خدمات هتل‌ های ساحلی ؛ از BB تا UALL 

خدمات هتل های ساحلی

خدمات هتل‌ های ساحلی ؛ از BB تا UALL


آیا قصد رزرو هتل در آنتالیا را دارید؟ آیا از خدماتی که هتل‌ها تحت عنوان BB، FB، HB، ALL و UALL ارائه می‌دهند مطلع هستید؟
تا چه حد راجع به اتاق های تک نفره یا سینگل (single) و اتاق های دو نفره یا تویین و دبل اطلاع دارید. در این مطلب سعی داریم تا شما را با مفاهیم عناوین فوق اشاره کنیم.
خدمات هتل های ساحلی-1
خدمات هتل های ساحلی-2
خدمات هتل های ساحلی-3

انواع اتاق‌ها در هتل


  • اتاق های تک نفره یا سینگل
اتاق تک نفره یا سینگل همان‌طور که از نام آن مشخص است فقط یک تخت تک نفره دارد؛ البته امکان اضافه تخت با پرداخت مبلغ بیشتر وجود دارد.
  • اتاق های دو نفره

اتاق های دو نفره به دو نوع دبل و توئین تقسیم بندی می‌شود.

  • اتاق های توئین و اتاق های دبل
وقتی از مفاهیمی چون دبل، توئین یا سینگل بودن یک اتاق صحبت می‌کنیم در واقع تنها این منظور رسانده می‌شود که این اتاق‌ها گنجایش چه تعداد افراد را دارند. در مورد اتاق های دو نفره نیز که با مفاهیمی چون دبل و توئین نام برده می‌شوند علاوه بر گنجایش تعداد افراد به مدل تخت‌ها و دو نفره یا تک نفره بودن آنها اشاره دارد. برای مثال یک تخت دو نفره برای اتاق‌های تویین و دو تختِ تک نفره برای اتاق‌های دبل وجود دارد.
اما مفاهیم یاد شده در مورد سایر امکانات اتاق هیچ اطلاعاتی به مشتری ارائه نمی‌دهد.
اتاق های دو نفره دبل
اتاق های دونفره توئین

هتل‌‌ با خدمات RO


این نوع سرویس ساده ترین سرویس از میان تمام خدمات کرایه اتاق در هتل‌هاست.

هتل‌ با خدمات BB


این سرویس که مخفف عبارت Bed & BreakFast است ساده‌ترین نوع خدمات هتل های ساحلی است که در آن هتل علاوه بر اتاق، سرویس صبحانه را هم به میهمان ارائه می‌نماید. از مزایای این هتل‌ها می‌توان به مقرون‌به‌صرفه بودن آن اشاره کرد.

هتل‌ با خدمات HB


نوعی از خدمات هتل های ساحلی خدمات هاف بُرد است که در آن صبحانه به همراه یک وعده غذایی دیگر یعنی نهار یا شام (که انتخاب آن به عهده خودتان است) ارائه می‌شود. در یک هتل با خدمات هاف بُرد شما از صبحانه و یک وعده غذایی دیگر به انتخاب خود (ناهار یا شام) بهره‌مند خواهید شد.

هتل‌ با خدمات FB


خدمات فول بُرد (Full Board) نوعی از خدمات هتل های ساحلی است که در آن هزینه‌ای که بابت رزرو اتاق در هتل می‌پردازید شامل هر سه وعده‌ی غذایی (صبحانه، ناهار و شام) شده اما برخلاف خدمات ALL و UALL شامل سرو نوشیدنی و میان وعده نمی‌شود. اگر تمایل به صرف نوشیدنی یا میان وعده داشته باشید با پرداخت هزینه‌ای جداگانه می‌توانید آنها را سفارش دهید.
خدمات فول بُرد در هتل بیشتر مناسب آن دسته از افرادی است که ترجیح می‌دهند نوشیدنی یا میان وعده را در رستوران یا مکانی غیر از هتل صرف کنند.

هتل‌ با خدمات ALL


سرویس‌های ALL که کوتاه شده‌ی عبارت All Inclusive هستند نوعی خدمات هتل های ساحلی به شمار می‌روند که در شهرهای ساحلی ترکیه مانند آنتالیا، کوش آداسی، مارماریس و … به مسافران و مشتریان ارائه می‌شود.
نوع خدمات دهی در این نوع خاص از سرویس‌ها به این‌گونه است که اکثر نوشیدنی‌ها و غذاها تا ساعت 12 شب رایگان بوده بعد از ساعت 12 شب تا شروع وعده صبحانه در صورت سفارش غذا و یا نوشیدنی ملزم به پرداخت هزینه آن هستید، همچنین رایگان بودن نوشیدنی‌ها به خارجی یا تولید داخل (ترکیه) بودن آنها نیز مرتبط است.

هتل‌ با خدمات UALL


خدمات یوآل (Ultra All Inclusive) کامل‌ترین خدمات هتل های ساحلی است که یک هتل می‌تواند به مسافران خود ارائه دهد. در این نوع از خدماتِ هتل‌ ها، نوشیدن همه نوع نوشیدنی و غذا در 24 ساعت شبانه روز کاملا رایگان است.
در واقع اقامت در هتل‌های آل و هتل‌های یوآل مختص آن دسته از مسافرانی است که تنها به قصد استراحت و لذت بردن از برنامه‌های متفاوت هتل‌ها عازم سفر به شهرهای ساحلی نظیر آنتالیا و کوش آداسی و مارماریس و … می‌شوند و به گردش در شهر، بازدید از مراکز خرید و جاذبه های دیدنی شهر نمی‌پردازند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383