بهترین مراکز خرید سامویی

بهترین مراکز خرید سامویی

 سامویی یکی از آرام‌ترین جزایر تایلند و مناسب افرادی است که به دنبال محیط آرام و ساکت و فرار از روزمرگی و دنیای شلوغ هستند. این جزیره بیشتر به دلیل دارابودن سواحل بکر با آب‌های تمیز و شفاف، وجود چشمه‌های آب گرم و مشرف بودن به آب‌های اقیانوس آرام برای شنا و انواع دیگر فعالیت‌های ساحلی، شناخته شده است و به‌ندرت با مراکز خرید شناخته می‌شود.
بااین‌حال این بدان معنا نیست که مراکز خرید سامویی خالی از گردشگر و بازدیدکننده است و یا نیاز خریداران را برآورده نمی‌کند. مراکز خرید همواره از بهترین جاذبه‌های گردشگری در سامویی بوده‌اند. در زیر بهترین مراکز خرید سامویی را به شما معرفی می‌کنیم
  • 1
    مرکز خرید سنترال فستیوال سامویی The Central Festival Samui
مرکز خرید سنترال فستیوال مرکز خریدی در فضای باز (outdoor) است که در ساحل شرقی سامویی بین چاونگ و دریاچه آب شیرین قرار دارد. سنترال فستیوال در سایر شهرهای تایلند مانند بانکوک و پاتایا نیز شعبه دارد. شعبه جزیره سامویی آن سه طبقه با مساحتی بالغ بر 90 هزار مترمربع بوده و از جمله بزرگ‌ترین و مجهزترین مراکز خرید سامویی به شمار می‌رود.
 بزرگی این مرکز خرید به حدی است که ممکن است بازدید از تمام فروشگاه‌های آن حداقل دو سه ساعت زمان ببرد. پیشنهاد می‌شود بعد از پاساژ گردی به مراکز اسپا در سامویی رفته و خستگی و درد احتمالی عضلانی را از خود دور کنید.
در طول سفر به سامویی یا شهرهای دیگر تایلند به‌قدری پیاده‌روی خواهید داشت که بدون ماساژدرمانی، در تمام طول سفر احساس خستگی خواهید کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای دلپذیر کردن سفر خود حتماً به مراکز اسپا که از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری در تایلند هستند مراجعه کنید.
فروشگاه‌های موجود در این مرکز خرید طیف وسیعی از کالاهای برند و لوکس را عرضه می‌کنند برندهایی نظیر uniqlo و bata که فروشگاه‌های لباس و اکسسوری‌های زنانه و مردانه و بچگانه است.
مرکز خرید سنترال فستیوال
برندهای مشهور دیگری چون آدیداس و crocs (برند مشهور کفش و صندل) و همچنین برندهای معتبر تایلندی نظیر a2z (برند پوشاک) در مرکز خرید سنترال فستیوال سامویی یافت می‌شود. همانند سایر مراکز خرید معتبر، سنترال فستیوال امکانات تفریحی زیادی برای بچه‌ها و بزرگسالان دارد و مملو از رستوران‌های بین‌المللی و محلی و غرفه‌های غذا در فودکورت است.
لوکیشن: تایلند، Surat Thani 84320، Koh Samui، Bophut، 209/3 Moo 2
ساعات کاری: هرروزه از ساعت 11 صبح تا 9 شب
شماره تماس:  000 913 77 (0) 66+
  • 2
    مرکز خرید اسکله سامویی The Wharf Samui
مرکز خرید the wharf samui مساحتی در حدود 5000 مترمربع با 120 فروشگاه دارد و در منطقه بوفوت واقع شده است. سبک معماری مرکز خرید اسکله سامویی تلفیقی از معماری شرقی و اروپایی است و هم‌جواری آن با ساحل به جذابیت‌های آن افزوده است.
به جز مرکز اسپایی با نام دوسیتا اسپا، تقریباً هیچ فروشگاه عرضه‌کننده محصولات برند یا مرکز برندی در داخل پاساژ و اطراف آن وجود ندارد. بیشتر مغازه‌های موجود در آن بوتیک‌های کوچک عرضه‌کننده پوشاک و سوغاتی هستند. قیمت عموماً پایین و مناسب اجناس مرکز خرید اسکله سامویی را  نسبت به سایر مراکز خرید سامویی متمایز می‌کند.
مکان: تایلند، Surat Thani 84320، Koh Samui، Bophut، 62 Moo 1،
ساعات کاری: دوشنبه، چهارشنبه و جمعه از ساعت 14 تا 23 (سه‌شنبه، شنبه و یکشنبه تعطیل است)
  • 3
    بازار خیابانی لامای
بازار خیابانی لامای یکی از خاص‌ترین مراکز خرید سامویی است که در خیابانی با همین نام (لامای) از ساعت 5 بعدازظهر به بعد برقرار می‌شود. از ساعت 5 بعدازظهر خیابان به روی حرکت خودروها و سایر وسایل حمل و نقل عمومی بسته می‌شود.
 از همان ساعات ابتدایی، شلوغی و ازدحام شدیدی در این خیابان به وجود می‌آید که دلیل اصلی آن برپایی غرفه‌ها توسط فروشندگان است. در این بازار طیف وسیعی از غرفه های فروش کالا و غذاهای خیابانی وجود دارد که بین مردم محلی و گردشگران بسیار محبوب است.
از جمله مواد غذایی که در بازار لامای به فروش می‌رسد غذاهای دریایی است. این محصولات دریایی شامل ماهی مرکب، خرچنگ، میگو و اختاپوس هستند. این غذاها به صورت خام و پخته به صورت سوشی، کبابی و مزه دار شده و … به خریداران عرضه شده و همچنین امکان تست کردن رایگان آنها وجود دارد.
بازار خیابانی لامای
این بازار جزو معدود مراکز خرید خیابانی در سامویی است. سایر مواد غذایی پخته و نپخته‌ای که در این بازار عرضه می‌شود شامل مرغ باربیکیو، گوشت خوک و … است که فروشندگان خیابانی غذا را آن طور که شما دوست دارید آماده می‌کنند.
علاوه بر غرفه‌های فروش غذا، زیورآلات و صنایع‌دستی محلی از سراسر تایلند را می‌توانید از این بازار خریداری کنید. هرچند که پوشاک و وسایل برقی به‌ندرت در این بازار به فروش می‌رسند. پیشنهاد می‌شود که حتما قبل از خرید تا حد امکان با فروشندگان چانه بزنید تا محصولات را با قیمت کمتری خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383