مراکز خرید نیس

مراکز خرید نیس


از جمله دیدنی‌ترین جاذبه‌های هر شهری، مراکز خرید آن شهر می‌باشد. آن قدر یک مرکز خرید در مقصد جذابیت دارد که میتواند در میزان خاطره‌انگیز بودن آن سفر تاثیر زیادی داشته باشد.
نیس نیز مانند سایر شهرهای فرانسه دارای مراکز خرید جذابی می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد، به عنوان مثال حتی یکی از مراکز خرید نیس، در سال 2022 موفق به دریافت جایزه بین‌المللی MIPIM شده است که خود نشان از اهمیت مراکز خرید نیس دارد.
در این مطلب قصد داریم شما را با 5 تا از بهترین مراکز خرید نیس آشنا کنیم، پس در ادامه با یگانه گشت همراه باشید.
البته اگر میخواهید به مطالب بیشتری از نیس دسترسی داشته باشید، میتوانید به مطلب نیس گردی مراجعه کنید.
2

مرکز خرید کپ 3000 نیس

CAP3000 Nice
از مهمترین مراکز خرید نیس همین مرکز خرید کپ 3000 می‌باشد که در ادامه بیشتر شما را با آن آشنا خواهیم کرد.
این مرکز خرید، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید نیس نیز به شمار می‌رود، اما در سال 2017 به کلی مورد بازسازی قرار گرفت و در سال 2018 ساختمان جدید افتتاح شد.
جالب است بدانید که در سال 2022، رقابت بین‌المللی و مشهور MIPIM که مخصوص پروژه های تکمیل شده و یا در حال ساخت املاک می‌باشد در شهر کن فرانسه برگزار شد و کپ 3000 توانست جایزه بهترین مرکز خرید دنیا را از آن خود کند.
کپ 3000 فقط یک مرکز خرید نیست بلکه یک مجموعه بزرگ است چرا که هم فروشگاه‌هایی در خود دارد و هم ساحلی بزرگ در اختیار دارد که انواع فعالیت‌های آبی در آن برای مسافران و بازدیدکنندگان مهیاست.
این مرکز خرید با بیش از 100 فروشگاه در موضوعات مختلف ارائه خدمت میکند که از مهمترین آنها میتوان به کفش و پوشاک، جواهرآلات، لوازم خانگی و ورزشی، اسباب بازی فروشی و قنادی اشاره کرد.
برندهای مطرح زیادی نیز در این فروشگاه وجود دارند که عبارتند از ابرکرومبی، آلدو، برشکا، دیزل، کیکو، منگو و اپل.

ساعات کاری: دوشنبه تا جمعه / 8:30 الی 21:00

شنبه و یکشنبه / 9:00 الی 20:00

3

مرکز خرید سنتر کامرشال اوشان

Centre Commercial Auchan Nice Côte d’Azur
یکی دیگر از مراکز خرید نیس، مرکز خرید اوشان می‌باشد که البته بیشتر برای هایپر مارکت بزرگش در بین مردم نیس محبوبیت دارد.
این مرکز خرید در سال 2018 مورد بازسازی قرار گرفت و فروشگاه‌های بیشتری به ساختمان مرکز خرید اضافه شد.
در این هایپرمارکت‌ انواع خوراکی‌ها وجود دارد ولی حتما به بخش پروتئین‌های این هایپر مارکت سری زده و از سوسیس‌های بسیار خوشمزه این بخش خرید داشته باشید.
این مرکز خرید دارای دو طبقه است و انواع محصولات در آن به فروش میرسد، محصولاتی از جمله کیف و کفش، پوشاک، لوازم آرایشی، اسباب بازی و لوازم ورزشی.
از دیگر ویژگی‌های این مرکز خرید، داشتن یک فضای پارکنیگ بزرگ است.

