مرکز خرید ویووسیتی

مرکز خرید ویووسیتی


تقریبا می توان گفت هیچ کدام از مراکز خرید سنگاپور بزرگتر از مرکز خرید ویووسیتی نیستند و ویوو بزرگترین مرکز خرید سنگاپور به شمار می آید. ویووسیتی تقریبا تمام سلایق را از خود راضی میکند و کسی دست خالی از این مرکز خرید بزرگ خارج نمیشود. بزرگترین سینما و آمفی تئاتر سنگاپور در این مرکز قرار دارد که خود نشان از بزرگی این مرکز دارد. شاید بتوان ویووسیتی را یک مگامال به حساب آورد بخاطر امکانات و وسعتی که دارد.
کسانی که اعتیاد به خرید دارند اینجا بهترین مکان برای آنهاست . خریدی که توامان است با دیدن برندهای لوکس اعم از شنل، پرادا، ایو سن لورن و انواع برندهای ساعت های سوئیسی. وسعت بسیار زیاد ویووسیتی که حدود 100 هزار متر مربع تخمین زده شده است که شما را وارد یک دنیای دیگر و تازه ای میکند و با دارا بودن انتخاب های بسیار نه تنها حوصله شما از چرخیدن و پرسه زدن در محیط مرکز خرید ویووسیتی سر نخواهد رفت، بلکه لذت بسیار هم خواهید برد.
ویووسیتی 7 طبقه دارد که تمام سلایق را خوشحال و راضی میکند، از کودکان گرفته تا افراد میانسال چون بازه قیمتی و گزینه های زیاد و متنوعی برای خرید دارد. به عنوان مثال می شود از فروشگاه های کودکان و نوزادان با برند جهانی و مطرح Mothercare نام برد.
علاوه بر فروشگاه های لباس، ویووسیتی حجم گسترده ای از تنوع محصولات را در خود جای داده است، از کتاب فروشی ها گرفته تا فروشگاه های لوازم خانگی، آلات موسیقی، داروخانه، گالری های مختلف و متنوع و جذاب جواهرات، بوتیک های ورزشی و …، همه و همه سهم بسیاری در هر چه بیشتر دیده شدن ویووسیتی دارند.
ویووسیتی تنها یک مرکز خرید نیست که فقط به قصد خرید به آنجا مراجعه کنید بلکه یک مقصد است با سرگرمی های جذاب و متنوع که قطعا رضایت 100 درصدی شما را به همراه خواهد داشت. یک سینما با ابعاد بسیار بزرگ و 15 صفحه نمایش و حدود 2200 صندلی نیز یکی دیگر از جاذبه های ویووسیتی می باشد.
آدرس: 1 HarbourFront Walk, Singapore 098585, Singapore
ساعت کاری مرکز خرید: 10 صبح تا 10 شب

برای دیدن سایر مراکز خرید سنگاپور اینجا به صفحه بهترین مراکز خرید سنگاپور مراجعه کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383