مرکز خرید مصطفی

مرکز خرید مصطفی


مرکز خرید مصطفی دیگر مرکز خرید سنگاپور می باشدکه یکی از دلایل محبوبیتش 24 ساعته بودن آن است. باورش سخت است اما این موضوع واقعیت دارد. نسبت به 2 مرکز قبلی که اشاره شد ارزان تر می باشدو بالطبع مشتریان زیادتری نسبت به آن دو دارد. تقریبا از شیر مرغ تا جون ادمیزاد و هر کالایی که بخواهید در این مرکز میتوانید به سهولت تهیه کنید. مرکز خرید مصطفی از 2 ساختمان متصل به هم تشکسل شده که زیر نام مصطفی مشغول به فعالیت است.
یکی از مواردی که میتوانیم به عنوان یک ویژگی مثبت برای این مرکز خرید در نظر بگیریم، خرید جواهرات با قیمت کمی مناسبتر و ارزان تر می باشد . مرکز خرید مصطفی محلی بی نظیر است برای خرید هدایا و سوغاتی ها و اکسسوری هایی که بیشتر کار دست و جزو صنایع دستی آن ها محسوب می شود. از کیف های گوناگون گرفته تا جواهرات و لباس های ارزان قیمتی که کمتر می توانید در مراکز خرید دیگر سنگاپور پیدا کنید. برای خرید تورهای سنگاپور اینجا کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.
برخلاف بقیه مراکز خرید سنگاپور مرکز خرید مصطفی دارای برند های تجاری بزرگ نیست و بیشتر فعالیت های محلی و ملی را ساپورت میکند و کمتر میتوانید برندهای بزرگ و لاکچری را در این مرکز ببینید. در واقع بیشتر شبیه یک بازار سرپوشیده محلی مب اشد، حتی بعضی مواقع میتوانید اقلامی که برای برندهای نسبتا برتر می باشد را با هزینه کمتری خریداری کنید.
قطعا نیاز است که مرکز خرید را چندین بار بالا و پایین کنید تا با دست بسیار پر از مرکز خارج شوید و به همه خرید های خود رسیده باشید . این نکته نیز جذاب است که چمدانهایی ارزان قیمت در این مرکز برای فروش وجود دارد که اگر احساس کردید دستتان پر شده میتوانید از این چمدان ها برای حمل آسان تر آنها استفاده کنید.
برند هایی که در مرکز خرید مصطفی وجود دارند عبارتند از :
بخش الکترونیک مرکز شامل برندهایی چون اپل، کنون، فیلیپس و اچ پی و … می باشد.
بخش جواهرات و ساعت برندهایی مانند بولگاری، کاسیو، سواچ و تیسوت و …
بخش زیبایی و لوازم آرایشی و عطر و ادکلن هم یکی دیگر از بخش های جذاب و هیجان انگیز مرکز خرید می باشد که شامل برندهایی از رالف لورن، دیویدوف، هوگوباس، اورئال و … می باشد.
حتی آژانس های مسافرتی هم از این مرکز خرید فضا تهیه کردند تا امکانات لازم را برای خرید بلیط یا حتی رزرو هتل را بتوانید به راحتی انجام دهید.
مرکز خرید مصطفی در منطقه ای از سنگاپور واقع شده است به نام هند کوچک که همین مورد هم یکی از مواردیست که این مرکز را مقرون به صرفه تر کرده است. در طبقه دوم مرکز خرید سوپر مارکت بسیار بزرگی وجود دارد که هر چه بخواهید را میتوانید از این جا تهیه کنید، انواع خوراکی ها از سرتاسر جهان.
در طبقه همکف مرکز خرید نیز یک کافه وجود دارد به نام کافه مصطفی که ترکیبی از نوشیدنی ها و خوراکی های غربی و آسیایی را شامل می شود، آیتم هایی مانند نودل سنگاپوری، انواع برگرها، بریانی و … ، کافه 24 ساعته باز است و نگرانی از گرسنگی در هیچ وقتی از روز ندارید. مثل کل مرکز خرید مصطفی که نسبت به رقبای خود قیمت پایین تری دارداین کافه رستوران نیز همینطور دارای قیمتی مقرون به صرفه می باشد.
هر مزکز خرید نقاط قوتی دارد و ممکن است نقطعه ضعفی هم داشته باشد که این مرکز خرید نیز از این قاعده مستثنی نیست. سعی کنید آخر هفته ها به این مرکز نروید چون هم شلوغ است و به دلیل راهرو مانند بودن مرکز خرید ، جیب بری در این مرکز زیاد گزارش شده است.
با چشم پوشی از مورد آخر، میتوانید خریدی بسیار عالی و با کمترین هزینه را تجربه کنید
آدرس: 145Syed Alwi Road, Little India, Singapore 207704, Singapore
ساعت کاری مرکز خرید: 24 ساعته باز است

برای دیدن سایر مراکز خرید سنگاپور اینجا به صفحه بهترین مراکز خرید سنگاپور مراجعه کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383