مرکز خرید گالریا آتاکوی در استانبول

مرکز خرید گالریا آتاکوی در استانبول

_
مرکز خرید گالریا آتاکوی Galleria Ataköy در اواخر دهه هشتاد میلادی چهره‌ای مدرن از ترکیه به جهانیان منعکس کرد این مرکز خرید طیف وسیعی از کالاها را به توریست‌ها و خریداران عرضه می‌کنند. کافه‌ها و رستوران‌های آن به نمادی از زندگی مدرن نه تنها در استانبول بلکه در کل ترکیه مبدل شده است به ویژه در تعطیلات آخر هفته که مردم از سراسر شهر به گالریا آتاکوی رفته و در کافه رستوران‌های آن وقت می‌گذرانند.
مرکز خرید آتاکوی استانبول
گالریا به دلیل فاصله نزدیک آن تا مارینا؛ قایق بادبانی آتاکوی و فرودگاه بین المللی آتاتورک، از نظر گردشگران بسیار دیدنی و سرگرم کننده است. این مرکز خرید برای سالیان متمادی در سراسر استانبول بی‌رقیب بود تا اینکه با افتتاح سایر مراکز خرید در استانبول، نسبت به سابق کم‌رونق‌تر شد.

[lwptoc]

امکانات مرکز خرید گالریا آتاکوی

_
مرکز خرید گالریا آتاکوی با 140 فروشگاه خود در دو طبقه به طور متوسط ​​ماهانه 1.2 میلیون بازدید کننده را به خود جذب می‌کند. این مرکز خرید در ابتدای احداث خود شعبات فروشگاهای برند و مطرحی همچون فروشگاه پرینتمپس که فروشگاه مشهوری در فرانسه است و سایر فروشگاه‌های برندهای ترکی را در خود جای داده بود همچنین امکاناتی نظیر رستوران‌ها و کافه‌های متعدد، فست‌فود، مراکز تفریحی و سالن‌های بازی برای کودکان، سالن‌های سینما، سالن بولینگ، و پیست اسکیت روی یخ دارد. از سایر امکانات رفاهی آن می‌توان به پارکینگ اختصاصی آن با گنجایش 2000 وسیله نقلیه اشاره کرد.

مشهورترین برندهای رستوران

_
رستوران‌های مشهوری که در مرکز خرید گالریا آتاکوی استانبول وجود دارند عبارتند از:
رستوران فست فود برگر کینگ، رستوران غذاهای سوخاری KFC، کافه استارباکس Star Box، رستوران بورسا کباب که غذاهای کبابی سرو می‌کند، قنادی کوک شاپ و رستوران ترکی رامیز کوفته سی که غذاهای ترکی سرو می‌کند.

سوالات متداول درباره مرکز خرید گالریا آتاکوی

_
مسیرهای دسترسی به مرکز خرید گالریا آتاکوی کدامند؟
رفتن به مرکز خرید گالریا آتاکوی به این نکته بستگی دارد که شما بخواهید از قسمت آسیایی استانبول به این مرکز خرید بروید یا از منطقه اروپایی استانبول.
برای رفتن به گالریا از قسمت اروپایی پیشنهاد می‌کنیم از ایتستگاه تراموا یا متروی میدان تکسیم (میدان تقسیم) تا خیابان رئوف اروبی بروید. برای تردد از قسمت آسیایی مسیر کمی پیچیده‌ است و باید از نواحی آبی با قایق به سمت مرکز خرید گالریا آتاکوی بروید.
ساعات کاری این مجموعه به چه صورت است؟

مرکز خرید گالریا آتاکوی هر روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای بازدیدکنندگان و خریداران است.

مرکز خرید گالریا آتاکوی در سال 1989 چه جوایزی را دریافت کرده است؟
  • جایزه بهترین طراحی داخلی و معماری
  • جایزه بهترین پروژه کلان در سطح کشور
  • جایزه بهترین مرکز خرید
امکانات مرکز خرید گالریا آتاکوی استانبول در چه سطحی است؟
از جمله امکانات تفریحی – رفاهی این مجموعه می‌توان به 130 فروشگاه محصولات برند ترک و بین‌المللی آن اشاره کرد. در کنار دارا بودن فروشگاه‌ها امکاناتی نظیر پیست اسکی رو یخ مصنوعی (پاتیناژ) و انواع کافه رستوران‌های متنوع با سبک‌های متنوع غذایی در این مجموعه وجود دارد.
پ
چه محصولاتی را در گالریا آتاکوی استانبول می‌توان خرید؟
محصولاتی که در گالریا آتاکوی استانبول به فروش می‌رسد شامل محصولاتی متنوعی اعم از برندهای بین‌المللی و ترکی کیف و کفش و پوشاک، فروشگاههای محصولات لوکس نظیر زیورآلات و ساعت فروشی‌ها و همچنین محصولات فناوری مانند فروشگاههای فروش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و … است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383