ساعات کاری: دوشنبه تا شنبه / 9:30 الی 19:30

4

مرکز خرید سنتر کامرشال نیسِتوال

Centre Commercial Nicetoile
مراکز خرید نیس
این مرکز خرید در بهترین خیابان نیس، یعنی ژان مدیسین قرار دارد که خود به عنوان یک مرکز خرید شناخته می‌شود.
مرکز خرید نیستوال، جز مراکز خرید شلوغ و پر رفت و آمد نیس به شمار می‌رود چرا که به قول معروف از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در این مرکز خرید پیدا می شود و محال است که به این مرکز خرید بروید و دست خالی از آن بیرون بیایید.
از برندهای کوچک تا بزرگترین و معروفترین برندها در این مرکز خرید وجود دارند. برندهایی مثل آدیداس، آلدو، کیکو، ایو روشه و بی‌شمار برند مطرح دنیا.
این مرکز خرید دارای 3 طبقه می‌باشد و محصولاتی اعم از کیف و کفش، پوشاک، لوازم ورزشی و الکترونیک و انواع لوازم آرایشی و بداشتی را به فروش میرساند.

ساعات کاری: دوشنبه تا شنبه / 10:00 الی 18:00

5

مرکز خرید سنتر کامرشال نیس ولی

Centre commercial Nice Valley
این مرکز خرید در قسمت غربی شهر نیس و در کنار رود وار (واق) قرار گرفته است.
علاوه بر فروشگاه‌های بی‌شماری که در این مرکز وجود دارد، یک هایپر مارکت بزرگ نیز در اینجا وجود دارد که میتوانید هر آنچه را که نیاز دارید از اینجا تهیه کنید.
همانطور که گفته شد این مرکز خرید کمی با مرکز شهر فاصله دارد و ممکن است برایتان سخت باشد تا خود را به این نیس ولی برسانید و به همین دلیل هم میتوانید از مراکز خرید داخل شهر استفاده کنید و یا اگر حتما قصد بازدید از اینجا را دارید با تاکسی یا اتوبوس خود را به اینجا برسانید.
نیس ولی فقط فروشگاه‌های آن نیست بلکه کافه رستوران‌هایی دارد که خوراکی‌های بسیار لذیذی را ارائه میکند و میتوانید راه حلی باشد برای رفع خستگی بعد از خرید.
محصولاتی که در این مرکز خرید به فروش میرسد، بسیار متنوع هستند که عبارتند از ، کیف و کفش، پوشاک، مبلمان و دکوراسیون و انواع گل و گیاه. جالب است بدانید که یک شعبه بزرگ از فروشگاه‌های IKEA در این مرکز قرار دارد.

ساعات کاری: همه روزه / 10:30 الی 19:00

6

مرکز خرید گالری لافایت ماسنا

Galeries Lafayette Nice Masséna
و اما میرسیم به یکی از مهمترین مراکز خرید نیس یعنی ماسنا.
این مرکز خرید در یک ساختمان قدیمی و در انتهای خیابان ژان میدیسین نیس قرار گرفته است و جز پر رفت و آمدترین مراکز خرید نیس شناخته می‌شود.
داخل مرکز خرید بسیار مدرن بوده و انواع برندهای مطرح دنیا را در خود دارد. علاوه بر اینها، کیفیت محصولاتی که در این مرکز خرید به فروش می‌رسد بسیار بالا بوده و به همین دلیل بازدیدکنندگان بسیاری دارد.
معماری ساختمان این مرکز خرید، مشابه ساختمان رم باستان ساخته شده که از این لحاظ نیز جز خاص‌ترین مراکز خرید نیز دسته‌بندی می‌شود.
محصولاتی که در مرکز خرید گالری لافایت، ارائه می‌شود عبارتند از: پوشاک، محصولات آرایشی بهداشتی، کیف و کفش و …
لازم به توضیح است که گالری لافایت در تمام شهرهای فرانسه شعبه داشته و جز بهترین برندهای فروشگاهی در کل فرانسه می‌باشد.

ساعات کاری: دوشنبه تا شنبه / 10:00 الی 21:00

یکشنبه‌ها / 11:00 الی 20:00

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383