معرفی بهترین مراکز خرید دبی

بهترین مراکز خرید دبی

معرفی بهترین مراکز خرید دبی


آیا قصد سفر به امارات و بازدید از مراکز خرید دبی را دارید ولی درباره امکانات، برندهای ارائه شده و فضاهای تفریحی این مراکز خرید اطلاعاتی ندارید؟ در این مطلب بهترین مراکز خرید دبی به همراه معرفی بارزترین مشخصات و آدرس هر یک از آنها به شما معرفی شده است. پیشنهاد می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.
1

دبی مال

بزرگترین مرکز خرید دبی

دبی مال مشهورترین مرکز خرید امارات و از نظر مساحت دومین مرکز خرید بزرگ جهان بعد از ایران مال است به‌طوری‌که مساحت آن با 50 زمین فوتبال برابری می‌کند.
در دبی مال، قادر خواهید بود از فروشگاههای ارائه دهنده محصولات برند در زمینه مد در قسمتی به نام فشن اَوِنیو یا خیابان مد خرید کنید، در فودکورت و رستوران‌های آن غذاهای عربی بخورید، با جاذبه‌های فوق‌العاده‌ای مانند آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی سرگرم شوید و حتی یک شب را در هتل‌های پر زرق و برق مجاور مرکز خرید بگذرانید.
علاوه بر تمامی این امکانات و تفریحات مدرن می‌توانید در دریاچه‌ 30 هکتاری روبه‌روی این مرکز خرید که به فواره دبی معروف است جت سواری تا ارتفاع 500 فوتی از سطح زمین را تجربه کنید.
دبی مال در کنار برج خلیفه واقع شده و همین امر به اهمیت آن نیز افزوده است. این مرکز خرید در سال 2011 رکورد بیشترین بازدید را در میان تمامی ساختمان‌های دنیا از آن خود کرد؛ به‌طوری‌که با 54 میلیون بازدید سالیانه بار دیگر توجه دنیا را به سمت خود جلب کرد و از همین رو یکی از شناخته شده‌ترین مراکز خرید دبی به شمار می‌رود.
دبی مال از بهترین مراکز خرید دبی
نشانی: امارات متحده عربی، دبی، خیابان فایننشال سنتر
ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب
شماره تماس: 9000 4 409 971+
وبسایت: thedubaimall.com
2

مرکز خرید امارات

مرکز خریدی با پیست اسکی سرپوشیده

مرکز خرید امارات که به عربی «مول الإمارات» نوشته می‌شود متعلق به هلدینگ مجید الفتیم است. این مرکز خرید به واسطه دارا بودن اولین و تنها پیست اسکی سرپوشیده و پارک برفی مسقف در سراسر خاورمیانه به عنوان یکی از لوکس‌ترین و بهترین مراکز خرید دبی در نظر گرفته می‌شود. مرکز خرید امارات که در سال 2005 میلادی افتتاح شد در جاده شیخ زاید واقع شده است.
مرکز خرید امارات
  • نشانی: امارات متحده عربی، دبی، جاده عود، مرکز خرید امارات
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب ( پنجشنبه، جمعه و شنبه تا 12 شب)
  • شماره تماس: 9000 4 409 971+
3

بازار قدیمی دبی

بازاری با معماری سنتی اعراب

بازار بر در دوبی که با نام بازار قدیم نیز شناخته می‌شود بازاری برای عرضه منسوجات و پارچه است. اگرچه دبی با مراکز خرید بزرگ و لوکسش شناخته می‌شود اما در این میان بازار قدیمی دبی با ساختاری قدیمی‌تر و اجناسی مقرون به صرفه‌تر جایگاه خاصی در میان مراکز خرید دبی داشته به طوری‌که یکی از مراکز خرید اصلی برای تهیه سوغاتی به شمار می‌رود و از این رو یکی از پرطرفدارترین و بهترین مراکز خرید دبی است.
بازار بر یا بازار قدیمی در دبی
  • نشانی: امارات متحده عربی، دبی، بازار قدیم دبی
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا :3010 شب
4

مرکز خرید وافی

لوکس با مراکز اسپا و ماساژ درمانی

معماری این مرکز خرید به خصوص طراحی سقف شیشه‌ای آبی رنگ آن الهام گرفته شده از اهرام مصر است. مرکز خرید وافی که توسط شیخ منا بن خلیفه آل مکتوم در دبی تأسیس شده عرضه‌کننده انواع برندهای محلی و بین‌المللی از جمله برندهای رولکس آنتونیو، آسپیسی و بالمین و … است که همین امر وافی را به یکی از بهترین مراکز خرید دبی مبدل کرده است.
همچنین نمایندگی محصولاتی چون روبرتو کاوالی «Roberto Cavalli»، بِربِری «Burberry»، مارکس اند اسپنسر «Marks & Spencer» و چوپارد «Chopard» در این مرکز خرید وجود دارد.
این مرکز خرید به سبب دارا بودن مراکز اسپای مجهز از جمله مراکز اسپای کلئوپاترا و غار نمکی بسیار محبوب است.
مرکز خرید وافی دبی از بهترین مراکز خرید دبی
  • نشانی: امارات متحده عربی، دبی، جاده شیخ زاید، مرکز خرید امارات
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب ( پنجشنبه و جمعه تا 12 شب)
  • شماره تماس: 4555 324 4 971+
  • وبسایت: www.wafi.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383