سالن‌های ماساژ و مراکز اسپا در تایلند

اسپا در تایلند

سالن‌های ماساژ و مراکز اسپا در تایلند


سالن‌های ماساژ و مراکز اسپا در تایلند یکی از منحصربه‌فردترین جاذبه‌های گردشگری پوکت و تایلند هستند که در کمتر کشور توریست‌پذیری نظیر آن را می‌توان یافت.
تکنیک‌های ماساژ تایلندی نسل‌ به نسل و از سده‌های دور منتقل شده که در نهایت به‌صورت امروزی درآمده است. سالن‌های اسپا در تایلند خدماتی نظیر ماساژ، یوگا، فیزیوتراپی، آب‌درمانی و … را ارائه می‌دهند.
در واقع فواید درمانی این قبیل ماساژ و اسپاها سالانه گردشگران زیادی را به تایلند می‌کشاند. آژانس گردشگری یگانه گشت شما را به مطالعه ادامه این مطلب دعوت می‌کند.
ماساژ درمانی
مراکز ماساژ در تایلند
اسپا و ماساژ درمانی در تایلند

تفاوت سالن‌های ماساژ و مراکز اسپا 


بیشتر افراد تصور می‌کنند ماساژ تراپی همان اسپا است. البته که نام درست آن ماساژ اسپا است اما این دو ماهیتاً با هم متفاوت‌اند و اهداف مجزایی را دنبال می‌کنند.
در واقع مراکز اسپا در تایلند نوعی آب‌درمانی با ماساژ را ارائه می‌دهند. کارکرد ماساژ اسپا در جهت کاهش استرس بوده و بیشتر از منظر روحی موردتوجه قرار می‌گیرد. اما ماساژ تراپی در درمان مشکلات عضلانی کاربرد دارد هرچند که برای کاهش استرس و اضطراب هم توصیه می‌شود.
از لحاظ هزینه نیز خدمات مراکز اسپا در تایلند بسیار گران‌تر از ماساژ تراپی است چرا که به‌عنوان یک ماساژ لوکس شناخته می‌شود. در این نوع ماساژ حرکات ملایم تنها برای کاهش استرس انجام می‌شود و درمانگران ماساژهایی با حرکات خشن که معمولاً در ماساژهای پزشکی شاهد آن هستیم را انجام نمی‌دهند.

فواید سالن‌های اسپا و ماساژ در تایلند


اغلب مراکز اسپا در تایلند علاوه بر انجام آب درمانی و اسپا، ماساژهای مبتنی بر علوم پزشکی را نیز انجام می‌دهند. فعالیت‌های آب درمانی و ماساژ به طور کلی مزایای زیر را دارند:
1

کاهش دردهای عضلانی


همان‌طور که می‌دانید وقتی که در حال فعالیت بدنی یا ورزش باشید در عضلات شما اسیدلاکتیک و CO2 ترشح می‌شود. با ماساژ دادن عضلات، این اسیدلاکتیک سریع‌تر وارد سیستم لنفاوی شده که در نهایت منجر به کاهش درد و کوفتگی و حتی خستگی می‌شود.
2

افزایش انرژی


ماساژ به طور مستقیم انرژی را افزایش نمی‌دهد بلکه خستگی را کاهش داده و می‌تواند علائمی را که اغلب انرژی ما را از بین می‌برد کمتر کند.
3

کاهش استرس و افزایش آرامش، کاهش ضربان قلب و متعادل شدن فشارخون


ماساژ با کاهش ضربان قلب، شل کردن عضلات و ترشح اندورفین به کاهش استرس کمک می‌کند. همچنین در هنگام ماساژ دمای بدن افزایش پیدا می‌کند که این خود نیز باعث افزایش آرامش می‌شود. ناگفته پیداست که افزایش آرامش نیز باعث کاهش ضربان قلب می‌شود.
4

بهبود گردش خون


  • ماساژ با ایجاد فشار روی ارگان‌های داخلی بدن و لایه‌های مختلف پوست باعث حرکت مناسب خون در اندام‌های مختلف بدن و در نهایت بهبود اکسیژن‌رسانی می‌شود.
  • همان‌طور که می‌دانید هنگام ورزش‌کردن اسیدلاکتیک و CO2 در ارگان‌های بدن تجمع پیدا می‌کند. با ماساژ اصولی در مراکز اسپا در تایلند که توسط افراد مجرب انجام شود این ضایعات سریع‌تر وارد سیستم لنفاوی می‌شوند.
  • ماساژ تراپی و اسپا همان‌طور که به جریان خون درون رگ‌ها و سرخرگ‌ها و … کمک می‌کنند باعث حرکت بهتر مایع لنف درون سیستم لنفاوی نیز می‌شوند. همان‌طور که می‌دانید سیستم لنفاوی و بسیاری از عروق در سطح پوست قرار گرفته‌اند که با ماساژ تراپی از تجمع خون و لنف در پا (که در اثر خستگی ایستادن زیاد ناشی می‌شود) جلوگیری می‌شود.
  • ماساژدرمانی باعث عملکرد بهتر سبوم Sebum در پوست شده و به شادابی پوست نیز کمک می‌کند.

