پارک آبی یاس ابوظبی 1

پارک آبی یاس ابوظبی


پارک آبی یاس ابوظبی یکی از پارک‌های آبی پیشرو در منطقه خاورمیانه است. این پارک آبی که در بیش از 15 هکتار زمین واقع شده است یکی از بهترین جاذبه های ابوظبی است با بیش از 40 نوع وسیله و سرسره‌های لغزنده است. این پارک که مناسب تمام رده‌های سنی است فرصت منحصربه‌فردی را برای لذت بردن تمامی اعضای خانواده فراهم کرده است. اگر به هیجان علاقه‌مندید به شما پارک آبی یاس و تم پارک دنیای فراری ابوظبی را پیشنهاد داده و دعوت می‌کنیم که مطلب زیر را که به کوشش شرکت گردشگری یگانه گشت تهیه و تدوین شده است را مطالعه بفرمائید.

[lwptoc title=”فهرست مطالب”]

ویژگی‌های پارک آبی یاس ابوظبی


امکانات و سرسره‌های آبی منحصربه‌فرد پارک آبی یاس ابوظبی در چندین قسمت واقع شده‌اند که نام این قسمت‌ها به صورت زیر است:
 شاهین، جبل، دلفین، هملولز، بندیت، مرح، بخش ابوظبی، بخش واحه و بخش شهر جوانان که هر کدام از این ترن‌ها و تیوپ‌ها و سرسره‌های آبی در یکی از این قسمت‌ها قرار می‌گیرند.
1

سرسره آبی داواما

Dawwama

داوواما یک تیوپ شش نفره است که می‌توانید با آن روی سرسره‌های پارک آبی یاس ابوظبی سر بخورید. اما معمولا سرسره‌ای که برای این کار در نظر گرفته شده است ارتفاعی 20 متری دارد و از این نظر مرتفع‌ترین سرسره آبی دنیا شناخته می‌شود. حداقل قد اشخاص برای استفاده از داواما 130Cm است.
سرسره آبی داواما در پارک آبی یاس ابوظبی
2

ترن آبی بندیت بمبر

Bandit Bomber

ترن هوایی_ آبی بندیت بمبر در پارک آبی یاس ابوظبی
بندیت بَمبِر تلفیقی از ترن آبی و ترن هوایی است، ساختار آن به گونه‌ای است که به آن لقب ترن معلق هم داده‌اند که از این جهت در نوع خود در دنیا بسیار خاص و منحصربه‌فرد است. در طول مسیر 550 متری که این ترن معلق طی می‌کند برای جذابیت هر چه بیشتر با افشانه‌هایی به گردشگران آب‌پاشی می‌شود که همین امر به جذابیت هر چه بیشتر این وسیله در میان سایر وسایل و امکانات پارک آبی یاس ابوظبی منجر شده است.
3

حلقه لیوا

Liwa Loop

حلقه لیوا در نوع خود در کل خاورمیانه بی‌همتاست چرا که اولین حلقه سقوط آزاد در خاورمیانه به شمار می‌رود. اگر به هیجان و افزایش آدرنالین خون خود در اثر هیجان اهمیت می‌دهید پیشنهاد می‌کنیم حلقه لیوا را از دست ندهید. حداقل ارتفاع قد اشخاص برای استقاده از این جاذبه پارک آبی یاس، 120Cm است.
لیوا لوپ یا حلقه لیوا در پارک آبی یاس ابوظبی
4

فالکونز فالاج

Falcons Falaj

سرسره فالکون فالاج در پارک آبی ابوظبی
این سرسره آبی که همانند سرسره آبی داواما مجهز به تیوپ‌های 6 نفری است در منطقه شاهین پارک آبی یاس واقع شده است و محدودیت قدی که برای گردشگران در این بخش در نظر گرفته شده حداقل 110Cm است.
5

رودخانه رها

Raha River

در این بخش قادر خواهید بود سوار تیوپ شده و در مسیری در حدود 300 متر از میان رودخانه و غارها با امواج ملایم و گاه تند عبور کنید. از آنجایی که محدودیت قد بریا این قسمت وجود ندارد، رودخانه رها پارک آبی یاس ابوظبی برای بسیاری افراد از جمله کودکان بسیار لذت بخش است.
رودخانه رها در پارک آبی یاس ابوظبی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383