مرکز خرید هیستوریا در استانبول

مرکز خرید هیستوریا در استانبول

_
مرکز خرید هیستوریا در استانبول که به واسطه اینکه در منطقه فاتح استانبول قرار گرفته به هیستوریا فاتح استانبول هم شهرت دارد از مهمترین مراکز خرید استانبول به شمار می‌رود. هیستوریا در نزدیکی منطقه یهودی نشین در اطراف چهارراه آکسارای از مناطق پررفت و آمد بخش اروپایی استانبول و در همسایگی کلیسای ارتدکس شرقی قرار دارد.
این منطقه با وجود دارا بودن مناظر باشکوه فراوان، جاذبه‌های تاریخی، مناظر خیره‌کننده و استقبال گرم ترکی‌ها، در حدی انتظار می‌رفت در جذب توریست موفق عمل نکرده است.
مرکز خرید هیستوریا در استانبول_1

[lwptoc]

رستوران‌های مرکز خرید هیستوریا در استانبول

_

رستوران‌های مرکز خرید هیستوریا در استانبول سبک‌های متنوع غذایی اعم از غذاهای ترک و غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کنند. در این مرکز خرید رستوران‌ها در طبقه فوقانی قرار گرفته‌اند و سبک‌های متنوع غذایی برای همه سلیقه‌ها پوشش می‌دهد.

  • بهترین رستوران‌های اطراف هیستوریا
  • رستوران آکدِنیز هاتای سُفراسی Akdeniz Hatay Sofrasi
  • رستوران بیسترو بیزانتیونByzantion Bistro & Restaurant
  • هاسکرال هاتای سُفراسیHaskral Hatay Sofrasi
  • رستوران گریس روف تاپ GRACE Rooftop Restaurant
مرکز خرید هیستوریا

بهترین هتل‌های اطراف مرکز خرید هیستوریا در استانبول

_
  • هتل رامادا
هتل رامادا یکی از بهترین هتل‌هایی است که در منطقه فاتح در قسمت اروپایی استانبول واقع شده است. رامادا که هتلی 4 ستاره است در نزدیکی ایستگاه‌های مترو و تراموا فاتح قرار دارد و از این رو دسترسی عموم به آن بسیار سریع و کم‌هزینه است. از امکانات این هتل می‌توان به سالن‌های تناسب اندام، سالن‌های اسپا و ماساژ، سونا خشک و سونای بخار اشاره کرد.
اتاق‌های هتل بزرگ و جادار هستند و از امکانات ویژه‌ای که در اختیار بازدید کنندگان قرار می‌دهند می‌توان به وای فای رایگان و تلویزیون ال سی دی آن اشاره کرد.
مسافران می‌توانن در یک اتاق یک نفره، اتاق دو نفره یا حتی سوئیت اقامت داشته باشید و از لذیذترین غذاهای محلی و بین‌المللی لذت ببرند.
هتل رامادا در استانبول
  • هتل عثمانی
هتل عثمانی هتلی 5 ستاره و از جمله مراکز اقامتی لوکسی است که مشرف به طبیعتی بی‌نظیر در منطقه فاتح است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به تهویه مطبوع و وای فای رایگان آن اشاره کرد.
ناگفته نماند که این هتل دارای استخر سرپوشیده، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن اسپا و ماساژ، سونا و پارکینگ اختصاصی است. خدمات پارکینگ خودرو با هزینه اضافی نیز جزو آپشن‌های متعدد این هتل است. برای دوستداران حریم خصوصی، امکاناتی تداراک دیده شده که از جمله آن می‌توان به سرو صبحانه را در اتاق اشاره کرد.
 این هتل دارای طیف متنوعی از اتاق‌ها، شامل اتاق های خانوادگی و سوئیت مخصوص عروس‌ها  و … است.
هتل عثمانی استانبول

سوالات متداول درباره مرکز خرید هیستوریا در استانبول

_
چگونه می‌توانیم به مرکز خرید هیستوریا در استانبول دسترسی داشته باشیم؟
خطوط مترو سوار خط مترو M1 به سمت ینی کاپی Yenikapi شده و در ایستگاه آکسارای پیاده شوید و بعد در امتداد بلوار وطن به مدت 5 دقیقه پیاده روی کنید تا به مرکز خرید هیستوریا استانبول برسید.
همچنین می‌توانید در میدان تقسیم یا میدان تکسیم سوار خط F1 شده و مسیر را تا ایستگاه متروی کاتاباش ادامه دهید سپس در ایستگاه پایانی پیاده شده و سوار تراموا شده و سپس در ایستگاه هاسکی Haseki پیاده شده و به سمت خیابان وطن حرکت کنید تا به مرکز خرید هیستوریا برسید.
چه غذاهایی در فودکورت این مرکز خرید سرو می‌شود؟

طیف گسترده‌ای از غذاهای ترکی و بین‌المللی در این مرکز خرید وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383