بهترین مراکز خرید تفلیس

بهترین مراکز خرید تفلیس

معرفی بهترین مراکز خرید تفلیس


آیا قصد سفر به تفلیس و بازدید از مراکز خرید تفلیس را دارید ولی درباره امکانات، برندهای ارائه شده و فضاهای تفریحی این مراکز خرید اطلاعاتی ندارید؟ در این مطلب که به کوشش دفتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری یگانه گشت تهیه شده چند نمونه از بهترین مراکز خرید تفلیس به همراه معرفی بارزترین مشخصات و آدرس وبسایت، لوکیشن و … را به مسافرین و کاربران گرامی یگانه گشت ارائه داده‌ایم.

[lwptoc title=”فهرست مطالب”]

1

تفلیس مال

Tbilisi mall


تفلیس مال اولین و بزرگترین پروژه توسعه شهری در منطقه قفقاز جنوبی است که استانداردهای شناخته شده جهانی را برآورده می کند. تفلیس مال که از بهترین مراکز خرید تفلیس محسوب می‌شود امکانات متنوعی اعم از فروشگاه‌های متنوع، زمین بازی برای کودکان، سرگرمی و سینما و سالن نمایش برای تفریح بزرگسالان و انواع کافه و رستوران و غرفه‌های غذا در فود کورت را به گردشگران و خریداران ارائه می‌دهد.
تفلیس مال از بهترین مراکز خرید تفلیس
تفلیس مال معماری نوآورانه‌ای داشته که از نظر زیست محیطی با محیط طبیعی بسیار سازگار است. از نقطه نظر فرهنگی و عناصر زیبایی شناسانه نیز معماری این مرکز خرید مناسب با عناصر فرهنگی کشور گرجستان است.
از جمله مزیت‌های این مرکز خرید می‌توان به دسترسی راحت آن به مرکز شهر و سهولت در تردد حتی با وسایل نقلیه عمومی اشاره کرد.
تفلیس مال با ارائه بهترین محصولات از برندهای بین‌المللی و گرجی و امکانات تفریحی – رفاهی ممتاز و متنوع قطعا یکی بهترین مقاصد تفریحی – گردشگری هم برای گردشگران و هم برای مردم محلی تفلیس است.
این مرکز خرید 4 طبقه‌ای تقریباً بیش از 72000 متر مربع وسعت دارد که  250 واحد فروشگاه، 2000 جای پارک، هایپر مارکتی با وسعت 15000 متر مربع و … از جمله امکانات خدماتی – رفاهی آن به شمار می‌روند.
مرکز خرید تفلیس مال 1
مرکز خرید تفلیس مال 2
مرکز خرید تفلیس مال 3

آدرس وبسایت و نشانی تفلیس مال


  • نشانی: گرجستان، تفلیس، کیلومتر 16، خیابان داویت آغماشنبلی، کیلومتر 16
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • شماره تماس: 56 55 250 32 995 +
  • وبسایت: www.tbilisimall.com/en
2

بازار پل خشک

The Dry Bridge Market


بازار پل خشک از بهترین مراکز خرید تفلیس
بازار پل خشک تفلیس یکی از بهترین بازارچه‌های سنتی و معروف تفلیس برای خرید رترو، عتیقه‌جات و دیگر آثار قدیمی متعلق به شوروی سابق است. همچنین اگر قصد خرید سوغاتی از گرجستان و خرید یادگاری را دارید این بازارچه با عرضه صنایع دستی و آثار هنری اصیل بسیار مناسب خواهد بود.
هر چیزی که در اینجا می‌بینید به نوع خود ارزشمند و جذاب است، از مدال‌های جنگ گرفته تا فرش‌ و گلیم و حتی دوربین‌ها و فیلم‌های دوران اتحاد جماهیر شوروی و…
بازار پل خشک در تفلیس 1
بازار پل خشک در تفلیس 2

آدرس وبسایت و نشانی بازار پل خشک تفلیس


  • نشانی: گرجستان، تفلیس، پل خشک (مشرعلی خیدی)، پارک 9 مارس و پارک ددائنا
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر (بازدید در تعطیلات آخر هفته از ساعت 11 صبح به بعد)
  • شماره تماس: ندارد
  • وبسایت: ندارد
3

