بهترین مراکز خرید بانکوک

بهترین مراکز خرید بانکوک

بهترین مراکز خرید بانکوک


آیا قصد سفر به بانکوک و شنا، آفتاب گرفتن و … در سواحل تایلند را دارید؟ در چه فصلی از سال قصد سفر دارید؟ فصول کم گردشگر (low Season) یا فصول پرگردشگر (High Season) ؟ آیا می‌دانید تایلند تقریبا در تمام فصول سال آب و هوایی نسبتا معتدل و استوایی دارد؟ آیا می‌دانید که می‌توانید از مراکز خرید بانکوک علاوه بر محلی برای خرید به عنوان محلی برای استراحت و دور از هوای شرجی و حاره‌ای سواحل تایلند و بانکوک کمک بگیرید؟
اگر تمایل دارید درباره مراکز خرید بانکوک، مشخصات و نقش مهم آنها به عنوان یکی از مراکز تفریح و خرید بیشتر بدانید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطب ما را همراهی کنید.
بهترین مراکز خرید بانکوک 2
بهترین مراکز خرید بانکوک 1
اطلاع داشتن از مراکز خرید بانکوک به‌خصوص در فصول کم گردشگر (low season) که هوا بسیار گرم می‌شود یک موهبت است. این مراکز خرید با دارابودن سیستم‌های تهویه هوشمند سرمایشی و کافه‌ها و نواحی مناسب برای نشستن فضای مطبوعی را برای فرار از گرما و استراحت برای گردشگران و توریست‌ها فراهم می‌کنند.
اسم مرکز خرید ذهن افراد را به سمت خرید و یا دیدن ویترین فروشگاه‌ها سوق می‌دهد درحالی‌که مراکز خرید بانکوک و سایر شهرهای تایلند فراتر از محلی صرفاً برای خرید و یا دیدن اجناس و بازدید از فروشگاه‌هاست.

[lwptoc title=”فهرست مطالب”]

بهترین مراکز خرید بانکوک در فصول کم گردشگر یا (Low Season)


  • فصول کم گردشگر از آوریل تا اوایل اکتبر (اواسط بهار تا اوایل پاییز) از گرم‌ترین مواقع سال در شهرهای تایلند از جمله بانکوک هستند. در این بازه زمانی به دلیل بارش باران‌های موسمی در تایلند انجام هر گونه فعالیت و ورزش آبی مانند شنا و قایق سواری، آفتاب گرفتن کنار سواحل و … به دلیل خطرناک بودن و طغیان دریا پیشنهاد نمی‌شود از همین رو در این بازه‌های زمانی تعداد گردشگرانی که از سراسر دنیا به تایلند می‌آیند کمی کمتر از فصول پرگردشگر است.
  • در فصول کم گردشگر به دلیل هوای گرم‌تر (نسبت به فصول پرگردشگر) و خطرناک بودن فعالیت‌های آبی مانند شنا و قایق سواری و … مراکز خرید رونق چشمگیری پیدا می‌کنند. همان طور که پیش‌تر گفتیم امروزه مراکز خرید در اکثر کشورهای دنیا جایگاه ویژه‌ای به‌عنوان اماکن تفریحی (و نه فقط مکانی برای خرید) پیدا کرده‌اند.
از جمله امکانات مراکز خرید می‌توان به وجود مراکز اسپا و ماساژ تایلندی ، باشگاه‌های ورزشی، وجود فودکورت‌ و غرفه‌های غذا، کافه‌رستوران‌ها و سینماها مانند سینما پلکس‌ها اشاره کرد.
در زیر چند نمونه از بهترین مراکز خرید بانکوک را معرفی کرده‌ایم.
1

مرکز خرید سیام پاراگون

Siam Paragon Shopping Center

مرکز خرید سیام پاراگون (Siam Paragon) یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید بانکوک است. سیام پاراگون دارای طیف وسیعی از محصولات وارداتی و لوکس در زمینه مد و پوشاک برای کودکان و بزرگسالان و همچنین لوازم‌خانگی از برندهای برتر دنیاست.
این مرکز خرید در مقابل ایستگاه قطار هوایی Siam BTS وجود دارد.
ورودی مرکز خرید سیام پاراگون

