راهنمای سفر به ابوظبی

سفر به ابوظبی 1

راهنمای سفر به ابوظبی


چنانچه قصد سفر به ابوظبی را دارید دانستن اطلاعات کلی در مورد ضروریات سفر، جاذبه های گردشگری ابوظبی، بهترین غذاها و رستوران‌های این شهر و حتی مراکز خرید برای خرید سوغاتی و یادگاری و … از ملزومات سفر محسوب می‌شود.
در این مطلب سعی شده است راهنمای جامع و مختصری را به مسافران یگانه گشت و کاربران تقدیم کنیم. از شما دعوت می‌کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

تاریخچه شهر ابوظبی


شهر «ابوظبی» پایتخت کشور امارات متحدهٔ عربی و یکی از هفت شهر امیرنشین امارات است. شهرهای امیرنشین امارات عبارتند از ابوظبی، دبی، شارجه، عجمان، ام‌القوین، راس‌الخیمه و فجیره این شهر در سال 2009 میلادی با پیشی گرفتن از نیویورک و پاریس عنوان دومین شهر گران‌قیمت دنیا را از آن خود کرد.
شهر ابوظبی

بهترین زمان سفر به ابوظبی


 بهترین زمان برای سفر به ابوظبی بین ماه نوامبر و ماه مه (یعنی از ماه آبان تا اردیبهشت) است. در این بازه زمانی دما بسیار ملایم‌تر و در عین حال به طرز دلپذیری گرم و تقریباً 25 درجه سانتیگراد است.
دما در طول ماه‌های تابستان به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌یابد در نتیجه فصل تابستان جزو فصول کم گردشگر (Low Season) بوده، به همین جهت سیاست هتل‌ها برای جذب مسافر شامل کم‌کردن قیمت‌ها و ارائه تخفیف‌های تابستانی است. تمامی هتل‌های ابوظبی به سیستم تهویه‌های مناسب برای قابل تحمل شدن و دلپذیر شدن هوا مجهز هستند، بنابراین اگر در فصول گرم سال به ابوظبی سفر می‌کنید نگران گرمای بیش از حد هوا نباشید.

بهترین مراکز خرید ابوظبی


امروزه مراکز خرید تنها محلی برای خرید کالا نیستند و نقشی پررنگ‌تر از گذشته دارند و به محلی برای تفریح کودکان و بزرگسالان با فضای بازی برای کودکان، سینماها و سینما پلکس‌ها و سالن‌های نمایش، فودکورت و رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها و … تبدیل شده است. ابوظبی نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ از همین رو در سفر به ابوظبی دانستن بهترین مراکز خرید یکی از الزامات است.
در زیر بهترین مراکز خرید ابوظبی را لیست کرده‌ایم:
  • مرکز خرید یاس
  • مرکز خرید مارینا
  • بازار قریه ابوظبی
  • دلما مال ابوظبی
بهترین مراکز خرید ابوظبی
یاس مال در ابوظبی

بهترین جاذبه های ابوظبی


حتما شما قصد ندارید در تمام طول سفر در هتل محل اقامت خود بمانید قبل از سفر به ابوظبی لازم است از جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری این شهر مطلع باشید تا هنگامی که به این شهر رسیدید بتوانید از مدت اقامت خود حداکثر استفاده را کرده و لحظات خاطره انگیزی را ثبت کنید. چنانچه به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه علاقه‌مندید به مقاله‌ای در این زمینه در سایت مراجعه کنید.

2. موزه لوور ابوظبی


موزه لوور ابوظبی 3
موزه لوور ابوظبی 1
موزه لوور ابوظبی 2

برای مطالعه بیشتر در مورد این موزه به مطلب موزه لوور ابوظبی که لینک آن در زیر قرار داده شده مراجعه کنید.

سایر جاذبه‌ها عبارتند از :

  • مسجد شیخ زاید ابوظبی
  • تم پارک برادران وارنر

همچنین برای مطالعه بیشتر درباره جاهای دیدنی ابوظبی و جاذبه های گردشگری این شهر به مطلب ما تحت عنوان بهترین جاذبه های ابوظبی مراجعه فرمائید.

ویزای امارات


  • ویزای 14 روزه توریستی یکبار ورود
  • ویزای یکماهه یکبار ورود
  • ویزای یکماهه چندبار ورود
  • ویزای دوماهه یکبار ورود
  • ویزای دوماهه چندبار ورود
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزاهای امارات از جمله ویزای شهرهای این کشور مانند ویزای ابوظبی یا ویزای دبی می‌توانید به مطلب ویزای دبی یا ویزای امارات ما مراجعه کنید.
همچنین می‌توانید در صورت تمایل با کارشناسان شرکت یگانه گشت تماس حاصل فرمائید و از مشاوره‌های کاملا رایگان و تخصصی کارشناسان ما برخوردار شوید.

بهترین رستوران های ابوظبی


بهترین رستوران‌های ابوظبی نیز شامل موارد زیر هستند چنانچه تمایل دارید جزئیات این رستوران‌ها را بدانید به مطلبی که به همین نام در سایت وجود دارد مراجعه کنید.
رستوران فیلینی ابوظبی
رستوران روف تاپ کیچن ابوظبی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383