بازار اربلیانی

Bazari Orbeliani


بازار اوربلیانی که به تازگی بعد از سال 1886 در تفلیس بازگشایی شده است، یکی از بهترین مراکز خرید تفلیس به شمار می‌رود. از ویژگی‌های ممتاز این بازار خصوصا برای توریست‌ها و گردشگران می‌توان به قدمت تاریخی آن (نخستین بازگشایی در سال 1886) اشاره کرد که در واقع در همان سال‌ها نیز به عنوان یکی از بهترین بازارهای مواد غذایی شهرت ویژه‌ای داشته است.
این بازار سرپوشیده بوده و بیشتر محصولات خوراکی را عرضه می‌کند و از این رو مناسب گردشگرانی است که علاقه‌مند به تهیه برخی از ادویه‌ها و مواد غذایی با ماندگاری طولانی مدت به عنوان سوغاتی هستند.
بازاری اربلیانی از بهترین مراکز خرید تفلیس

آدرس وبسایت و نشانی بازار اربلیانی


  • نشانی: امارات متحده عربی، دبی، بازار قدیم دبی
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9صبح تا نیمه شب
  • آدرس وبسایت: www.bazari.ge
4

مرکز خرید لیلو

Lilo Mall


این مرکز خرید که به بازار لیلو یا لیلو مارکت و یا حتی لیلو مال معروف است از بهترین مراکز خرید تفلیس به شمار می‌رود. اکثر محصولاتی که در این بازارچه عرضه می‌شود از چین، ترکیه و خاورمیانه وارد شده و در میان گردشگران به خصوص گردشگرانی از کشورهای همسایه گرجستان شهرت ویژه‌ای دارد.
حتی مجله معروف وُگ (Vogue) نیز در مقاله‌ای به تفصیل در مورد این مرکز خرید، معرفی طراحان لباس متبحر و قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه پوشاک و سایر اجناس آن پرداخته است.
بازار لیلو از بهترین مراکز خرید تفلیس
این مرکز خرید از بخش‌ها و غرفه‌های تو در تو و در هم پیچیده بسیاری اعم از غرفه‌هایی با محصولات متنوع که هم در فضای باز و هم در فضای سرپوشیده قرار گرفته‌اند.
شما می‌توانید هر چیزی را در مرکز خرید لیلو بخرید، از لوازم سخت‌افزاری و صنایع دستی گرفته تا  گل و گیاه و پوشاک. بازار به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود که با تابلوهای اطلاعاتی بزرگ علامت‌گذاری شده‌اند.

نشانی، لوکیشن و آدرس وبسایت لیلو مال


  • نشانی: گرجستان، تفلیس، بزرگراه کاختی (درست قبل از فرودگاه تفلیس)
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر (دوشنبه، پنجشنبه و یکشنبه روزهای عمده فروشی هستند)
  • شماره تماس: 40 02 224 32 995+
  • وبسایت: www.lilomall.ge
5

مرکز خرید ایست پوینت

East Point


ایست پوینت جدیدترین مرکز خرید مدرن شهر است که در شرق مرکزی‌ترین نقطه شهر واقع شده و با آن تنها 15 دقیقه فاصله زمانی دارد.
این مرکز خرید مناسب همه اعضای خانواده از کودک تا بزرگسال است.
ایست پوینت مال از بهترین مراکز خرید تفلیس
این مرکز خرید با دارا بودن بیش از 150 فروشگاه عرضه کننده بهترین برندهای بین‌المللی و داخلی از بهترین مراکز خرید تفلیس به شمار می‌رود. از جمله برندهایی که در این مرکز خرید به فروش می‌رسد می‌توان به برندهای کاسیو (Casio)، اِلِمِنتس (Elements)، الساندر گاردی (Alexander Gardi)، آلدو (Aldo)، برند اکسسورایز (Accesorize)  و … است.
  • از امکانات تفریحی رفاهی این مرکز خرید می‌توان به سالن‌های بازی از جمله سالن‌های بولینگ و بیلیارد اشاره کرد.
  •  جالب است بدانید در مرکز خرید ایست پوینت پارک بازی بزرگی به نام فوکوس موکوس وجود دارد که مملو از جاذبه‌های بزرگ و مسیرهای پر از دیوار است و در نوع خود برای کودکان بسیار مفرح و لذت بخش است.
مرکز خرید ایست پوینت تفلیس 1
مرکز خرید ایست پوینت تفلیس 2
مرکز خرید ایست پوینت تفلیس 3
مرکز خرید ایست پوینت تفلیس 4

