بهترین سواحل ابوظبی


از پاییز تا بهار، سواحل ابوظبی به یکی از جاذبه های گردشگری اصلی شهر تبدیل می‌شوند. در واقع شهر ابوظبی به واسطه دارا بودن بهترین مراکز خرید و جاذبه های گردشگری در میان گردشگران به خصوص گردشگران اروپایی‌ و غربی‌ بسیار محبوب است. سواحل این شهر نیز همانند سواحل دبی در فصول پاییز و بهار بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند.
انتخاب بهترین سواحل ابوظبی به محل اقامت شما در این شهر بستگی دارد. بسیاری از استراحتگاه‌های ساحلی شهر، نوارهای ساحلیِ شنی و خصوصی خود را دارند، بنابراین معمولا بسیاری از مسافران تعطیلات ساحلی برای آفتاب گرفتن و شنا از هتلِ محلِ اقامتِ خود دورتر نمی‌روند.
سواحل ابوظبی
سواحل شنی ابوظبی
اما اگر هتل شما ساحل اختصاصی ندارد نگران نباشید چرا که ابوظبی چندین ساحل عمومی دارد که ورودی برخی از آن‌ها رایگان و برخی دیگر ورودی با مبلغ کمی دارند اما نکته حائز اهمیت آن است که علی‌رغم رایگان بودن و یا ارزان بودن این سواحل؛ از آن‌ها به خوبی نگهداری می‌شوند و آب تمیزی را برای شنا در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. امکانات در همه آنها مناسب و معقول است، هر چند که نباید انتظاری که از سواحل اختصاصی وجود دارد را از سواحل عمومی داشته باشید.
در مطلب زیر بهترین سواحل ابوظبی را به شما معرفی کرده‌ایم؛ پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

[lwptoc title=”فهرست مطالب”]

1

ساحل عمومی سعدیات

ساحل عمومی سعدیات یکی از بهترین سواحل ابوظبی با شن‌های نرم و سفید رنگ است که از نظر تمیزی، زیبایی و امکانات با کلاب‌های ساحلی خصوصی نیز برابری می‌کند.
مسیرهای دسترسی به این ساحل در امتداد خط ساحلی شمالی جزیره سعدیات، یعنی دقیقا در شرق هتل و ویلاهای ابوظبی واقع شده‌اند.
ساحل سعدیات ابوظبی
از جاذبه‌های طبیعی این ساحل می‌توان به اکوسیستم زیبا و منحصربه‌فرد آن اشاره کرد به‌طوری‌که ساحل سعدیات به منطقه‌ای برای لانه‌سازی لاک پشت‌های پوزه عقابی مشهور است. از دیگر زیبایی‌های طبیعی آن نیز گونه‌های گیاهی گرمسیری و خاص درست در پشت این ساحل هستند.‌

لوکیشن ساحل سعدیات ابوظبی


2

ساحل یاس ابوظبی

ساحل یاس ابوظبی 2
ساحل یاس و کلوب متعلق به این ساحل درست در انتهای قسمت جنوب غربی جزیره یاس قرار دارند و از بهترین سواحل ابوظبی و کلوب‌های ساحلی این شهر به شمار می‌رود.
این سواحل شنی سفید و نرم فضای مناسبی را برای بازی کودکان و ساخت قلعه‌های شنی و همچنین آفتاب گرفتن و شنا کردن برای بزرگسالان فراهم می‌کنند و از این نظر جزو پر رونق‌ترین سواحل ابوظبی بوده که مناسب تمامی اعضای خانواده به شمار می‌روند.

لوکیشن ساحل یاس ابوظبی


3

ساحل رادیسون بلو

بسیاری از استراحتگاه‌ها و هتل‌های بزرگ ابوظبی نیز به عنوان کلوب‌های ساحلی فعالیت می‌کنند و امکانات و خدمات متنوعی را به گردشگران ارائه می‌دهند. هتل و ریزورت رادیسون بلو، واقع در انتهای غربی کورنیش ابوظبی، یکی از بهترین‌ سواحل ابوظبی را در اختیار دارد.
از زیبایی‌ها و امکانات این ساحل می‌توان به شن‌های نرم و سفید، نخل‌های خرما، استخرها و همچنین کافه رستوران‌ها اشاره کرد.
ساحل رادیسون بلو از بهترین سواحل ابوظبی

لوکیشن ساحل رادیسون بلو


4

ساحل کورنیش 

ساحل کورنیش از بهترین سواحل ابوظبی
به طور قطع ساحل کورنیش از بهترین سواحل ابوظبی به شمار می‌رود. این ساحل تا باشگاه ساحلی ریویِرا امتداد دارد. جالب است بدانید باشگاه ساحلی ریویِرا از بهترین نواحی ساحلی در کل شهر ابوظبی است که به دلیل ارائه خدمات عضویت سالانه در میان مردم محلی ابوظبی از محبوبیت بالایی برخوردار است اما در عین حال به گردشگران و توریست‌ها اجازه دسترسی روزانه به امکانات و ساحل را می‌دهد.
ساحل شنی و نرم کورنیش در محدوده ریویرا در حدود 200 متر امتداد دارد و شامل رستوران، استخر، جکوزی و فضای مناسب برای آفتاب گرفتن و بازی کودکان است.

لوکیشن ساحل کورنیش


بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383