امکانات مرکز خرید سیام پاراگون


  • بزرگ‌ترین آکواریوم آسیای جنوب شرقی: آکواریوم Siam Ocean World
  • یک سینمای Cineplex شانزده صفحه‌ای:
  • سینما پلکس یا ScreenX اولین سینمای چند پروژکتوری جهان با میدان دید 270 درجه است. این نوع خاص از سینما با گسترش تصویر به فراسوی کادر و روی دیوارهای سالن نمایش، مخاطب را مستقیماً در مرکز داستان قرار می‌دهد و تجربه‌ای از تماشای بصری فراگیر را ایجاد می‌کند.
  • فودکورت و رستوران‌های این مرکز خرید مجموعه‌ای کامل از غذاهای بین‌المللی و تایلندی را به مشتریان ارائه می‌دهند.
مرکز خرید سیام پاراگون از بهترین مراکز خرید بانکوک
مرکز خرید سیام پاراگون از بهترین مراکز خرید بانکوک 1
مرکز خرید سیام پاراگون از بهترین مراکز خرید بانکوک 2
لوکیشن و آدرس، ساعت بازگشایی و وبسایت مرکز خرید سیام پاراگون

  • آدرس: پاتوموان بانکوک 10330، 991 راما 1 جاده
  • ساعات کاری: از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس وبسایت: www.siamparagon.co.th
2

مرکز خرید ترمینال 21

Terminal 21 shopping center

نمای خارجی مرکز خرید ترمینال 21
مرکز خرید ترمینال 21 در بانکوک، پاتایا و شهر آسوک شعبه دارد. معماری این مرکز خرید جزو منحصربه‌فردترین معماری‌هاست که از همین رو می‌توان گفت که ترمینال 21 جزو بهترین مراکز خرید بانکوک و حتی بهترین مراکز خرید پاتایا و آسوک نیز به شمار می‌رود.
هر طبقه ترمینال 21 مطابق با تم و نمادهای شهرهای مترقی دنیا نظیر توکیو، لندن، رم و … طراحی شد است. برای مثال طبقه زیرین یا LG مرکز خرید ترمینال 21 در بانکوک، مطابق با معماری کارائیب طراحی شده است.

امکانات مرکز خرید ترمینال 21 از بهترین مراکز خرید بانکوک


این مرکز خرید 9 طبقه‌ای حدود 600 فروشگاه را در خود جای‌داده است و دارای امکانات بی‌نظیری مانند: سینما پلکس، یک سوپرمارکت در طبقه زیرین یا LG و فودکورتی در طبقه انتهایی با انواع غذاهای لذیذ تایلندی و بین‌المللی است.
در طبقه زیرین این مرکز خرید علاوه بر سوپرمارکت، فروشگاه‌های غذای آماده، غرفه‌هایی برای فروش غذاهای خیابانی و همچنین بانک‌ها و کتاب‌فروشی‌ها قرار دارد.
فضای داخلی مرکز خرید ترمینال 21 بانکوک 1
فضای داخلی مرکز خرید ترمینال 21 بانکوک 2
طبقه همکف یا G مطابق با معماری شهر رم طراحی شده است و انواع فروشگاه‌های مد بین‌المللی و محلی تایلندی مانند برندهای Kipling ،CC:OO ، Mango ،Lacoste ،Camel Active ، Levi’s و غیره را شامل می‌شود.
طبقه M نیز مطابق با معماری خیابان شانزه لیزه پاریس طراحی شده است.
 ساعت کاری و آدرس مرکز خرید ترمینال 21 بانکوک

  • آدرس: بانکوک 10110، Watthana  Khlong Toei ،جاده سوخومویت
  • ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • شماره تماس: 0888 108 66+
  • آدرس وبسایت: www.terminal21.co.th/asok
3

