مرکز خرید گالاتاپورت در استانبول

مرکز خرید گالاتاپورت در استانبول

_

گالاتاپورت یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های استانبول و شاید بتوان گفت بهترین و بزرگ‌ترین مرکز خرید استانبول است که در سال‌های اخیر با هدف بهره‌برداری از بندری که به مدت طولانی متروکه و بلااستفاده مانده بود ایجاد شده است. این بندر در مجاورت تنگه بُسفُر در منطقه کاراکوی استانبول واقع شده  است. جالب است بدانید بودجه‌ای که برای گسترش و بهینه سازی این منطقه در نظر گرفته شده بسیار سرسام آور و کلان است.

هدف مسئولین استانبول از ایجاد منطقه و بهتر بگوییم مرکز خرید گالاتاپورت احداث منطقه‌ای توریست پذیر با امکانات متنوع رفاهی – تفریحی برای گردشگران و بازدیدکنندگان محلی و خارجی از سراسر دنیاست.

همان‌طور که می‌دانید در این منطقه مرکز خریدی با همین نام یعنی نام گالاتاپورت احداث شده است. این مرکز خرید که به عنوان یکی از ارکان اصلی گردشگری منطقه گالاتاپورت محسوب می‌شود خود امکانات متعددی را در اختیار بازدیدکنندگان و گردشگران قرار می‌دهد. امکاناتی نظیر فروشگاه‌های متعدد، امکانات بازی و تفریح برای کودکان و حتی بزرگسالان، سالن‌های نمایش تئاتر و سینما، کافه و رستوران و فودکورتی با غرفه‌های شناخته شده غذایی از غذاهای ترکی و بین‌المللی.

[lwptoc title=”آنچه در این مطلب می‌خوانید”]

فود کورت و کافه رستوران‌های متنوع

_
در مرکز خرید گالاتاپورت مجموعه‌ای از بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها در یک جا گردآوری شده‌اند. غرفه‌های غذایی متنوع و شعبات بهترین کافه رستوران‌ها را در این مرکز خرید بندری خواهید یافت و قادر خواهید بود متناسب با سلیقه و طبع غذایی خود بهترین را انتخاب کنید.
رستوران های مرکز خرید گالاتاپورت

از جمله بهترین کافه رستوران‌های مرکز خرید گالاتاپورت می‌توان به رستوران‌هایی چون:

  • کافه آنتپسان Antepsan
  • کافه گرندما Grandma Cafe،
  • کافه کریمز Creams
  • کافه رستوران کَفِر ارول Cafer Erol
  • کافه بابیلن Baylan

و رستوران هایی همچون

  • خانه استیک گونایدین Günaydın Steakhouse،
  • رستوران آیکون İkon،
  • رستوران بیگ چفز BigChefs
  • رستوران کوک شو Cooksho
مرکز خرید گالاتاپورت_1
مرکز خرید گالاتاپورت_2
مرکز خرید گالاتاپورت_3

همچنین شعبه ای از فست فود بسیار مشهور برگر کینگ نیز در اینجا وجود دارد.

با توجه به اینکه این مرکز و منطقه تجاری به تازگی فعالیت خود را شروع کرده و هنوز بسیاری از فروشگاهها و غرفه های آن به اجاره یا فروش نرسیده و بسیاری از این واحدهای تجاری تکمیل نشده اند انتظار می‌رود گالاتاپورت به قطب رستوران گردی، گردشگری و خرید در این منطقه بندری تبدیل شود

سوالات متداول و پر تکرار درباره مرکز خرید گالاتاپورت

_
کدام جاذبه های گردشگری در مجاورت گالاتاپورت واقع شده‌اند؟

دانشگاه هنر معمار سینان و موزه هنر مدرن استانبول

پروژه ساخت منطقه گالاتاپورت از چه زمانی شروع شده است؟
پروسه ساخت این منطقه از سال 2016 شروع شد و در اکتبر سال 2021 به اتمام رسید. وسعت اختصاص داده شده به این منطقه به بیش از 100 هزار مترمربع می‌رسد. هرچند که قسمت‌هایی از این پروژه هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.
تعداد افرادی که سالانه از این منطقه توریستی بازدید به صورت سالانه چقدر است؟

سالانه حدود 30 میلیون نفر از این مکان دیدن می‌کنند.

از چه قسمت‌هایی از گالاتاپورت دیدن کنیم؟
مرکز خرید گالاتاپورت را نباید صرفا به چشم یک مرکز خرید دید. این منطقه که به صورت یک مرکز خرید بندری در سال 2021 افتتاح شده است میزبان فروشگاه‌ها و شعبات برندهای مطرح خارجی و ترک است.
گالاتاپورت استانبول بهترین آثار هنر مدرن ترکیه را با موزه هنرهای مدرن استانبول و موزه نقاشی و مجسمه سازی دانشگاه معمار سینان استانبول در خود جای داده است که هر دو در داخل محوطه آن قرار دارند.
مرکز خرید گالاتاپورت چه محصولاتی را ارائه می‌دهد؟
برندهای محصولات زینتی مانند طلا و جواهرات و محصولات لوکسی مانند ساعت‌های برند، بهترین برندهای پوشاک، لوازم آرایشی-بهداشتی و … در مرکز خرید گالاتاپورت ارائه می‌شوند.
همچنین محصولات حوزه دیجیتال مانند کامپیوتر، گوشی تلفن همراه، لپ تاپ و وسایل جانبی این لوازم نیز به فروش می‌رسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383