تور دبی 1

تور دبی


آیا قصد سفر به دبی را دارید و عدم آگاهی شما از نحوه رزرو تور دبی به یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های ذهنی شما مبدل شده است؟ اگر پاسخ شما به سوال فوق مثبت است پیشنهاد میکنیم این مطلب را که به کوشش مشاوران مجرب یگانه گشت و به صورت کامل و در کمال اختصار برای احترام به وقت و حوصله مسافران عازم دبی و کاربران نگاشته شده است را تا انتها مطالعه بفرمائید.

[lwptoc title=”فهرست مطالب”]

ویزای دبی


دارندگان پاسپورت‌های ایرانی برای ورود به امارات نیاز به ویزا دارند.
اخذ ویزای امارات به صورت شخصی از طریق سفارت امکان پذیر نیست و حتما باید از طریق دفاتر خدمات گردشگری که کارگزاری هستند اقدام شود.
همان‌طور که در بالا اشاره کردیم دارندگان پاسپورت ایرانی برای خرید تور دبی نیازمند اخذ ویزای توریستی دبی هستند. جالب است بدانید که 5 نوع ویزای توریستی داریم که البته به صورت مفصل‌تر در مطلبی تحت عنوان ویزای دبی به کاربران و مسافران گرامی ارائه شده است اما به صورت خلاصه و اجمالی این 5 نوع ویزای توریستی را در زیر لیست می‌کنیم:
1

ویزای 14 روزه توریستی «یکبار ورود»

2

ویزای یک‌ماهه «یکبار ورود»

3

ویزای یک‌ماهه «چند بار ورود»

4

ویزای دو ماهه «یک بار ورود»

5

ویزای دو ماهه «چند بار ورود»

سوالات متداول در مورد تور دبی


بهترین زمان برای خرید تور دبی چه تاریخی است؟
پاسخ به این سوال بستگی به میزان بودجه شما برای سفر دارد. از آنجایی که در کشور امارات هوا در فصول گرم سال به شدت گرم و شرجی است قاعدتا سفر در این بازه زمانی از لحاظ اقتصادی مقرون‌به‌صرفه است. یعنی حتی هتل‌ها و شرکت‌های هواپیمایی در این زمان به جهت کم شدن گردشگر و برای جذب مسافر نرخ‌های خود را کاهش می‌دهند.
از نظر کارشناسان یگانه گشت چند روز سفر برای دبی کافی است؟

تورهای دبی از 3 شب و 4 روز تا 7 شب 8 روز برگزار می‌شوند و شما بر اساس سلیقه و بودجه خود می‌توانید تعداد روزهای سفر خود را انتخاب کنید. حتی اگر تمایل داشته باشید می‌توانید با درخواست از آژانس صادر کننده ویزای خود مدت اقامت خود را نیز افزایش دهید. اما در مورد بعضی از ویزای‌های توریستی دبی از جمله ویزای چهارده روزه دبی، این افرایش مدت اقامت باعث جریمه شما خواهد شد.

چرا یگانه گشت؟
از جمله ویژگی‌های اصلی شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری یگانه گشت که آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند؛ احترام به خواست و سلیقه مشتری با ارائه‌ی تورهای دبی متناسب با بودجه و سلیقه آنهاست. شما می‌توانید برای مشاوره رایگان همه روزه در ساعات کاری با مشاوران شرکت تماس گرفته تا شما را به صورت کاملا رایگان و تخصصی در مورد خرید تور دبی در بهترین بازه زمانی و مناسب‌ترین قیمت راهنمایی کنند.
در طول مدت اقامت خود در دبی از کدام جاذبه های دبی دیدن کنیم؟
در دبی تفریحات و جاذبه های دیدنی بسیار متنوع بوده و مناسب همه افراد خانواده از کودکان تا افراد میانسال است. از جمله این جاذبه ها  می‌توان به برج خلیفه دبی، آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی مال، فواره و آبنمای دبی، مراسم آتش بازی برج خلیفه، سافاری در شن‌ها و صحراهای دبی و … اشاره کرد، در مقاله بهترین جاذبه های دبی هر کدام از این جاذبه ها را به طور دقیق بررسی کرده‌ایم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما: 02188537383