مراکز خرید مارسی

مراکز خرید مارسی


مارسی یکی از دیدنی‌ترین شهرهای کشور فرانسه می‌باشد که سالانه 2 میلیون گردشگر را به خود دعوت میکند و از آنها به بهترین شکل پذیرایی میکند به طوری که تمام گردشگران این شهر، خاطرات به یاد ماندنی را در ذهن خود داشته و برای دوستان و آشنایان خود تعریف میکنند.
مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری از جمله عوامل جذاب برای یک گردشگر و یا توریست است زمانی که به مقصدی سفر میکند. خود مرکز خرید میتواند به عنوان یک جاذبه افراد را به سمت مقصد بکشاند که در واقع مراکز خرید مارسی نیز به این ترتیب است.
در این مطلب قصد داریم شما را با 6 تا از بهترین مراکز خرید مارسی آشنا کنیم، پس در ادامه با یگانه گشت همراه باشید.
البته اگر میخواهید به مطالب بیشتری از مارسی دسترسی داشته باشید، میتوانید به مطلب مارسی گردی مراجعه کنید.
1

مرکز خرید سنتر کامرشال بورس

Centre Commercial Bourse
مرکز خرید سنتر کامرشال بورس مارسی - Commercial Center Bourse Marseille
یکی از بهترین و شیک‌ترین و در عین حال گران‌ترین مراکز خرید مارسی می‌باشد که اتفاقا در نزدیکی بندر مارسی قرار گرفته و بازدید کنندگان بسیاری دارد.
سنتر کامرشال بورس دارای 3 طبقه می‌باشد که انواع فروشگاه‌های پوشاک، دکوری، کتاب و مجلات، وسایل ورزشی و همین طور عطر و ادکلن را در خود دارد و در واقع یک مرکز خرید کامل می‌باشد که هر چیزی را نیاز داشته باشید درون خود دارد .
این مرکز در سال 2014 افتتاح شده و تقریبا مرکز خرید مدرن می‌باشد.
علاوه بر فروشگاه ذکر شده، دارای کافه و رستوران نیز می‌باشد و میتوانید بعد از یک خرید هیجان انگیز، به کافه یا رستوران مرکز خرید رفته و رفع خستگی کنید.
بزرگترین فروشگاه این مرکز، فروشگاه معروف گالری لافایت می‌باشد.
ممکن است در این مرکز خرید کمی با مشکل مواجه شوید چرا که بیشتر فروشندگان سنتر کامرشال بورس با زبان فرانسوی صحبت میکنند.

ساعات کاری: از دوشنبه تا شنبه / 10:00 صبح الی 7:30 عصر

2

مرکز خرید لِ تقاسِ دو پورت

Les Terrasses du Port
مرکز خرید لِ تقاسِ دو پورت مارسی - Les Terrasses du Port Marseille
یک مرکز خرید ساحلی که دنیایی است برندهای معتبر و اجناس متنوع.
از محصولات آرایشی بهداشتی گرفته تا اسباب بازی، دکوراسیون داخلی، جواهرات و کیف و کفش و بیش مار محصولات دیگر. اما این مرکز خرید دارای برندهای معتبر دنیا نیز می‌باشد به عنوان مثال میتوان به برندهایی از قبیل اپل، آدیداس، برشکا، باس، اچ اند ام، کیکو، لگو و منگو اشاره کرد.
در این مرکز خرید حدود 25 رستوران و کافه وجود دارد که انتخاب‌های بیشماری را جلوی روی شما قرار میدهد و میتوانید بر اساس سلیقه خود هر کدام را که میخواهید انتخاب کنید.
از جمله ویژگی‌های مثبت این مرکز خرید داشتن وسایل ضروری برای افراد کم توان جسمی و میانسالان است. یکی دیگر از نکات ویژه این مرکز ساحلی بودن آن است، درست پشت مرکز، اسکله وجود دارد که ویوی بی‌نظیری را از بندر به شما میدهد.
جالب است بدانید که تا سال 2011 در این مکان پارکینگ بوده و بعد از آن تبدیل به مرکز خرید شده است.

