سرویس شاتل رایگان ابوظبی


شاتل رایگان ابوظبی

سرویس شاتل رایگان ابوظبی

ابوظبی سرویس حمل و نقل جدید و رایگان را راه اندازی کرده است، اتوبوس شاتل و امکانات رفاهی داخل آن راه اندازی شده است تا مسافران و گردشگران ابوظبی به صورت رایگان از شهر بازدید داشته باشند.
سرویس اتوبوس شاتل با پوشش 18 ایستگاه، دو مسیر کلیدی را شامل می شود که 9 هتل، 9 نقطه تفریحی و دو ایستگاه اتوبوس نمایشگاه اکسپو 2020 در ابوظبی را پوشش می دهد. در مرحله اول راه‌اندازی، مسیرهای متصل به جزیره یاس، جزیره جبیل، جزیره سعدیات، مرکز شهر ابوظبی و گراند کانال مشاهده می‌شود.
مدیر اجرایی گردشگری و بازاریابی در دپارتمان فرهنگ و گردشگری ابوظبی گفت: “ما جاذبه ها و سرگرمی های پیشرو در جهان را در ابوظبی داریم و در حالی که آنها در لیست گردشگران از کارهایی که باید در شهر انجام دهیم هستند، ما می خواهیم. این خدمات باعث افزایش نفوذ به جاذبه‌ها و حمایت از این نهادها در فعالیت‌های عملیاتی آنها می‌شود.» ناوگان اتوبوس شاتل ابوظبی با ارائه حمل و نقل بدون دردسر، در مجموع دارای 11 اتوبوس است که هر کدام در مناظر شهری پر جنب و جوش که جاذبه ها و فعالیت های برتر ابوظبی را به تصویر می کشند، طراحی شده اند. وسایل نقلیه ای که به سختی نمی توان آنها را از دست داد مجهز به صندلی راحتی، تهویه مطبوع، دسترسی با صندلی چرخدار و دسترسی Wi-Fi است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383