بهترین رستوران های یزد

بهترین رستوران های یزد


فرض کنید با دوستان و خانواده تصمیم گرفتین که به شهر تاریخی یزد سفر کنید، در ابتدا به دنبال اقامتگاهی برای خود میگردید که شب را در آنجا استراحت کنید، با اینکه اقامتگاه و یا هتل مورد نظر شما رستوران هم دارد، اما شاید علاقه داشته باشید تا دیگر رستوران‌های یزد را نیز امتحان کنید.
این مطلب مناسب شماست، چرا که دوست دارید محیط‌های مختلف را همراه با انواع غذاها و کیفیت‌ها امتحان کنید. همانطور که میدانید رستوران‌ها و کافه‌ها نقش بسیار مهمی در صنعت گردشگری ایفا میکنند و بی‌کیفیت یا با‌کیفیت بودن آنها میتواند بسیار در گردشگری مقصد تاثیر‌گذار باشد.
حالا با یگانه گشت همراه باشید تا شما را با 7 تا از بهترین رستوران های یزد آشنا کنیم تا زمانی که به یزد سفر کردید، بتوانید از این رستوران‌ها استفاده کنید.
  • 1
    رستوران تالار یزدTalar-e-Yazd Restaurant
رستوران تالار یزد - غذای ایرانی
رستوران تالار یزد - فست فود
بعد از یک گشت در شهر و دیدن جاذبه های دیدنی یزد، گرسنه می‌شویم و دلمان میخواهد یک رستورانی را انتخاب کنیم که خستگی را از تنمان جدا کند، آن انتخاب می تواند رستوران تالار یزد باشد که مطمئنا یکی از بهترین رستوران های یزد می‌باشد.
این رستوران با داشتن سالن‌های مجزا، فضا را برای برپایی  جشن‌های شما نیز فراهم میکند، البته ویژگی دیگر این رستوران داشتن دومنوی غذای ایرانی و فرنگی است که در هر دو آنهای میتوانید کیفیت را مشاهده و تیست کنید و صد البته هر دو منوی این رستوران برنده است.
این رستوران اسامی دیگری نیز برای منوهای خود در نظر گرفته که غذاهای ایرانی را حاجی آشپز و غذاهای فست فود را حاجی قهوه چی صدا میزنند.
آدرس : یزد، بلوار جمهوری، نرسیده به دروازه قرآن
تلفن : 6661 3522 035
اینستاگرام : Talar_Yazd
  • 2
    رستوران مشیر الممالکMoshir al-Mamalek Restaurant
رستوران مشیر الممالک یزد - 1
رستوران مشیر الممالک یزد - 2
اگر دلتان میخواهد هم یک غذای با‌کیفیت و خوشمزه نوش جان کنید هم از فضای دلنشین همراه با صدای جوی آب و پرندگان و همینطور هوای مطبوع لذت ببرید رستوران مشیر الممالک بهترین انتخاب شماست.
رستوران مشیر در هتل باغ مشیر الممالک قرار گرفته که تقریبا خارج از محدوده شهری می‌باشد، قدمت این هتل باغ را به دوران قاجار نسبت می‌دهند و البته جالب است که بدانید یکی از هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی که در لیست آثار ملی به ثبت رسیده، هتل باغ مشیر الممالک می‌باشد.
رستوران مشیر الممالک با داشتن منوی ایرانی و فرنگی بازه انتخابی شما را برای انتخاب بهترین غذا گسترش می‌دهد. در بعضی مواقع هم موسیقی زنده در محیط هتل و رستوران نواخته می‌شود. کیفیت غذای رستوران هم از بهترین‌های یزد می‌باشد که گردشگران برای رفتن به این رستوران سر از پا نمیشناسند.
آدرس: یزد، خیابان انقلاب، بلوار مشیرالممالک
تلفن : 9763 3523 035
  • 3
    رستوران خوان دو حدKhan-e-Dohad Restaurant
رستوران خوان دوحد یزد - 2
رستوران خوان دوحد یزد - 1
یکی دیگر از بهترین رستوران های یزد، رستوران خوان دوحد یزد می‌باشد، البته درست است که بگوئیم هتل رستوران خوان دوحد یزد چون هم اقامتگاه است و هم رستوران، البته این طور نیست که اگر بخواهید از رستوران آن استفاده کنید حتما باید هتل را نیز رزرو داشته باشید.
شما با یک هتل سنتی قدیمی مواجه هستید که از لحاظ معماری بسیار شگفت انگیز و جذاب است البته که ویژگی دیگری نیز رستوران خوان دوحد یزد دارد و آن نزدیکیش به جاذبه‌های اصلی شهر یزد است.
