بهترین سواحل آنتالیا

بهترین سواحل آنتالیا

آیا قصد سفر به آنتالیا را دارید؟ آیا تفریحات ساحلی مثل آفتاب گرفتن در سواحل و شنا در آب‌های نیلگون دریای مدیترانه از جمله برنامه‌های شما در سفر به استان و یا شهر آنتالیاست؟ آیا اسم سواحلی نظیر لارا و کنیالتی به گوش شما آشناست و برای سفر به یکی از این دو منطقه (لارا یا کنیالتی) مردد هستید؟

اگر پاسخ شما به سؤالات بالا مثبت است پیشنهاد می‌کنیم در مطلب زیر که در عین اختصار اما به‌صورت جامع به معرفی بهترین سواحل آنتالیا پرداخته ایم را مطالعه فرمایید.
این مطلب برای کمک‌کردن به مسافرین گرامی شرکت یگانه گشت و برای پاسخگویی به سؤالات کاربران عزیزی که قصد سفر به آنتالیا و تهیه تور آنتالیا را دارند نگاشته شده و در آن از هرگونه حاشیه‌نویسی پرهیز شده است. اگر در حین مطالعه این مطلب به سؤالی برخوردید که نتوانستید پاسخ آن را پیدا کنید پیشنهاد می‌کنیم با مشاورین شرکت یگانه گشت که به‌صورت کاملاً رایگان و تخصصی آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند تماس حاصل فرمایید.

اما هم اکنون به سراغ اصل مطلب می‌رویم!

[lwptoc]

بهترین سواحل آنتالیا از نظر نوع ساحل و خدمات

از جمله متداول‌ترین سؤالات که از جانب مسافران یگانه گشت از مشاورین ما زیاد پرسیده می‌شود سؤالات زیر هستند:
در سفر به آنتالیا به کدام ساحل برویم؟ بهترین سواحل آنتالیا کدامند؟ ساحل کُنیالتی یا ساحل لارا؟
ما برای پاسخ به این سوالات اطلاعاتی در مورد هر یک از این سواحل در اختیار مسافرین قرار می‌دهیم و در نهایت آنها تصمیم می‌گیرند که باتوجه‌به نیاز خود کدام یک از این دو ساحل مناسب‌تر است.

ساحل کنیالتی

  • ساحل طولانی و سنگ‌ریزه‌ای کنیالتی
ساحل کنیالتی از مرکز آنتالیا تا غرب شهر را در برمی‌گیرد و از بهترین سواحل آنتالیا به شمار می‌رود. این ساحل طولانی بوده و طیف گسترده‌ای از پارک‌ها، کلوپ‌های ساحلی، رستوران‌ها و مغازه‌های فروش نوشیدنی را در بر می‌گیرد.
ساحل کنیالتی سنگ‌ریزه‌ای است، دانستن این موضوع از این‌ جهت حائز اهمیت است که بدانید احتمال دارد برخی قسمت‌های ساحل تا دریا کمی شیب‌دار باشد، توصیه می‌کنیم برای راحتی بیشتر در این نوع ساحل کفش یا صندل مخصوص همراه داشته باشید.
ساحل کنیالتی
  • مزیت اصلی ساحل کنیالتی؛ قرارگیری این ساحل در مرکز شهر
مزیت اصلی ساحل کنیالتی موقعیت مکانی آن است؛ به‌طوری‌که قرارگیری آن در مرکز شهر باعث هر چه آسان‌تر شدن دسترسی به آن می‌شود. علاوه‌ بر آن فرصت‎های خوبی برای تفریح در ساحل و سایر فعالیت‌ها و ورزش‌های آبی و بازدید از اماکن گردشگری و یا خرید فراهم شود.
از جمله جاذبه‌های ساحل کنیالیتی می‌توان به پارک ساحلی کنیالتی که در محدوده همین ساحل در سال 2019 احداث شده است اشاره کرد.
این پارک ساحلی دارای منطقه‌ای وسیع از کافه و رستوران‌های ساحلی است که اکثر آنها مجهز به تراس برای راحتی هر چه بیشتر گردشگران هستند. امکانات رفاهی این پارک ساحلی، این منطقه را به یکی از محبوب‌ترین نقاط برای تفریح ​​و استراحت در ساعت بعدازظهر بعد از یک روز آرامش‌بخش و آفتاب گرفتن در ساحل تبدیل کرده است.
اجاره چتر و تخت در ساحل کنیالتی
علاوه بر پارک ساحلی؛ از سایر جاذبه‌های دیدنی اطراف ساحل کنیالتی می‌توان به آکواریوم آنتالیا، پارک آبی آکوالند و مرکز خرید میگروس در همان حوالی اشاره کرد.
برای شناخت بیشتر و کامل‌تر ساحل کنیالتی پیشنهاد می‌کنیم مطلب ساحل کنیالتی را مطالعه فرمایید.

ساحل لارا

  • سواحل لارا؛ شنی و زیبا اما انحصاری!
ساحل لارا ساحلی شنی و از بهترین سواحل آنتالیاست که از منطقه لارا تا کندو را در برمی‌گیرد. بیشتر هتل‌های لوکس آنتالیا در امتداد خطوط ساحلی لارا واقع شده‌اند. در واقع به همین سبب است که بیشتر خطوط ساحلی لارا خصوصی و در اختیار هتل‌هاست و تنها مهمانان این هتل‌ها به‌صورت کاملاً انحصاری اجازه دسترسی به آن را دارند.
گفتیم بیشتر قسمت‌های نوار ساحلی لارا در اختیار هتل‌ها است و در واقع اختصاصی است؛ اما این بدان معنا نیست که سواحل عمومی لارا در دسترس نباشد. درصورتی‌که در هیچ یک از هتل‌های مجاور ساحل لارا اقامت ندارید؛ می‌توانید از سواحل عمومی این ناحیه استفاده کنید.
ساحل لارا
سواحل عمومی در غربی‌ترین سمت سواحل لارا و نزدیک به مرکز شهر واقع شده‌اند و شامل غرفه‌هایی است که تنقلات، انواع نوشیدنی، قلیان و همچنین امکاناتی نظیر تخت‌های آفتاب‌گیر و چترهای آفتابی به گردشگران می‌فروشند.
  • مزیت ساحل لارا
مزیت اصلی ساحل لارا شنی بودن آن است که محل مناسبی برای بازی کودکان و ساخت صخره‌های شنی شده و همچنین باعث دسترسی راحت‌تر و دلپذیرتر به دریا نسبت به ساحل سنگ‌ریزه‌ای مثل کنیالتی باشد.
از نکات منفی ساحل لارا نبود مراکز خرید؛ رستوران‌ها و … در حوالی آن است. به‌طوری‌که منطقه لارا (با ساحل لارا اشتباه نشود) با تاکسی حدود 15 دقیقه با مراکز خرید و رستوران‌ها و … فاصله دارد.
  • در نهایت کدام ساحل را انتخاب کنیم؟
هر دو ساحل لارا و ساحل کنیالتی از بهترین سواحل آنتالیا هستند اما با این وجود اگر به دنبال ساحل شنی هستید، چاره‌ای جز رفتن به لارا ندارید. در غیر این صورت، ما ساحل کنیالتی را به دلیل موقعیت مکانی (دسترسی بهتر به مرکز شهر) و همچنین دسترسی به مراکز خرید و کافه و رستوران‌ها و جاذبه‌های دیدنی پیشنهاد می‌دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383