بهترین مراکز خرید آنتالیا

بهترین مراکز خرید آنتالیا

بهترین مراکز خرید آنتالیا


آیا قصد سفر به آنتالیا را دارید؟ آیا به دنبال بهترین مراکز خرید آنتالیا به منظور خرید سوغاتی، یادگاری و حتی تفریح با کودکانتان هستید؟ ما در شرکت یگانه گشت ضمن معرفی بهترین مراکز خرید آنتالیا، بهترین تورهای آنتالیا را مطابق با بودجه و سلیقه شما به شما ارائه می‌دهیم.

معرفی بهترین مراکز خرید آنتالیا


  • 1
    مرکز خرید سرزمین افسانه هاThe Land of Legends Shopping Avenue
مرکز خرید سرزمین افسانه ها قسمتی از تم پارک سرزمین افسانه ها است. همانند تم پارک سرزمین افسانه ها که به دیزنی لند آنتالیا شهرت داشته و از بهترین جاذبه های دیدنی آنتالیا محسوب می‌شود، به نظر می‌رسد که مرکز خرید آن نیز یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا باشد.
در واقع منظور از مرکز خرید سرزمین افسانه ها که در حوالی تم پارکی با همین نام است؛ خیابان وسیعی است که تا کاخ اصلی این تم پارک امتداد داشته و اطراف آن مملو از فروشگاه و رستوران است. این فروشگاه‌ها کالاهای بین المللی و ترک را به فروش می‌رسانند.
مرکز خرید سرزمین افسانه ها
مرکز خرید سرزمین افسانه ها
  • 2
    مرکز خرید آگورا آنتالیاAgora Antalya Shopping Center
اگر از مشتریان وفادار به برند ایکیا هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما از مرکز خرید آگورا در آنتالیا بازدید کنید. آگورا به تازگی ساخته شده و همین تازه ساز بودن باعث به کارگیری نوین‌ترین طراحی‌ها و معماری‌ها در ساخت آن شده که آگورا را به یکی از مدرن‌ترین و بهترین مراکز خرید آنتالیا مبدل کرده است.
از نظر طراحی و معماری و همچنین پربازدید بودن؛ آگورا همپای سایر مراکز خرید مدرن در سطح اروپا به شمار می‌رود.
از نظر دسترسی و وسایل حمل و نقل عمومی نیز بسیار خوش مسیر است. از جمله وسایل نقلیه عمومی که تا مرکز خرید آگورا ایستگاه دارند می‌توان به خطوط تراموای آنتالیا اشاره کرد.
امکانات آگورا همانند معماری و طراحی داخلی آن نیز مدرن است به طوری که تم پارک که در سالهای اخیر از امکانات اجتناب ناپذیر هر مرکز خرید مدرنی است را در خود جای داده است. سایر امکانات این مرکز خرید سالن بولینگ، سالن‌های سینما و فودکورت و کافه رستوران‌های آن است.
لازم به ذکر است که در بخش آتریوم در فضای باز یا out door این مرکز خرید، یعنی درست ما بین فروشگاه ایکیا IKEA و ساختمان آگورا چندین رستوران و کافی شاپ وجود دارد.
نمای بیرونی مرکز خرید آگورا
نمای داخلی مرکز خرید آگورا
یکی از آپشن‌هایی که به تازگی به مرکز خرید آگورا اضافه شده، بازار بزرگ آگورا است که در سطح زیرزمین درست خارج از پارک موضوعی قرار دارد. اگر در پاساژگردی‌های خود قصد خرید سوغاتی یا یادگاری را دارید در بازار بزرگ آگورا تقریبا هر چیزی از چای ترکی گرفته تا پارچه و اقلام خوراکی را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید.
  • 3
    مرکز خرید میگروس آنتالیاAntalya Migros Shopping Mall
مرکز خرید میگروس آنتالیا از بهترین مراکز خرید آنتالیا به شمار می‌رود. این مرکز خرید که به وسیله مردم محلی به 5M (Five M یا Bes M) معروف است، به دلیل وجود فروشگاه Migros 5M که طیف وسیعی از اقلام و محصولات خوراکی را عرضه می‌کند به نوعی دارای بزرگترین فروشگاه مواد غذایی در شهر قلمداد می‌شود. علاوه بر فروشگاه میگروس Migros، فروشگاه دیگری که عرضه کننده محصولات مراقبتی پوست و عطر از برند Bath & Body Works است در این مرکز خرید یافت می‌شود.
این مرکز خرید در محله کنیالتی آنتالیا واقع شده و از نظر دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی عموما شلوغ است. از سایر امکانات این مرکز خرید می‌توان به 130 فروشگاه و ده‌ها رستوران در فودکورت آن، سینما و محل بازی کودکان اشاره کرد.
مرکز خرید میگروس آنتالیا
  • آدرس: ترکیه، آنتالیا، کنییالتی، بلوار آتاتورک، آراپسویو، مرکز خرید میگروس آنتالیا
  • تلفن: 11 11 230 242 90 +
  • ساعات کاری: از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • وب سایت: www.antalyamigros.com
  • 4
    مرکز خرید تراسیتیTerracity Mall
مرکز خرید تراسیتی آنتالیا مرکز خریدی است که در منطقه لارا واقع شده است. سواحل لارا در این منطقه، باعث گردشگرپذیر شدن هر چه بیشتر آن شده است و شاید از همین رو است که تراسیتی را جزو بهترین مراکز خرید آنتالیا لیست کرده‌ایم.
حسن وجود مرکز خریدی چون تراسیتی در منطقه‌ای ساحلی – توریستی چون «لارا» باعث افزایش بازدید کنندگان شده، از همین رو جای تعجب نیست که این مرکز خرید دارای 150 فروشگاه و بوتیک عرضه کننده محصولات بین‌المللی و ترک است و بیش از 30 کافه – رستوران و شهربازی برای کودکان دارد.
نمای بیرونی مرکز خرید تراسیتی آنتالیا
نمای داخلی مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

منابع:

Tripadvisor.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383