تفریحات مناسب کودکان در تایلند

تفریحات مناسب کودکان در تایلند

اگر قصد سفر به تایلند همراه با کودکان خود را دارید نگران تفریح و سرگرمی کودک خود نباشید چرا که تفریحات مناسب کودکان در تایلند وجود دارد. با توجه به این که شرکت یگانه گشت تورهای متنوعی از شهرهای تایلند مانند بانکوک، پوکت، پاتایا و … را ارائه می‌دهد تمرکز ما در این مقاله معرفی اماکن تفریحی مناسب کودکان در این شهرهای خاص است.

برای مثال در بانکوک تفریحات مناسب کودکان که مورد توجه خانواده هم باشند به‌وفور یافت می‌شود از جمله این جاذبه‌های گردشگری می‌توان به آکواریوم و پارک‌های آبی تا گالری‌های هنری و نمایش‌های تئاتر زنده و مهیج اشاره کرد.

1.تم پارک دنیای رویا در بانکوک

شهربازی دنیای رویا Dream World یکی از بهترین تفریحات مناسب کودکان در تایلند است. این پارک مناسب کودکان سه سال به بالا با امکانات تفریحی سرگرم‌کننده و لذت‌بخش برای کودک شماست. در این پارک فانتزی‌های کودکان به واقعیت مبدل می‌شود برای مثال آنها می‌توانند در سرزمین‌های افسانه‌ای روی برف‌ها سورتمه‌سواری کنند و یا فرشتگان برفی بسازند، در کوه‌های فضایی سوار ترن هوایی شده و یا به دیدن شخصیت‌های کارتون‌های والت دیزنی مانند سفیدبرفی و زیبای خفته بروند.
شهربازی دنیای رویا در بانکوک
تم پارک دنیای رویا در تایلند

اگرچه ممکن است تم پارک دنیای رویای بانکوک از نظر تکنولوژی وسایل به پای بهترین تم پارک‌های آمریکایی یا اروپایی نرسد اما امکانات، مناظر و محوطه آن برای کودکان کوچک بسیار لذت‌بخش است. هر چند این پارک از جمله اماکن گردشگری مناسب کودکان در تایلندن است اما شما می‌توانید آن را به یک تفریح خانوادگی بسیار مفرح و هیجان‌انگیز با عکس‌های به‌یادماندنی زیادی مبدل کنید.

این تم پارک در حومه بانکوک، نزدیک به فرودگاه Don Mueang در شمال شهر واقع شده است.

سایر امکانات تم پارک Dream World

این پارک مملو از مناظر و سوژه‌های جذاب برای عکاسی است از جمله این مناظر می‌توان به مجسمه غول مانندی که به‌صورت نیمه مدفون به خاک افتاده اشاره کرد. همچنین به باغی سرسبز با نام باغ عشق که بین زوج‌ها محبوب و پرطرف‌دار است. شخصیت‌های انیمیشن از جمله سوپرمن، جیمزباند و یا شخصیت‌های کارتون‌های والت دیزنی از بهترین سوژه‌های عکاسی در تم پارک دنیای رویا است.
در این پارک چندین نمایش در طول روز برگزار می‌شود، مانند نمایش حیوانات و نمایش‌های شعبده‌بازی و هنرهای آکروباتیک در بعدازظهرها، یک رژه بسیار دیدنی در امتداد معابر پارک اجرا می‌شود که شخصیت‌های معروف کارتونی و دلقک‌های در حال رقص در این رژه شرکت دارند.
این پارک علاوه بر گردشگران در میان خانواده‌های محلی در تایلند نیز بسیار معروف بوده و به همین سبب در  آخر هفته‌ها بسیار شلوغ می‌شود.  این پارک در حومه تایلند یعنی در پاتوم تانی که در 17 کیلومتری شمال فرودگاه بین‌المللی دان میونگ واقع شده است.
هزینه ورودی تم پارک دنیای رویا Dream World حدود 1100 بات برای ورودی و سواری (به‌استثنای تفریحات آبی و سرزمین برفی) هزینه دارد. اگر می‌خواهید از تمام امکانات تم پارک لذت ببرید، می‌توانید پکیج‌هایی را تهیه کنید که نرخشان از 1.125 بت شروع می‌شود.

کان شو در پاتایا

این نمایش به‌صورت تلفیقی از سینما و تئاتر و تکنولوژی بوده که داستانی مربوط به ادبیات کهن تایلند را روایت می‌کند. این داستان در مورد پسری به نام کان است که از داخل کتاب داستانی خود وارد داستان اساطیر تایلند شده ولی کلید بازگشت به خانه را از دست می‌دهد و برای بازگشت به خانه و پیداکردن تکه‌های کلید شکسته خود ماجراهایی را پشت سر می‌گذارد.

سیر داستانی این نمایش و همین‌طور کاراکترهای عروسکی مانند اژدهای پرنده، کروکدیل، پری دریایی، هیولای دریایی، همراه با جاذبه‌های کامپیوتری (جلوه‌های ویژه) است و از این رو یکی از بهترین تفریحات مناسب کودکان در تایلند به شمار می‌رود و شاید زیاد برای بزرگسالان مخصوصاً افراد میان‌سال لذت‌بخش نباشد. 

کان شو در پاتایا
از سایر بخش‌های هیجان‌انگیز نمایش می‌توان به صحنه‌های آکروباتیک و آتش‌بازی اشاره کرد. همچنین داخل مجموعه قسمتی برای خرید سوغاتی‌ها و محصولات خاص تایلندی در نظر گرفته شده است.

از همه مهم‌تر آنکه کان شو از آن دسته جاذبه های گردشگری مناسب کودکان در تایلند است که می‌توان به‌صورت خانوادگی از آن لذت برد. اکثر کسانی که با خانواده و کودکانشان به این نمایش رفته اذعان داشته‌اند که شوی کان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری مناسب کودکان در تایلند است.

ویژگی حائز اهمیت این نمایش به‌خصوص برای گردشگران بی‌کلام بودن نمایش و ردوبدل نشدن دیالوگ بین شخصیت‌های داستان است که برای کودکان که به زبان انگلیسی مسلط نیستند مناسب است
با رزرو بلیت به‌صورت آنلاین می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و بلیت را مبلغ پایین‌تری خریداری نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383