بهترین سالن‌های ماساژ و مراکز اسپا در تایلند


مرکز اسپای هلث لند در بانکوک

Health Land


مرکز اسپا و سالن ماساژ تایلندی هلث لند (Health Land) در بانکوک دارای 9 شعبه است. مرکزی که هم اکنون در حال معرفی آن به شما هستیم شعبه مرکزی است و یکی از بهترین مراکز اسپا در تایلند و پایتخت این کشور یعنی بانکوک به شمار می‌رود.
مرکز اسپای health land در بانکوک تایلند

امکانات مرکز اسپای هلث لند در بانکوک


ماساژ با قیمت کم


قیمت ماساژ تراپی در مراکز اسپا در تایلند بسته به نوع خدماتی که به شما ارائه می‌دهند متفاوت است. اما قیمت‌ها در این مرکز مقرون‌به‌صرفه بوده و کمتر از مراکز دیگر است؛ به‌طوری‌که یک ماساژ کامل حدود 500 بت هزینه دارد.

فضای بزرگ و مطبوع


فضای بزرگی دارد به‌طوری‌که پذیرای جمع کثیری از توریست‌ها در آخر هفته‌هاست. سیستم تهویه مطبوع و مناسبی دارد. در صورت تمایل تمامی خدمات برای شما در اتاق‌های خصوصی انجام می‌شود.

کادر حرفه‌ای


همگی تراپیست‌های این مجموعه آموزش‌دیده و مجرب هستند.

مرکز سو اسپا در بانکوک

به دلیل محبوبیت بالای این مرکز پیشنهاد می‌شود از قبل وقت رزرو کنید.

لوکیشن و اطلاعات ضروری سالن ماساژ تایلندی هلت لند در بانکوک


بهترین راه برای رسیدن به مرکز Health Land از طریق Skytrain یا مترو به Asok است، سپس از Asok به سمت Soi Ruamjai و از آنجا به سمت Sukhumvit Soi 19 رفته، اگر تمامی مسیر را درست طی کرده باشید مرکز اسپای Health Land در سمت راست شما خواهد بود.
  • ساعات کاری: از ساعت 9 صبح تا 10 شب
  • نشانی: تایلند، بانکوک 10110 Wattana، Khlongtoey Nua،  Sukhumvit 21 Rd،55/5 Asoke
  • آدرس وبسایت: www.novotelbangkokploenchit.com

مرکز اسپای سو اسپا در بانکوک

So Spa


این مرکز تقریباً تمامی ماساژها و تکنیک‌های درمانی اسپا را به شما ارائه می‌دهد. موقعیت مکانی این مرکز بسیار باشکوه و روح‌انگیز است به‌طوری‌که اتاق‌های اسپا به پارکی به نام پارک لومینی با منظره‌ای از چشم پرنده اشراف دارد.
همان‌طور که پیش‌ازاین گفتیم در مراکز اسپا در تایلند ماساژدرمانی با آب صورت می‌گیرد. مرکز so spa نیز حمام‌هایی موسوم به حمام‌های ترکی با سکوهایی از جنس سنگ مرمر دارد که ماساژ کل بدن و حتی صورت به بهترین نحو در آن صورت می‌گیرد. این مرکز از بهترین برندهای محصولات ماساژ و اسپا مانند Cinq Mondes و Ytsara برای ارائه خدمات استفاده می‌کند.
مرکز اسپای so spa در بانکوک

امکانات مرکز اسپای سو اسپا در بانکوک


سایر خدماتی که در این مرکز صورت می‌گیرد شامل درمان چاکراها (مراکز انرژی در بدن) ، خدماتی برای کاهش وزن نظیر استفاده از کرم‌های قهوه برای لاغری، درخشان کردن پوست با اسکراب‌های پاپایا و ماساژ مراکشی با روغن داغ و … است.

لوکیشن و اطلاعات ضروری سالن ماساژ تایلندی سو اسپا در بانکوک


  • ساعات کاری: از 11 صبح تا 8:30 بعدازظهر
  • نشانی: تایلند، بانکوک، بانگ راک، Khwaeng Silom  ، جاده Sathon جنوبی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383