نشانی، لوکیشن و آدرس وبسایت ایست پوینت مال


  • ساعات کاری: از دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 10 تا 22
  • شماره تماس: 07 00 293 32 995+
  • آدرس وبسایت:  eastpoint.ge
6

مرانی مال

Merani Mall


مرانی مال یکی از بهترین مراکز خرید تفلیس است که در 4 طبقه در خیابان روستاولی واقع شده است. در این مرکز خرید بسیاری از برندهای بین المللی مانند زاراZara ، کوتون Koton، ماسیمو دوتی Massimo Dutti، اکسسوریز Accessories، پارفویز Parfois، اوز OVS و بتا … را خواهید دید.
مرکز خرید مرانی در تفلیس 2
مرکز خرید مرانی در تفلیس 1

نشانی، لوکیشن و آدرس وبسایت مرانی مال


7

مرکز خرید گالریا تفلیس

Galleria Tbilisi


مرکز خرید گالریا از بهترین مراکز خرید تفلیس
گالریا تفلیس مرکز خریدی 8 طبقه است که در مرکز خیابان روستاولی با چشم‌اندازی ویژه به میدان آزادی واقع شده است. این مرکز خرید که در مجاورت ایستگاه مترو واقع شده است از بهترین مراکز خرید تفلیس به شمار می‌رود.
در گالریا تفلیس فروشگاه‌های عرضه کننده‌‌ی برندهای معروف زیادی وجود دارد. در اینجا می‌توانید لباس، تجهیزات ورزشی، لوازم خانگی، لوازم جانبی و غیره بخرید. از دیگر خدمات تفریحی – رفاهی این مرکز خرید می‌توان به تئاتر لیبرتی، تئاتر گریبودوف، سینما کاوا و سالن بولینگ اشاره کرد.
همچنین در این مرکز خرید زمین بازی ویژه‌ای برای سرگرمی کودکان با نام «ریا ریا» نیز وجود دارد.
مرکز خرید گالریا تفلیس 01
مرکز خرید گالریا در تفلیس 02
از دیگر ویژگی‌های این مرکز خرید می‌توان به وجود شعبه‌ای از سوپرمارکت مشهور«گودویل» ، کافه – رستوران‌ها و فودکورت این مجموعه اشاره کرد.

نشانی، لوکیشن و آدرس وبسایت مرکز خرید گالریا تفلیس


  • ساعات کاری: از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • نشانی: گرجستان، تفلیس، خیابان شوتا روستاولی
  • آدرس وبسایت: www.galleria.ge
8

مرکز خرید کارواسلا 

Karvasla


مرکز خرید کارواسلا، با ۸ طبقه از بهترین مراکز خرید تفلیس است که در خیابان دادیانی واقع شده است. در حدود 600 فروشگاه در این مرکز خرید به چشم می‌خورد که شامل طیف متنوعی از محصولات از پوشاک تا لوازم منزل و کالاهای دیجیتال را شامل می‌شود.
همانند بسیاری از مراکز خرید ممتاز دنیا این مرکز خرید شامل فودکورت و غرفه‌های غذا و همچنین کافه و رستوران است. از سایر خدمات و امکانات آن نیز می‌توان به سالن‌های نمایش، سینما، زمین‌های بازی مخصوص کودکان و … اشاره کرد.
مرکز خرید کارواسالا از بهترین مراکز خرید تفلیس

نشانی، لوکیشن و آدرس وبسایت مرکز خرید کارواسلا


  • ساعات کاری: از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس وبسایت:  karvaslamall.ge

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383