ساعات کاری: همه روزه / 10:00 صبح الی 8:00 شب

3

مرکز خرید سنتر کامرشال پرادو

Centre Commercial Prado
مرکز خرید سنتر کامرشال پرادو مارسی - Centre Commercial Prado Marseille
یکی دیگر از مراکز خرید مارسی که حتما باید به آن بروید همین سنتر کامرشال پرادو می‌باشد که فضای داخلی آن بسیار مدرن طراحی شده و پر است از برندهای مطرح جهانی.
این مرکز خرید در سال 2018 افتتاح شده و از جدیدترین مراکز خرید شهر مارسی می‌باشد، در گذشته در مکان فعلی مرکز خرید، یکی از ترمینال‌های اتوبوسی مارسی بوده که به دلیل ساخت مرکز، به مکان دیگری منتقل شده است.
یک مرکز خرید 4 طبقه با بیش از 50 فروشگاه در محصولات متنوع و متفاوت.
فراموش نکنید که حتما سری به کافه قنادی داخل مرکز بزنید، هم کیک‌های خوشمزه‌ای دارد و هم ماکارون‌های لذیذ. این مرکز علاوه بر مواردی که گفته شد دارای یک هایپر مارکت بزرگ نیز می‌باشد که محصولات پروتئینی و خوراکی را به فروش میرساند.
سنتر کامرشال پرادو در بلوار میشل مارسی قرار گرفته است و جزء محبوبترین مراکز خرید مارسی به شمار می‌رود.

ساعات کاری: از دوشنبه تا شنبه / 10:00 صبح الی 8:00 شب

4

مرکز خرید سنتر کامرشال لَ ولنتین

Centre Commercial La Valentine
مرکز خرید سنتر کامرشال لَ ولنتین مارسی - Centre Commercial La Valentine Marseille
این مرکز از جمله مراکز خرید قدیمی مارسی به شمار میرود که در سال 2015 مورد بازسازی قرار گرفته است و نسبت به گذشته خدمات بهتری را ارائه میکند.
سنتر کارمشال لَ ولنتین خارج از مرکز شهر می‌باشد و برای رفتن به آنجا یا باید ماشین برای خود رنت کنید و یا تاکسی گرفته و خود را به مرکز خرید برسانید.
در این مرکز نیز مانند بسیاری دیگر از مراکز خرید، برندهای محبوب جهانی نیز وجود دارد، به عنوان مثال میتوان به کیکو، برشکا، زارا و سوارسکی اشاره کرد.
نکته جالبی که درباره این مرکز خرید وجود دارد، ایونت‌ها و رویدادهای متنوعی در طول سال برگزار می‌شود که اگر خوش شانس باشید و در موعد مقرر در این مرکز حضور داشته باشید، میتوانید از تخفیفات خوبی که فروشگاه ها‌ارائه میکنند، استفاده کنید.
از هایپر مارکت بزرگ مرکز خرید نیز غافل نشوید.

ساعات کاری: از دوشنبه تا شنبه / 10:00 صبح الی 8:00 شب

5

مرکز خرید سنتر کامرشال گرند لیتورال

Centre Commercial Grand Littoral
مرکز خرید سنتر کامرشال گرند لیتورال مارسی - Centre Commercial Grand Littoral Marseille
این مرکز خرید جزء یکی از ارزان‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید مارسی می‌باشد.
محصولات متنوعی در این مرکز خرید وجود دارد که عبارتند از محصولات کیف و کفش، محصولات دکوری، عطر و ادکلن و آرایشی و بهداشتی.
هایپرمارکت بزرگی نیز وجود دارد که انواع محصولات خوراکی و پروتئینی را نیز به فروش میرساند و میتوانید از این هایپرمارکت نیز خرید خود را انجام دهید.
یک پارکینگ بسیار بزرگ دقیقا جلوی مرکز خرید وجود دارد که میتوانید ماشینی که رنت کردید را در اینجا پارک کنید، چون این مرکز خارج از مرکز شهر می باشد باید ماشین رنت کنید و یا با تاکسی خود را به اینجا برسانید.

ساعات کاری: از دوشنبه تا شنبه / 9:30 صبح الی 8:00 شب

6

مرکز خرید لِ داکس

Les Docks
مرکز خرید لِ داکس مارسی - Les Docks Marseille
یک مرکز خرید تازه تاسیس در ساختمانی قدیمی …
مرکز خرید لِ داکس مارسی، مرکزی است که در یک ساختمان قدیمی در سال 2015 افتتاح و دایر شده است و از آن زمان تا امروز توانسته محبوبیت خود را در بین مردم و گردشگران بالا ببرد.
این مرکز مانند سایر رقبای خود، محصولات متنوعی را از جمله پوشاک، کیف و کفش و محصولات دکوری را به فروش میرساند، هم از برندهای معروف و محبوب دنیا و هم از غیر برندها.
در این مرکز کافه رستورانی نیز وجود دارد که میتوانید بعد از خرید و برای رفع خستگی از اینجا استفاده کرده و خود را یک قهوه با کروسان مهمان کنید.

ساعات کاری: همه روزه / 10:00 صبح الی 7:00 عصر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383