مراکز خرید تولوز

مراکز خرید تولوز


از جمله دیدنی‌ترین جاذبه‌های هر شهری، مراکز خرید آن شهر می‌باشد. آن قدر یک مرکز خرید در مقصد جذابیت دارد که میتواند در میزان خاطره‌انگیز بودن آن سفر تاثیر زیادی داشته باشد.
به عنوان مثال میتوانیم به مرکز خرید دبی مال اشاره کنیم که سال 2023 به عنوان پر بازدیدترین مرکز خرید دنیا انتخاب شد. پس یک مرکز خرید میتواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان آورد.
تولوز علاوه بر جاذبه‌های خاص و منحصر به فردی که دارد، مراکز خریدی نیز دارد که اجناس مختلفی را به فروش میرسانند، از برندهای بومی و فرانسوی گرفته تا معروفترین و مشهورترین برندهای جهانی.
در این مطلب قصد داریم شما را با 8 تا از بهترین مراکز خرید تولوز آشنا کنیم، پس در ادامه با یگانه گشت همراه باشید.
البته اگر میخواهید به مطالب بیشتری از تولوز دسترسی داشته باشید، میتوانید به مطلب تولوز گردی مراجعه کنید.
1

مرکز خرید سنتر کامرشال بلایناک

Centre Commercial Blagnac
از جمله مراکز خرید تولوز که بسیار طرفدار دارد، همین مرکز خرید بلایناک است.
این مرکز خرید که در نزدیکی فرودگاه تولوز قرار گرفته، دارای بیش از 120 فروشگاه می‌باشد که محصولاتی متنوعی از قبلی پوشاک، کیف و کفش و جواهرات را به فروش میرساند.
این مرکز خرید علاوه بر مواردی‌که در بالا بیان شد، دارای یک سینما و یک هایپرمارکت نیز می‌باشد که میتوانید خوراکی‌ها و دیگر وسایلی که نیاز دارید را از این قسمت از مرکز خرید بلایناک تهیه کنید.
یک پارکینگ رایگان و محل بازی برای کودکان از دیگر بخش‌هایی است که این مرکز خرید در خود دارد.
بعد از گشت و گذار در این مرکز خرید، میتوانید سری به رستوران و کافه آن بزنید و از غذاها و نوشیدنی‌های آنها سفارش دهید و خستگی را از تن بدر کنید.

ساعات کاری: همه روزه / 10:30 الی 21:30

2

مرکز خرید سنتر کامرشال کَقفو

Centre commercial Carrefour Toulouse Purpan
یکی دیگر از مراکز خرید تولوز، همین مرکز خرید پورپان است که دارای یک پارکینگ با 1400 فضا برای پارک خودرو می‌باشد.
از ویژگی‌های مثبت این مرکز خرید میتوان به دارا بودن محلی برای بازی کودکان، کتابخانه و حتی داروخانه اشاره کرد. جالب است بدانید که این مرکز خرید در طول سال حدود 3.2 میلیون نفر بازدید کننده دارد.
این مرکز خرید دارای یک هایپرمارکت بزرگ نیز می‌باشد که تقریبا 11 هزار متر مربع وسعت دارد و هر آن چیزی که بخواهید را میتوانید در این هایپر بزرگ خریداری کنید.
با کمی فاصله از مرکز خرید، فرودگاه تولوز و هتل نووتل تولوز وجود دارد.
این مرکز خرید 46 فروشگاه خرده‌فروشی دارد و همینطور دو رستوران نیز در این مرکز قرار دارد که غذاهای متنوعی را سرو میکنند.

ساعات کاری: همه روزه / 9:30 الی 19:30

3

مرکز خرید سنتر کامرشال سنت اوقانس

Centre Commercial de Saint-Orens
یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید تولوز، سنتر کامرشال سنت اوقانس می‌باشد که خارج از مرکز شهر تولوز واقع شده است.
سال ساخت این مرکز به سال 1991 باز میگردد و نهایتا در سال 2008 و بعد از حدود 17 سال، مورد بازسازی قرار گرفت تا بتواند خدمات بهتری را به بازدید کنندگان خود ارائه دهد.
سالانه حدود 5 میلیون نفر از این مرکز خرید بازدید میکنند که آمار بسیار خوبی است. 87 فروشگاه خرده فروشی، 8 رستوران، زمین بازی کودکان و 3000 فضای پارکینگ از جمله امکاناتی است که این مرکز در خود دارد.
در صورتی که بخواهید به این مرکز رفته و از محصولات متنوع آن اعم از پوشاک، دکوراسیون و وسایل آرایشی بهداشتی خرید داشته باشید، میتوانید از خط 1 مترو یا خطوط 78 و 83 اتوبوس استفاده کنید.

ساعات کاری: همه روزه / 9:30 الی 21:00

4

مرکز خرید سنتر کامرشال اسپاس سن ژرژ

Centre Commercial Espace Saint Georges
تولوز مرکز خرید دیگری نیز دارد که سال ساخت آن به 1978 برمیگردد البته در دو نوبت، یکی در سال 2006 و بار دیگر در سال 2015 مورد بازسازی قرار گرفته است.
مرکز خرید سن ژرژ، دارای 60 واحد تجاری می‌باشد که در حدود 13 هزار متر مربع قرار دارند. سقف این مرکز تمام شیشه است و از بالا میتوانید آسمان آبی را مشاهده کنید.
این مرکز خرید، دو طبقه است و علاوه بر فروشگاه‌های خرده فروشی، دارای یک هایپر مارکت بزرگ نیز می‌باشد. این مرکز خرید تنوع بسیاری در نوع اجناس به نمایش گذاشته شده دارد، از جمله آنها میتوان به پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و حتی وسایل الکترونیک اشاره کرد.

