بهترین مراکز خرید ابوظبی

زوجی در حال خرید از بهترین مراکز خرید ابوظبی

بهترین مراکز خرید ابوظبی


آیا قصد سفر به ابوظبی و بازدید از مرکز خرید آن را دارید ولی درباره امکانات، برندهای ارائه شده و فضاهای تفریحی این مراکز خرید اطلاعاتی ندارید در این مطلب که به کوشش شرکت یگانه گشت تهیه شده چند مورد از بهترین مراکز خرید ابوظبی به همراه معرفی بارزترین مشخصات، نشانی و لوکیشن و آدرس وبسایت هر یک از آنها به شما ارائه شده است. پیشنهاد می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

[lwptoc title=”فهرست مطالب”]

1

مرکز خرید یاس

بزرگترین مرکز خرید ابوظبی

یاس مال بزرگترین مرکز خرید ابوظبی و دومین مرکز خرید امارات پس از دبی مال است. وسعت این مرکز خرید به قدری است که در حدود 370 فروشگاه عرضه کننده برندهای بین المللی و حدود 60 کافی شاپ و رستوران و غرفه‌هایی را در خود جای داده است. لازم به ذکر است که پارکینگ این مرکز خرید در حدود 10000 خودرو را در خود جای می‌دهد و از این رو یکی از بهترین مراکز خرید ابوظبی به شمار می‌رود.
یاس مال در مرکز شهر ابوظبی قرار دارد و تنها 15 دقیقه با فرودگاه بین المللی ابوظبی فاصله دارد. همچنین فاصله این مرکز خرید از شهر دبی در حدود 45 دقیقه است.
جالب است بدانید که این مرکز خرید به تم پارک دنیای فراری ابوظبی و وتم پارک برادران وارنر بسیار نزدیک است.
یاس مال در ابوظبی

لوکیشن، شماره تماس و وبسایت مرکز خرید یاس


نشانی: امارات متحده عربی، دبی، جزیره یاس، مرکز خرید یاس
ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
شماره تماس: 9000 4 409 971+
وبسایت: www.yasmall.ae/en/home
2

مارینا مال

مرکز خرید مارینا ابوظبی یکی از بهترین مراکز خرید ابوظبی است که در جزیره الکسیر، جزیره‌ای ساخته دست بشر که به موج شکن ابوظبی و جاده کورنیش متصل است، قرار دارد. این مرکز خرید که در سال 2001 افتتاح شده بسیار بزرگ بوده و کالاهای متنوعی را ارائه می‌دهد که از جمله‌ی آن‌ها برندهای خارجی و عربی است. از امکانات تفریحی – رفاهی این مرکز خرید نیز می‌توان به سینمای 9 صفحه‌ای VOX، پارک ترامپولین و فواره موزیکال اشاره کرد.
برای اینکه با خودروی شخصی به آنجا بروید، به سمت جاده کورنیش حرکت کرده و سپس وارد خیابان هجدهم شوید، در این خیابان تابلوی راهنما به سمت مرکز خرید مارینا و دهکده هریتج را خواهید دید.
از طرف دیگر می‌توانید سوار یکی از اتوبوس‌های عمومی و یا تاکسی‌هایی شوید که به سمت مرکز خرید حرکت می‌کنند.
مرکز خرید مارینا مال

لوکیشن، شماره تماس و وبسایت مارینا مال


  • نشانی: امارات متحده عربی، ابوظبی، جزیره الکسیر، مرکز خرید مارینا
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 10:30 شب
  • شماره تماس: 6623 800 971+
  • وبسایت: marinamall.ae
3

بازار قریه ابوظبی

سوق قریات البری که در امتداد کانال آب در منطقه شانگری ابوظبی قرار دارد، یکی از بهترین مراکز خرید ابوظبی برای خرید و تفریح ​​به شمار می‌رود. گردشگران و بازدیدکنندگان می‌توانند از یک وعده غذایی خوش‌طعم لذت برده، از مارک‌های جهانی مورد علاقه خود خرید کنند و در این مرکز خرید به فعالیت‌های سرگرم‌کننده بپردازند.
نکته جالب در مورد بازار قریات البری، معماری ترکیبی ونیزی-عربی آن است. به جرات می‌توان گفت که این مکان خاص‌ترین مرکز خرید ابوظبی است که با بیش از 60000 متر مربع، هم  به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید ابوظبی و هم به عنوان یکی از بهترین جاذبه های ابوظبی و مقاصد گردشگری این شهر در نزد گردشگران و توریست‌ها بسیار محبوب است.
بازار سوق القریه در ابوظبی

از جمله فروشگاه‌هایی که در مرکز خرید قریه می‌توانید از آن‌ها خریداری کنید می‌توان به دسته‌بندی‌های زیر اشاره کرد:

  • فروشگاه‌های لوازم جانبی:  فروشگاه اترنال Eternal
  • فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی: ویژن پلاس موبایل
  • فروشگاه‌های محصولات هنری و فرهنگی: گالری هنری باتل (Bateel) ، ال سداح (Al Saadah) و فروشگاه‌های عتیقه جات نفیس شامل گودیوا (Godiva ) ، گالری وان (Gallery One) ، رواج عود (Rawaaj Oud) ، خَلُت بلِند آو لاو (Khaltat Blends of Love) ، هیند ال عود (Hind Al Oud) ، هریتیج تاچ تریدینگ (Heritage Touch Trading)
  • سالن‌های زیبایی: سالن آرگانور بیوتی (Arganor Beauty) ، آمواج (Amouage)
  • فروشگاه‌‍های مد و لباس : یاتیم اوپتیشن (  Yateem Optician) ، لوزان (Louzan) ، لامودا ( La Moda) ، کاوالو (Cavallo) ، بی 180 کَپس ( B180 Caps) ، المخاویر ( Al Makhaweer)
  • فروشگاه‌های محصولات مراقبت‌های بهداشتی: داروخانه المنارا
  • طلا و جواهر فروشی‌ها: جواهرات ونزی (Wazni Jewellery) ، گالری دایموند (The Diamond Gallery) ، فروشگاه دایرکت دایموند ( Direct Diamond) ، جواهرات امواج ( Amwaj Jewellery)
  • سوپرمارکت: سوق پلَنِت (Souq Planet)
بازار سوق القریه در ابوظبی 2
بازار سوق القریه در ابوظبی 3

لوکیشن، شماره تماس و وبسایت مرکز خرید قریه ابوظبی


  • نشانی: امارات متحده عربی، ابوظبی
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • شماره تماس:  1670 558 2 971+
  • آدرس وبسایت: www.soukqaryatalberi.com
4

دلما مال ابوظبی

دلما مال یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید ابوظبی است. این مرکز خرید در فاصله کوتاهی از فرودگاه بین المللی ابوظبی قرار دارد. دالما مال در ابوظبی دارای مجموعه‌ای از فروشگاه‌های مد، لوازم الکترونیکی، لوازم التحریر، اسباب‌بازی‌ و موارد دیگر است. علاوه بر خرید، گزینه‌های بی‌شماری برای تفریح اعم از غذاخوردن در رستوران‌ها و کافه‌ها، فضای تفریح برای بازی کودکان و سالن نمایش فیلم و تئاتر وجود دارد.
دلما مال ابوظبی

لوکیشن، شماره تماس و وبسایت دالما مال ابوظبی


  • نشانی: امارات متحده عربی، ابوظبی، شهر صنعتی ابوظبی، خیابان الوازن
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب
  • شماره تماس: 9555 550 2 971 +
  • وبسایت: www.dalmamall.ae

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383