مرکز خرید ایون اورچارد

مرکز خرید ایون اورچارد


یک مرکز خرید جذاب با یک معماری به یاد موندنی و شیک که در همه جای سنگاپور صحبت آن می باشد و مانند یک الماس می درخشد. یکی از پر زرق و برق ترین مراکز خریدی که میتوانید در سنگاپور ببینید ایون اورچارد است که تقریبا خریداران لوکس را به خود جذب میکند. به ایون اورچارد یا الماس درخشان سنگاپور خوش آمدید. حتی سرویس های بهداشتی این مرکز خرید نیز انگار برای ثروتمندان ساخته شده است.

ایون اورچارد سرزمین برند های لوکس است، از هری وینستون گرفته تا کارتیه، پرادا و برندهای دیگری مثل کلوین کلاین، گوچی، زارا و … همه این برندها در ایون اورچارد سلطنت می کنند. هاله بری بازیگر هالیوودی زمانی که برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد جواهراتی را با خود داشت که از برند هری وینستون بود که خود گواهی این مطلب است که قطعا ایون اورچارد لوکس ترین و لاکچری ترین مرکز خرید سنگاپور به شمار می آید.
از غذاها و فودکورت این مرکز خرید نیز نباید غافل شد. دنیایی از غذاها و خوراکی های خوشمزه و لذیذ در دیدگان شما می روند و می آیند تا دل شما را بربایند و شما را ترغیب به استفاده حداکثری از رستوران های مرکز خرید کنند. قطعا بدون خوردن غذا از این مرکز خرید خارج نمی شوید. یکی از جذابترین و شاید به تعبیر دیگر تو دل برو ترین رستوران این مرکز Sky Bar & Salt Grill می باشد که در بالای مرکز خرید واقع شده که یکی از برترین سرآشپزهای دنیا مسئول این رستوران است به نام لوک منگان.
یکی دیگر از جذابیت های مرکز خرید (ببینید یک مرکز خرید چندین جاذبه داخلی را برای مشتریان و بازدیدکنندگان خود فراهم میکند تا بتواند بیشتر مشتریان را داخل خود نگاه دارد که بسیار نکته حائز اهمیتی است) سالن هنر آن می باشد که میتوان طبقه هنر هم صدایش کردکه در طبقه 4 مرکز به وسعت 5300 متر مربع واقع شده است و نمایشگاه ها و آثار زیادی رو میتوانید در طول سال ببینید و در برخی از آنها نیز شرکت کنید مورد دیگری که میتوان به عنوان یک جاذبه دیگر اشاره کرد پشت بام و اخرین طبقه ایون اورچارد می باشد که به عنوان یک رصد خانه میتوان از آن استفاده کرد و حتی یک ویو 360 درجه ای نیز به شما میدهد.
دسترسی به ایون اورچارد بسیار راحت می باشد هم با مترو هم با اتوبوس . دارای یک پارکینگ با ظرفیت 650 خودرو از جمله پارکینگ مخصوص معلولین نیز می باشد. اگر بش از 100 دلار در مرکز خرید هزینه کنید، از روز دوشنبه تا جمعه پارکینگ رایگان و در اختیار شماست. در تمام طبقات مرکز نیز محلی برای شارژ رایگان موبایل تعبیه شده است که دیگر نگرانی بابت تمام شدن شارژ گوشی یا تبلت نداشته باشید.
آدرس: ION Orchard, 2 Orchard Turn, Singapore 238801, Singapore
ساعت کاری مرکز خرید: 10 صبح تا 10 شب

برای دیدن سایر مراکز خرید سنگاپور اینجا به صفحه بهترین مراکز خرید سنگاپور مراجعه کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383