مرکز خرید امپوریوم

Emporium shopping center

مرکز خرید امپوریوم از نظر طراحی داخلی یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک است اولین چیزی که در این مرکز خرید توجه شما را به خود جلب می‌کند دیوارهایی سفید و شفاف با کف‌پوش‌های مرمری براق است.
این زیبایی بصری به همراه فروشگاه‌هایی که نمایندگی گران‌ترین برندهای دنیا را دارند باعث تجملاتی‌تر شدن هر چه بیشتر امپوریوم شده و آن را به یکی از لاکچری‌ترین مراکز خرید بانکوک مبدل کرده است.
همه موارد در مورد این مرکز خرید لوکس و شیک است از ابتدای ورود خود با پرسنلی مواجه می‌شوید که در نهایت احترام شما را به بخش مختلف امپوریوم راهنمایی می‌کنند تا موزیک جازی که در بک ‌گراند پخش می‌شود فضای زیبا و به یاد ماندنی را برای گردشگران و بازدید کنندگان به ارمغان می‌آورد.
مرکز خرید امپوریوم
مرکز خرید امپوریوم قبل از تأسیس Siam Paragon و حتی قبل از افتتاح ترمینال 21 تأسیس شده است. هرچند بعد از افتتاح سایر مراکز خرید؛ مرکز خرید امپوریوم کم رونق‌تر شد اما همچنان یکی از مجلل‌ترین و بهترین مراکز خرید بانکوک است.
نمای داخلی مرکز خرید امپوریوم در بانکوک
نمای بیرونی مرکز خرید امپوریوم
مرکز خرید امپوریوم مکانی بسیار دلپذیر برای بازدید در ساعات انتهایی روز و بعد از ظهرهاست. از جمله فروشگاه‌های موجود در امپوریوم، فروشگاه‌های دکوراسیون منزل و فروشگاه‌های ابزارهای فناوری و گجت‌های پیشرفته است.
از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌توان به فودکورت عالی آن و تعداد زیادی رستوران و غرفه غذا در طبقه پنجم اشاره کرد. در طبقه ششم نیز یک سینمای مولتی پلکس و همچنین فضایی برای استراحت و تفریح وجود دارد.
ساعات کاری، شماره تماس و آدرس مرکز خرید امپوریوم

  • آدرس: بانکوک 10110، Khlong Toei، Khlong Tan 622، جاده سوخومویت
  • ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • شماره تماس: 9797 254 2 (0) 66+
  • آدرس وبسایت: www.emporium.co.th
4

مرکز خرید پنتیپ پلازا

Pantip Plaza shopping center

پنتیپ پلازا در بانکوک

پنتیپ پلازا (pantip plaza) یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید بانکوک در زمینه محصولات فناوری و کالاهای دیجیتال است. پنتیپ پلازا اغلب به‌عنوان مرکز اصلی برای خرید وسایل الکترونیک و کالاهای فناوری اطلاعات مانند کامپیوتر و لپ‌تاپ، پرینتر، دوربین دیجیتال، گوشی موبایل و … در بانکوک در نظر گرفته می‌شود.
در این مرکز خرید کالاهای تقلبی در کنار محصولات اورجینال و اصلی به فروش می‌رسند و این ممکن است باعث سردرگمی بازدیدکنندگان و عدم اعتماد آنها بشود.
اما مهم است که به یاد داشته باشید که از تأسیس پنتیپ پلازا بیش از 20 سال است که می‌گذرد و بیشتر مغازه‌داران از اعتماد مشتریان سوءاستفاده نمی‌کنند.
ساعات کاری، شماره تماس و آدرس مرکز خرید پنتیپ پلازا
  • آدرس: بانکوک 10400، Ratchathewi ، Makkasan خیابان Phetchaburi
  • ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 9 شب
  • شماره تماس: 9797 254 2 (0) 66+
قبل از سفر به هر شهر یا کشوری پیشنهاد می‌کنیم راهنمای سفر به آن شهر را بخوانید، از آب و هوا، جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید و قیمت تور… مطلع شوید و سپس با مشاوره کاملا رایگان و تخصصی با مشاوران یگانه گشت برای خرید انواع تور به عنوان مثال تور بانکوک اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383