این مچ بند آن است که از ولخرجی بیش از اندازه مشتریان جلوگیری کرده و در انتها هر چقدر شارژ در مچ‌بند شما باقی مانده باشد را به صورت پول نقد به شما باز می‌گرداند.‌
  • پارک آبی، دلفین‌ و سرسره‌ها
پارکِ آبیِ کمپلکس سرزمین افسانه‌ها در مجموع دارای 55 سرسره آبی بوده و ارائه دهنده امکانات تفریحی – رفاهی نه تنها برای کودکان بلکه برای افراد بزرگسال و حتی سالخورده است. سرسره‌های این مجموعه با شیب‌های مختلف به منظورِ استفاده‌ی همه اعضای خانواده تعبیه شده است.
قایق سواری از دیگر امکانات رفاهی تم پارک سرزمین رویاها در آنتالیا است که می‌توان به‌صورت دسته‌جمعی با خانواده یا حتی به‌صورت تک‌نفره تجربه کرد.
از جمله سایر تفریحاتی که در سرزمین افسانه‌ ها در آنتالیا وجود دارد می‌توان به غواصی اشاره کرد، در پارک آبی این مجموعه امکان آموزش غواصی برای افراد آماتور و بی‌تجربه نیز وجود دارد.
حتی شاید دوست داشته باشید با دلفین‌ها شنا کنید، مربیان اطلاعاتی در مورد زندگی دلفین‌ها و نحوه مراقبت از آنها در پارک ارائه می‌دهند. افرادی‌که مایل به شرکت در کلاس‌های آموزشی درباره دلفین‌‌ها هستند باید حداقل 8 سال سن داشته و شنا بلد باشند.
  • نمایش، کنسرت و فستیوال‌های مجذوب‌کننده
سرزمین افسانه ها در آنتالیا میزبان فستیوال‌ها و اجراهای هنرمندان مشهور جهان است به‌طوری‌که گردشگران و بازدیدکنندگان را در هر رده سنی مجذوب و متحیر می‌کند.
در این مجموعه یک قلعه‌ی افسانه‌ای و زیبا مانند قلعه‌ی مجموعه والت دیزنی قرار دارد. شاید به همین سبب است که به تم پارک سرزمین افسانه‌ها در آنتالیا، والت دیزنی آنتالیا می‌گویند. این قلعه‌ی افسانه‌ای ارتفاعی بالغ بر 111 متر داشته و نمایش نور لیزر در پس زمینه آن به زیبایی‌های این مجموعه و نمایش‌های تئاتر و کنسرت‌های آن افزوده است.
در همین محدوده از تم پارک؛ آب‌نمایی موسوم به آب‌نمای شیمِرا Chimera وجود دارد. از ویژگی منحصر‌به‌فرد این آب‌نما؛ هارمونی و هماهنگی جالب فواره‌ها با ملودی‌ها و موسیقی زنده است.

نمایش‌ها در سه دسته‌بندی کلی جای می‌گیرند. دسته‌بندی‌ها به تفکیک زیر هستند:

  • نمایش اصلی و رژه قایق
اگر برای اولین بار است که قصد بازدید از سرزمین افسانه‌ها در آنتالیا را دارید باید بدانید در نزدیکی همان قلعه‌ی افسانه‌ای که پیش‌تر در مورد آن نوشته بودیم؛ مسیری و در واقع استیجی برای برگزاری کنسرت‌ها، تئاتر‌ها و جشن‌ها و فستیوال‌های ملی و بین‌المللی وجود دارد. این مسیر که درست در وسط مرکز خرید سرزمین افسانه‌ ها واقع شده و تا قلعه‌ی افسانه‌ای امتداد دارد هر شب میزبان رویدادی خارق‌العاده است به‌طوری‌که محال است در کمتر نقطه‌ای از دنیا مشابه آنها را نظاره‌گر بوده باشید.
نورهای منعکس شده در آب، لباس‌هایی مبتنی بر افسانه‌ها و میتولوژی و نمایش‌های موزیکال فرانکو دراگونه از جمله جاذبه‌های دیدنی تم پارک سرزمین افسانه هاست.
لازم به ذکر است فرانکو دراگونه، کارگردانی ایتالیایی است‌ که به واسطه کارگردانی نمایش‌های بی‌نظیری چون Cirque du Soleil شناخته می‌شود.
  • نمایش دلفین‌ها
لونا، ارس، عسل، زنیا و لوزا این‌ها شخصیت‌های اصلی نمایش دلفین هستند. این دلفین‌ها به طورِ همزمان با مربیان خود در آب شنا می‌کنند، با توپ و حلقه بازی کرده و شیرین‌کاری‌های دیگری را نیز انجام می‌دهند. زیست‌شناسان دریایی آمریکایی دریافته‌اند که حیوانات باهوش وقتی می‌توانند یک کار را به خوبی انجام دهند خوشحال می‌شوند که این خوشحالی تماما ازعکس‌العمل‌های آن‌ها هویداست.
دلفین‌ها در تم پارک سرزمین افسانه‌ها
  • نمایش ماشا و خرس برای خردسالانِ دلبندِ شما
این نمایش برای مهمانان کوچک در کاخ سیرک ارائه می‌شود. شخصیت‌های اصلی این نمایش عبارتند از ماشا، دختر کوچولوی بامزه‌ای که کمی دست و پا چلفتی است و دوستش خرس که قبلا خرس سیرک بود که در این نمایش ماجراهای مختلفی را تجربه کرده و با چالش‌های بامزه‌ای روبه‌رو می‌شوند. این نمایش هر روزه و در سانس‌های متفاوتی در تم پارک سرزمین افسانه ها در آنتالیا برگزار می‌شود.
نمایش میشا و خرس

منبع: Tripadvisor.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383