ساعات کاری: همه روزه / 10:00 الی 20:00

5

مرکز خرید سنتر کامرشال لابج 2

Centre commercial Labège 2
از دیگر مراکز خرید تولوز، میتوانیم به همین لابج 2 اشاره کنیم که از مدرنترین و شیک‌ترین مراکز خرید این شهر می‌باشد.
این مرکز دارای پارکینگ بزرگی میباشد که درست در جلوی درب اصلی این مرکز خرید قرار داد. به غیر از پارکینگ که از ویژگی‌های این مرکز خرید می باشد، 121 فروشگاه خرده‌فروشی هم در این مرکز خرید اجناس خود را به فروش میرسانند.
طیف گسترده‌ای از اجناس در این مرکز خرید وجود دارد که شامل کیف و کفش، پوشاک، جواهرآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی و همینطور وسایل جانبی الکترونیکی می‌باشد.
از جمله برندهای مطرح جهانی که در این مرکز خرید وجود دارند عبارتند از :
ایو روشه، ریبوک، اسپریت، زارا و سواروسکی
زمانی که به این مرکز خرید میروید فراموش نکنید که از هایپر مارکت بزرگ اینجا نیز دیدن کنید.

ساعات کاری: همه روزه / 10:30 الی 19:00

6

مرکز خرید گقمو

Gramont Shopping Center
این مرکز خرید نیز مانند دیگر مراکز خرید تولوز دارای فروشگاه‌های خرده‌فروشی بسیار است.
این مرکز خرید دارای 100 فروشگاه و همینطور 6 کافه رستوران است. البته نباید به راحتی از فضای پارکینگ بزرگ آن با گنجایش 3000 خودرو گذر کنیم.
این مرکز خرید نسبت به رقبای خود در تولوز، دو ویژگی دیگر نیز دارد و آن هم برگزاری برخی مسابقه‌ها و فستیوال‌هاست که به عنوان مثال میتوانیم از فستیوال شکلات نام ببریم که برخی از ماه‌های سال اینجا برگزار می‌شود. دیگر ویژگی این مرکز وجود یک سالن بولینگ می‌باشد.
برای اینکه بتوانید خود را به این مرکز خرید برسانید میتوانید از خطوط 19، 83 و 84 خط اتوبوس رانی تولوز و همینطور خط A مترو این شهر استفاده کنید.
برندهایی که در این مرکز وجود دارند اکثرا بومی بوده اما هستند شرکت‌هایی که شهره جهانی دارند که میتوان به کیکو، اچ اند ام و همینطور ایو روشه اشاره کرد.

ساعات کاری: همه روزه / 8:30 الی 21:30

6

مرکز خرید قُفله کمپان

Reflets Compans
یک مرکز خرید مدرن، درست در مرکز اصلی شهر و در کنار باغ ژاپنی تولوز.
این مرکز خرید با داشتن یک سالن بدنسازی، خود را از دیگر مراکز خرید تولوز متمایز می‌کند. علاوه بر خرده‌فروشی‌هایی که در این مرکز ارائه خدمت میکنند 9 کافه رستوران نیز در اینجا وجود دارند که خوراک بسیار لذیذی را به بازدید کنندگان ارائه میکنند.
برای رسیدن به این مرکز خرید، کافی است خود را به خط B مترو تولوز رسانده و یا با خطوط 14، 27 و 45 اتوبوسرانی تولوز به این مرکز خرید بروید.

ساعات کاری: همه روزه / 10:00 الی 18:00

6

مرکز خرید ویکتور هوگو

Victor Hugo Market
اما مرکز خرید ویکتور هوگو …
جالبترین نکته در مورد این بازار، قدیمی‌بودن آن است به طوریکه میگویند قدیمی‌ترین بازار سرپوشیده فرانسه همین بازار ویکتور هوگو می‌باشد.
این بازار در سال 1896 برای اولین بار با این نام افتتاح شد و تا امروز توانسته خود را به عنوان یکی بازار اختصاصی خوراکی و غذا به مردم معرفی کنید. اما افتتاحیه اولیه آن با نام دیگری در سال 1827 صورت پذیرفته بود.
این بازار تنها محصولات خوراکی را به فروش میرساند اعم از انواع میوه‌ها، انواع گوشت‌های سفید و قرمز، پروتئین‌های فراوری شده مثل سوسیس و کالباس، شکلات، سبزیجات و هر آنچیزی که به خوراکی مربوط باشد.
این بازار را بازار شکموها نیز صدا میزنند. در طبقه اول رستوران‌هایی وجود دارند که میتوانید بعد از خریدی دلچسب به آن‌ها سری زده و رفع خستگی کنید چرا که غذاهای طبخ شده در این رستوران‌ها، از مواد اولیه تازه تهیه شده است.
حتما به خاطر داشته باشید که این بازار، از ساعت 6 صبح باز است تا 2 بعد از ظهر.

ساعات کاری: همه روزه / 6:00 الی 14:00

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383