زمانی که به این رستوران رفتین حتما دیزی آن را امتحان کنید که بهترین است.
آدرس : یزد، بلوار عاصی زاده، کوچه سنگریزه
تلفن : 0336 1627 035
اینستاگرام : Khanedohad.Yazd
  • 4
    رستوران ملک التجارMalek-o-Tojjar Restaurant
رستوران ملک التجار یزد
رستوران ملک التجار داخل هتل ملک التجار قرار گرفته و غذای با کیفیتی را ارائه میدهد. این هتل اولین هتل خشتی جهان به شمار می‌رود که در کشور عزیزمان ایران جای دارد. به عنوان یک پیشنهاد، حتما یک شب در این هتل اقامت داشته باشید که بسیار خاطره انگیز خواهد شد.
این رستوران مانند باقی بهترین رستوران های یزد، دارای منوهای ایرانی و فرنگی است و البته منوی کافی شاپ که کیفیت بالایی را به مشتریان ارائه میدهد. این هتل در سال 1376 نیز فعالیت خود را به عنوان رستوران هم آغاز کرده است.
البته که از این رستوران هم میتوانید بدون نیاز به رزرو اتاق در هتل استفاده کنید، البته که پیشنهاد ما اقامت در هتل ملک التجار + استفاده از رستوران است.
آدرس : یزد، خیابان قیام، بازارچه‌ی پنجه علی
تلفن : 3030 3630 035
اینستاگرام : Hotel_Malekotojjar
  • 5
    رستوران خانKhan Restaurant
رستوران خان یزد
فکر کنید که چقد جذاب خواهد بود زمانی که متوجه شوید در یک حمام سنتی قدیمی مشغول خوردن غذای مورد علاقه خودتان هستید، این اتفاق فقط در رستوران حمام خان رخ میدهد، رستورانی با ظرفیت 120 نفر که غذاهای با کیفیتی را نیز ارائه میکند.
رستوران خان نیز جز بهترین رستوران های یزد به حساب می‌آید هم از لحاظ خود غذا و کیفیت آن هم از لحاظ محیط بی‌نظیری که دارد. تصور کنید جایی که نشسته‌اید در گذشته، مردم برای استحمام پا میگذاشتند اما امروزه تبدیل به رستوران شده البته نه در چند سال اخیر بلکه از سال 73 تبدیل به رستوران شده.
آدرس : یزد، خیابان قیام، جنب مسجد ملا اسماعیل
تلفن : 0366 3627 035
  • 6
    رستوران گل سرخGol-e-Sorkh Restaurant
رستوران گل سرخ یزد - 1
رستوران گل سرخ یزد - 2
اگر کیفیت غذا حرف اول را برای شما می زند و زیاد دنبال تزئینات محیط سالن غذاخوری نیستید، رستوران گل سرخ یکی از بهترین انتخاب شما میتواند باشد. کیفیت غذای این رستوران بسیار عالی می باشد و میتوانید با خیال راحت در این رستوران غذا خورده و هزینه کنید.
رستوران گل سرخ مانند سایر رستوران هایی که تاکنون اشاره کردیم دارای دو منو غذای ایرانی و فست فود می باشد که هر دو دارای کیفیتی بالا هستند و مطمئنا شما از صرف غذا در این رستوران پشیمان نخواهید شد.
آدرس : یزد، شهرک دانش، بلوار فردوسی
تلفن : 1090 3821 035
اینستاگرام : Golesorkh_Restaurant
  • 7
    رستوران سزارCezar Restaurant
رستوران سزار یزد - 1
رستوران سزار یزد - 2
همانطور که از اسم این رستوران برمی‌آید، شما باید انتظار غذاهای فرنگی مخصوصا ایتالیایی را داشته باشید. بهترین غذاهای ایتالیایی را میتوانید در این رستوران نوش جان کنید، البته که منوی غذای ایرانی هم دارد اما اینجا غذای ایتالیایی حرف اول را میزند.
از دیگر ویژگی‌‎های رستوران سزار یزد داشتن موسیقی زنده زنده می‌باشد که در حال صرف غذا میتوانید از موسیقی هم لذت ببرید. پس اگر به دنبال رستورانی هستید که هم غذای ایتالیایی با کیفیت داشته باشد هم پرسنل حرفه‌ای و هم محیط آرام و دلنشین، رستوران سزار میتواند انتخاب شما باشد
آدرس : یزد، میدان ابوذر، خیابان سنبل
تلفن : 5600 1826 035
اینستاگرام : Sezar_Restaurant

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383